eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czudec › Utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Czudec w latach 2024 - 2026

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Czudec w latach 2024 – 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czudec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Starowiejska 6

1.5.2.) Miejscowość: Czudec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 71 72 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czudec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czudec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Czudec w latach 2024 – 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fddf9c89-9a77-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047860/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Czudec w latach 2024 – 2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie cmentarzy komunalnych w miejscowościach Czudec i Pstrągowa w latach 2024 – 2026.
Szczegółowy zakres:
1) Udostępnianie kaplic cmentarnych oraz utrzymywanie ich w należytym stanie technicznym i porządku.
2) Przygotowywanie cmentarzy do Święta Wszystkich Świętych poprzez zapewnienie dodatkowych kontenerów na odpady i ich wywozu w dniach poprzedzających święto oraz w dniach następnych po święcie.
3) Systematyczna pielęgnacja trawników, żywopłotów i drzewostanu:
a) systematyczne koszenie traw na cmentarzach oraz przy ogrodzeniach (z wewnętrznej i zewnętrznej strony), grabienie i wywóz skoszonej trawy, liści, oczyszczanie grobów ze skoszonej trawy w przypadku wysokiej trawy itp.
b) usuwanie wiatrołomów, samosiejek, okrzesywanie drzew (usuwanie odrostów korzeniowych, młodych pędów i gałęzi kolidujących z mogiłami), usuwanie suchych gałęzi i konarów.
4) Utrzymanie czystości na alejkach, ciągach pieszych, parkingach wraz z ich odchwaszczaniem oraz oczyszczanie krawężników i wyrosłej trawy ze spoin nawierzchni wyłożonej płytkami i kostką brukową położonych w obrębie cmentarzy komunalnych w Czudcu i w Pstrągowej.
5) Usuwanie aktów wandalizmu, w tym m.in. napisów itp.
6) Bieżące prowadzenie zimowego utrzymania (odśnieżanie i posypywanie piaskiem oraz likwidacja gołoledzi) ciągów komunikacyjnych.
7) Likwidowanie dzikich wysypisk śmieci, pozostałego gruzu itp. na cmentarzach oraz w obrębie działek cmentarnych na zewnątrz ogrodzenia cmentarza.
8) Dbanie o estetyczny wygląd mogił zbiorowych, indywidualnych i pomników związanych z okresami wojennymi.
9) Wykaszanie chwastów i zarośli na mogiłach opuszczonych oraz NN.
10) Otwieranie i zamykanie grobów oraz kopanie i zasypywanie mogił związanych z pochówkiem zmarłych, odpowiednie, estetyczne przygotowanie grobu przed pochówkiem w przypadku potrzeby tak zwane białkowanie grobu (piwniczki, grobu z drzwiami). Po wykonaniu pochówku w piwniczce odpowiednie zabezpieczenie piwniczki obetonowanie, zasylikonowanie piwniczki, grobu według potrzeb.
11) Nadzór nad korzystaniem z cmentarzy w tym nad pochówkami, zakładaniem grobów, grobowców, stawianiem nagrobków itp.
12) Kontrola i przestrzeganie opłat wnoszonych za korzystanie z cmentarzy komunalnych i urządzeń cmentarnych.
13) Koszenie traw i chwastów w przyległych do cmentarzy rowach drogowych, miejscach przeznaczonych do pochówku zmarłych i przy ogrodzeniu oraz koszenie wzdłuż utwardzonych alejek. Co najmniej 6 razy w ciągu roku koszenie traw i chwastów na całym starym cmentarzu (działka ewid. nr 180) przy kościółku Św. Marcina w Czudcu. Co najmniej 6 razy w ciągu roku koszenie całego terenu cmentarza(działka ewid. nr 206) w Czudcu wraz z drogą pomiędzy kościółkiem Św. Marcina, a głównym cmentarzem oraz na cmentarzu w Pstrągowej (działka ewid. nr 4828, 4829, 4833, 4834, 7778/5, 8390/24, 8390/25) wraz z przejściami pomiędzy grobami. Co najmniej 2 razy w roku koszenie traw i chwastów na cmentarzu żydowskim w Czudcu (dz. nr ew. 178) - tzw. „OKOPISKO” – po wcześniejszym uzgodnieniu przez pracownika Urzędu Gminy przejazdu przez działkę sąsiednią.
14) Dokonywanie pochówku zmarłych w miejscach wskazanych przez osoby nadzorujące z Urzędu Gminy.
15) Porządkowanie i czyszczenie nagrobków zanieczyszczonych w czasie pochówku zmarłych w bezpośrednim sąsiedztwie kopanej mogiły.
16) Wykonawca ma prawo świadczyć na zlecenie klientów usługi pogrzebowe w tym:
a) wykopanie grobu,
b) doniesienie lub przewiezienie trumny lub urny z domu przedpogrzebowego do grobu,
c) złożenie trumny lub urny w grobie,
d) zasypanie grobu i uformowanie mogiły, ułożenie wieńców i kwiatów
e) inne usługi na zlecenie.
17) W trakcie wykonywania czynności związanych z pochówkiem, obsługa powinna być ubrana w odpowiednie stroje o stosownych kolorach i nienagannym estetycznym stanie.
18) Usługi pogrzebowe nie są objęte wyłącznością i mogą być świadczone przez inne uprawnione podmioty, a nadzór nad nimi pełni Wykonawca.
19) Wykonywanie drobnych napraw obiektów, urządzeń, instalacji i ogrodzeń.
20) Otwieranie i zamykanie bram cmentarza zgodnie z potrzebami. W przypadku niedopilnowania zamykania i otwierania bram cmentarza Wykonawca ponosi koszt opłaty wjazdu na cmentarz osoby nieuprawnionej lub osoby która w/w opłaty nie wniosła w wysokości 123,00 zł brutto za każdy grób.
21) Podejmowanie wszelkich możliwych czynności w celu zapewniania bezpieczeństwa na cmentarzu i zapobieganie uszkodzeniom nagrobków i innego mienia.
22) Zawiadamianie pracowników Urzędu Gminy o wszelkich bezprawnych przedsięwzięciach wykonywanych na cmentarzu przez osoby nieuprawnione i nie mające zezwoleń na wykonywanie tych prac;
23) Wywóz nieczystości stałych komunalnych zebranych na terenie cmentarzy zgodnie z odrębnymi przepisami.
24) Wykonawca nie musi uiszczać opłaty za wjazd na cmentarz (jednorazowej lub rocznej), w przypadku wykonywania czynności na zlecenie Zamawiającego, natomiast w przypadku wykonywania czynności spoza umowy z Zamawiającym wymaga się wniesienia opłaty jednorazowej lub rocznej za wjazd na cmentarz komunalny według potrzeb.
25) W przypadku wykonania jakichkolwiek prac na cmentarzu komunalnym w Czudcu lub Pstrągowej niezgodnie z zasadami regulaminu lub umowy (spoza umowy), po zgłoszeniu przez osoby trzecie nieprawidłowości bądź po zauważeniu tego przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia stanu początkowego na własny koszt.
26) Oczyszczenie grobów sąsiadujących z grobem w którym był wykonywany pochówek w przypadku zabrudzenia ich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305532,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305532,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305532,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Betoniarski Stawarz Dariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 819-151-00-28

7.3.3) Ulica: ul. Starowiejska 17

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305532,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.