Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019059/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
- 2021/BZP 00019059/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00019059/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00021547/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-23
- 2021/BZP 00023162/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038181 z dnia 2021-04-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zad 1 : ,,Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV do budynku oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 Zad2 : „Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV w budynku przy ul. Westerplatte 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zad 1 : ,,Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV do budynku oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 Zad2 : „Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV w budynku przy ul. Westerplatte 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29f19689-8199-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004440/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup sprzętu RTV i AGD - - Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu
1.2.7 Zakup sprzętu RTV i AGD - Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, ( Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 10.3.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019059/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.10.2021.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44031,07 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: : 1) Zadanie 1: ,,Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV do budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 w ramach projektu pn: Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu.”a)Budynek przy ul. Niedziałkowskiego 1: - zmywarka z opcją wyparzania – 1 szt- mikrofalówka – 1szt - ekspres ciśnieniowy do kawy – 1 szt - płyta elektryczna czteropalnikowa – 1szt - czajnik elektryczny – 1 szt - chodziarka podblatowa -1 szt - wyciąg elektryczny – 1 szt - rzutnik z ekranem – 1 szt b) Komórki przy ul. Niedziałkowskiego 1: - zmywarka z opcją wyparzania o napięciu max 23V/400 V - 1 szt- zmywarka z opcją wyparzania o napięciu max 23V – 1szt- mikrofalówka – 1 szt- ekspres ciśnieniowy do kawy – 1 szt- płyta elektryczna dwupalnikowa – 1 szt- czajnik elektryczny – 2 szt- chłodziarka podblatowa – 2 szt- wyciąg elektryczny 1 szt- rzutnik z ekranem – 2 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Zadania nr 1 stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.2. Dostawa obejmuje:a) transport wraz z wniesieniem i ustawieniem sprzętu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Użytkownikiem budynku,b) sprzątanie pomieszczeń po dostawie, w tym również naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku wnoszenia sprzętu.3. Wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia:a) oferowane urządzenia (sprzęt) muszą: być nowe, nieużywane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach i sprzedane poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski lub rynki wielu krajów w tym na rynek polski.b) urządzenia (sprzęt) muszą być dostarczone w zakresie zadania 1 - do budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu, w zakresie zadania 2 - do budynku przy ulicy Westerplatte 4 w Zawierciu. 4. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ustawy Pzp.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ w zakresie zadania 1.6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (odpowiednio dla każdego zadania).4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32351200-0 - Ekrany
39711130-9 - Chłodziarki
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
4.5.5.) Wartość części: 31737,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: : „Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV w budynku przy ul. Westerplatte 4 w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu”.- zmywarka z opcją wyaparzania – 1 szt- mikrofalówka – 1 szt- ekspres ciśnieniowy do kawy – 1 szt- płyta elektryczna czteropalnikowa – 1 szt- czajnik elektryczny – 1 szt- chłodziarka podblatowa – 1 szt- wyciąg elektryczny – 1 szt- rzutnik z ekranem – 1 szt2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Zadania nr 2 stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 i zadania 2:Dostawa obejmuje:a) transport wraz z wniesieniem i ustawieniem sprzętu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Użytkownikiem budynku,b) sprzątanie pomieszczeń po dostawie, w tym również naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku wnoszenia sprzętu.3. Wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia:a)oferowane urządzenia (sprzęt) muszą: być nowe, nieużywane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach i sprzedane poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski lub rynki wielu krajów w tym na rynek polski.b) urządzenia (sprzęt) muszą być dostarczone w zakresie zadania 1 - do budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu, w zakresie zadania 2 - do budynku przy ulicy Westerplatte 4 w Zawierciu. 4. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ustawy Pzp.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ w zakresie zadania 2.6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (odpowiednio dla każdego zadania).4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32351200-0 - Ekrany
39711130-9 - Chłodziarki
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
4.5.5.) Wartość części: 12293,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Zadanie 1 : ,,Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV do budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 w ramach projektu pn: Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu” jest art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od trzech Wykonawców:1) KAL-SPORT Hurtownia Sportowa Paweł Kalita Al. T. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów: Cena brutto : 50.410,32 zł, Okres udzielonej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia : 60 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, Deklarowany czas reakcji serwisowej : 7 dni.2) SWISSPOL LTD Sp zo.o, ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław: Cena brutto w PLN: 39.807,91 zł, Okres udzielonej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 60 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, Deklarowany czas reakcji serwisowej : 7 dni.3) PHU ,,BMS” Sp. j Z Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn: Cena brutto w PLN: 51.262,71 zł, Okres udzielonej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia : 60 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, Deklarowany czas reakcji serwisowej : 7 dni.Ofertę Wykonawcy - SWISSPOL LTD Sp zo.o, ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław odrzucono na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 i pkt 4 ustawy Pzp.Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 40.000,00 zł.Tym samym cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny najkorzystniejszej oferty.Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50410,32
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51262,71
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Zadanie 2 : „Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV do budynku przy ul. Westerplatte 4 w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu” jest art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od trzech Wykonawców:1) KAL-SPORT Hurtownia Sportowa Paweł Kalita Al. T. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów: Cena brutto : 20.055,15 zł, Okres udzielonej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia : 60 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, Deklarowany czas reakcji serwisowej : 7 dni2) SWISSPOL LTD Sp zo.o, ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław: Cena brutto : 14.730,55 zł, Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia :60 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, deklarowany czas reakcji serwisowej : 7 dni.3) PHU ,,BMS” Sp. j Z Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn: Cena brutto : 17.942,01 zł, Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia:60 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, deklarowany czas reakcji serwisowej :7 dni. Ofertę Wykonawcy - SWISSPOL LTD Sp zo.o, ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław odrzucono na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 i pkt 4 ustawy Pzp.Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 15.000,00 zł.Tym samym cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny najkorzystniejszej oferty.Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17942,01
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20055,15
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2024 r. - 3 części.
- Usługa dostępu do składowania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w chmurze dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla 9 zadań w ramach zadania "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej (...).
- Remont wiaduktu w ciągu DP 1106S nad linią kolejową nr 64 w miejscowości Starzyny
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego .
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstaw. w Wielopolu Skrzyńskim
- Edukacja w Gminie Mirosławiec.
- Przebudowa budynku Szkoły Specjalnej przysposabiającej do pracy
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Strzyżów
- Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. " Utworzenie Klubu Dziecięcego w Żarkach oddział w Przybynowie"
- Dostawa urządzeń multimedialnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.