eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zad 1 : ,,Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV do budynku oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 Zad2 : "Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV w budynku przy ul. Westerplatte 4



Ogłoszenie z dnia 2021-04-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038181 z dnia 2021-04-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zad 1 : ,,Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV do budynku oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 Zad2 : „Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV w budynku przy ul. Westerplatte 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zad 1 : ,,Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV do budynku oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 Zad2 : „Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV w budynku przy ul. Westerplatte 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29f19689-8199-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004440/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup sprzętu RTV i AGD - - Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu

1.2.7 Zakup sprzętu RTV i AGD - Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, ( Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 10.3.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019059/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.10.2021.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44031,07 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: : 1) Zadanie 1: ,,Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV do budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 w ramach projektu pn: Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu.”a)Budynek przy ul. Niedziałkowskiego 1: - zmywarka z opcją wyparzania – 1 szt- mikrofalówka – 1szt - ekspres ciśnieniowy do kawy – 1 szt - płyta elektryczna czteropalnikowa – 1szt - czajnik elektryczny – 1 szt - chodziarka podblatowa -1 szt - wyciąg elektryczny – 1 szt - rzutnik z ekranem – 1 szt b) Komórki przy ul. Niedziałkowskiego 1: - zmywarka z opcją wyparzania o napięciu max 23V/400 V - 1 szt- zmywarka z opcją wyparzania o napięciu max 23V – 1szt- mikrofalówka – 1 szt- ekspres ciśnieniowy do kawy – 1 szt- płyta elektryczna dwupalnikowa – 1 szt- czajnik elektryczny – 2 szt- chłodziarka podblatowa – 2 szt- wyciąg elektryczny 1 szt- rzutnik z ekranem – 2 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Zadania nr 1 stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.2. Dostawa obejmuje:a) transport wraz z wniesieniem i ustawieniem sprzętu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Użytkownikiem budynku,b) sprzątanie pomieszczeń po dostawie, w tym również naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku wnoszenia sprzętu.3. Wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia:a) oferowane urządzenia (sprzęt) muszą: być nowe, nieużywane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach i sprzedane poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski lub rynki wielu krajów w tym na rynek polski.b) urządzenia (sprzęt) muszą być dostarczone w zakresie zadania 1 - do budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu, w zakresie zadania 2 - do budynku przy ulicy Westerplatte 4 w Zawierciu. 4. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ustawy Pzp.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ w zakresie zadania 1.6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (odpowiednio dla każdego zadania).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32351200-0 - Ekrany

39711130-9 - Chłodziarki

39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe

39713100-4 - Zmywarki do naczyń

4.5.5.) Wartość części: 31737,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: : „Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV w budynku przy ul. Westerplatte 4 w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu”.- zmywarka z opcją wyaparzania – 1 szt- mikrofalówka – 1 szt- ekspres ciśnieniowy do kawy – 1 szt- płyta elektryczna czteropalnikowa – 1 szt- czajnik elektryczny – 1 szt- chłodziarka podblatowa – 1 szt- wyciąg elektryczny – 1 szt- rzutnik z ekranem – 1 szt2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Zadania nr 2 stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 i zadania 2:Dostawa obejmuje:a) transport wraz z wniesieniem i ustawieniem sprzętu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Użytkownikiem budynku,b) sprzątanie pomieszczeń po dostawie, w tym również naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku wnoszenia sprzętu.3. Wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia:a)oferowane urządzenia (sprzęt) muszą: być nowe, nieużywane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach i sprzedane poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski lub rynki wielu krajów w tym na rynek polski.b) urządzenia (sprzęt) muszą być dostarczone w zakresie zadania 1 - do budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu, w zakresie zadania 2 - do budynku przy ulicy Westerplatte 4 w Zawierciu. 4. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ustawy Pzp.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ w zakresie zadania 2.6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (odpowiednio dla każdego zadania).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32351200-0 - Ekrany

39711130-9 - Chłodziarki

39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe

39713100-4 - Zmywarki do naczyń

4.5.5.) Wartość części: 12293,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Zadanie 1 : ,,Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV do budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 w ramach projektu pn: Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu” jest art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od trzech Wykonawców:1) KAL-SPORT Hurtownia Sportowa Paweł Kalita Al. T. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów: Cena brutto : 50.410,32 zł, Okres udzielonej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia : 60 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, Deklarowany czas reakcji serwisowej : 7 dni.2) SWISSPOL LTD Sp zo.o, ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław: Cena brutto w PLN: 39.807,91 zł, Okres udzielonej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 60 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, Deklarowany czas reakcji serwisowej : 7 dni.3) PHU ,,BMS” Sp. j Z Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn: Cena brutto w PLN: 51.262,71 zł, Okres udzielonej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia : 60 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, Deklarowany czas reakcji serwisowej : 7 dni.Ofertę Wykonawcy - SWISSPOL LTD Sp zo.o, ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław odrzucono na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 i pkt 4 ustawy Pzp.Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 40.000,00 zł.Tym samym cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny najkorzystniejszej oferty.Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50410,32

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51262,71

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Zadanie 2 : „Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV do budynku przy ul. Westerplatte 4 w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu” jest art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od trzech Wykonawców:1) KAL-SPORT Hurtownia Sportowa Paweł Kalita Al. T. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów: Cena brutto : 20.055,15 zł, Okres udzielonej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia : 60 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, Deklarowany czas reakcji serwisowej : 7 dni2) SWISSPOL LTD Sp zo.o, ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław: Cena brutto : 14.730,55 zł, Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia :60 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, deklarowany czas reakcji serwisowej : 7 dni.3) PHU ,,BMS” Sp. j Z Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn: Cena brutto : 17.942,01 zł, Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia:60 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, deklarowany czas reakcji serwisowej :7 dni. Ofertę Wykonawcy - SWISSPOL LTD Sp zo.o, ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław odrzucono na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 i pkt 4 ustawy Pzp.Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 15.000,00 zł.Tym samym cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny najkorzystniejszej oferty.Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17942,01

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20055,15

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-04-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.