eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Przebudowa chodników przy ul. Pałuckiej, Polnej, Szkolnej i Generała Maczka w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038554 z dnia 2021-04-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodników przy ul. Pałuckiej, Polnej, Szkolnej i Generała Maczka w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ireneusz.ferenc@um.miastko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/um_miastko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa chodników przy ul. Pałuckiej, Polnej, Szkolnej i Generała Maczka w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9721331-7d8b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002623/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa ciągów pieszych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013707/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.2.2021.MJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 614003,78 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa chodnika przy ul. Pałuckiej i Polnej w Miastku Opis robót wg dokumentów wymienionych w poz. 2 pkt. 1) lit. a, b i pkt. 2) swz obejmuje przebudowę chodnika przy: 1) ul. Pałuckiej w Miastku (działka nr 182, 187, 165/5, 124/4, 123/3, 122/3, 121/3 obr. ew. 83/1 Miastko) na odcinkach: strona lewa – 277,5 mb (od km 0+000,0 do km 0+277,5); strona prawa – 320,5 mb (od km 0+002,50 do km 0+276,5 i od km 0+303,0 do km 0+378,0); 2) ul Polnej w Miastku (działka nr 166, 370 obr. ew. 83/1 Miastko) na odcinkach: strona lewa – 12mb (od km 0+000,0 do km 0+012,0); strona prawa – 134 mb (od km 0+022,0 do km 0+156,0);Zakres robót obejmuje wymianę nawierzchni chodnika z płyt betonowych na nawierzchnie z kostki betonowej o powierzchni ok. 2156 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe: 2) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną chodnika i zjazdów;3) wykonanie podbudowy pod zjazdy (podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10cm);4) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm na chodnikach;5) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm na zjazdach;6) obrzeża betonowe na podsypce cementowo - piaskowej, krawężniki, oporniki na ławie betonowej;7) regulacja istniejących studzienek i włazów;8) pielęgnacja przyległych do chodnika terenów zielonych wraz z obsianiem trawą;9) uzupełnienie nawierzchni z mieszanek asfaltu lanego warstwy ścieralnej przestrzeni pomiędzy projektowanym chodnikiem, a istniejącą nawierzchnią jezdni;10) spadki dostosować do warunków w terenie;11) wykonanie oznakowania pionowego na czas robót;12) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej(w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza); 13) załadunek, transport i rozładunek na palety materiałów betonowych pochodzących z rozbiórki do siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Miastku, przy ul. Kolejowej 41;14) pozostałe roboty: tymczasowe i pomocnicze związane z wykonaniem robót wskazanych w poz. 1) do 13) .Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 355308,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przebudowa chodnika przy ul. Szkolnej w MiastkuOpis robót wg dokumentów wymienionych w poz. 2 pkt. 1) lit. c i pkt. 2) swz obejmuje przebudowę chodnika przy ul. Szkolnej w Miastku (działka nr 123, 124 obr. ew. 83/5 Miastko) strona prawa - 167,5 mb (od km 0+000,0 do km 0+167,5. Zakres robót obejmuje wymianę nawierzchni chodnika z płyt betonowych na nawierzchnie z kostki betonowej. Zakres robót obejmuje wymianę nawierzchni chodnika z płyt betonowych na nawierzchnie z kostki betonowej o powierzchni ok. 366 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe: 2) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną chodnika i zjazdów;3) wykonanie podbudowy pod zjazdy (podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10cm);4) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm na chodnikach;5) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm na zjazdach;6) obrzeża betonowe na podsypce cementowo - piaskowej, krawężniki, oporniki na ławie betonowej;7) regulacja istniejących studzienek i włazów;8) pielęgnacja przyległych do chodnika terenów zielonych wraz z obsianiem trawą;9) uzupełnienie nawierzchni z mieszanek asfaltu lanego warstwy ścieralnej przestrzeni pomiędzy projektowanym chodnikiem, a istniejącą nawierzchnią jezdni;10) spadki dostosować do warunków w terenie;11) wykonanie oznakowania pionowego na czas robót;12) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej(w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza); 13) załadunek, transport i rozładunek na palety materiałów betonowych pochodzących z rozbiórki do siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Miastku, przy ul. Kolejowej 41;14) pozostałe roboty: tymczasowe i pomocnicze związane z wykonaniem robót wskazanych w poz. 1) do 13) .Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 65217,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Przebudowa chodnika przy ul. Generała Maczka w Miastku Opis robót wg dokumentów wymienionych w poz. 2 pkt. 1) lit. d i pkt. 2) swz 2.2. obejmuje przebudowę chodnika przy ul. Gen. Maczka w Miastku (działka nr 77 obr. ew. 83/3 Miastko) strona lewa –191 mb (od km 0+000,0 do km 0+191,0); strona prawa 187 mb (od km 0+003,5 do km 0+190,5). Zakres robót obejmuje wymianę nawierzchni chodnika z płyt betonowych na nawierzchnie z kostki betonowej o powierzchni ok. 950,0 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe: 2) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną chodnika i zjazdów;3) wykonanie podbudowy pod zjazdy (podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10cm);4) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm na chodnikach;5) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm na zjazdach;6) obrzeża betonowe na podsypce cementowo - piaskowej, krawężniki, oporniki na ławie betonowej;7) regulacja istniejących studzienek i włazów;8) pielęgnacja przyległych do chodnika terenów zielonych wraz z obsianiem trawą;9) uzupełnienie nawierzchni z mieszanek asfaltu lanego warstwy ścieralnej przestrzeni pomiędzy projektowanym chodnikiem, a istniejącą nawierzchnią jezdni;10) spadki dostosować do warunków w terenie;11) wykonanie oznakowania pionowego na czas robót;12) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej(w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza); 13) załadunek, transport i rozładunek na palety materiałów betonowych pochodzących z rozbiórki do siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Miastku, przy ul. Kolejowej 41;14) pozostałe roboty: tymczasowe i pomocnicze związane z wykonaniem robót wskazanych w poz. 1) do 13) .Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 193477,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252299,83

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331485,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252299,83

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Budowlano-Drogowych "JASZUL" Andrzej Jaszul

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 842-126-04-12

7.3.3) Ulica: ul. Chocimierza 8

7.3.4) Miejscowość: Tuchomie

7.3.5) Kod pocztowy: 77-133

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252299,83

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50750,30

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66502,58

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50750,30

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Budowlano-Drogowych "JASZUL" Andrzej Jaszul

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8421260412

7.3.3) Ulica: Chocimierza 8

7.3.4) Miejscowość: Tuchomie

7.3.5) Kod pocztowy: 77-133

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50750,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169392,32

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333673,19

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169392,32

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Lucjan Frymark

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8421373151

7.3.3) Ulica: Wierszyno 15

7.3.4) Miejscowość: Kołczygłowy

7.3.5) Kod pocztowy: 77-140

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169392,32

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.