eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › "Zakup paliw płynnych na potrzeby własne urzędu gminy i gminnych jednostek organizacyjnych"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zakup paliw płynnych na potrzeby własne urzędu gminy i gminnych jednostek organizacyjnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gubin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 20

1.5.2.) Miejscowość: Gubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 3591640

1.5.8.) Numer faksu: 683594546

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminagubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminagubin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup paliw płynnych na potrzeby własne urzędu gminy i gminnych jednostek organizacyjnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f064bace-6878-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009983/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawę paliw płynnych na potrzeby własne urzędu gminy i jednostek podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334685/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
Po przeprowadzeniu postępowania w trybie podstawowym do godz otwarcia ofert tj. 21.12.2021r godz 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 2 ustawy Pzp - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b9256e41-59a0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.11.2021.DK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 181089,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup paliw płynnych na potrzeby własne urzędu gminy i gminnych jednostek organizacyjnych”
1. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne zakupy paliw płynnych oraz dodatku do paliwa AdBlue na stacjach paliw Wykonawcy o parametrach spełniających wymagania jakościowe zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.)
2. Pozostałe warunki jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia zawarte są w Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, ewentualnie w normach równoważnych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup:
a) oleju napędowego w ilości 33 000 litrów
b) Pb 95 w ilości 4 050 litrów
c) AdBlue 220 litrów
Podana ilość litrów jest ilością szacunkową (maksymalną)oznacza to, że ilość ta może ulec ograniczeniu ze względu na rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego przy zachowaniu cen upustu ( rabatu ).
4. Zakup paliw odbywać się będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy. Tankowanie będzie realizowane do baku pojazdów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do umowy oraz do atestowanych kanistrów przez osoby wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do Umowy.
5. Zakup paliw będzie realizowany w systemie transakcji bezgotówkowych.
6. Zamawiający wymaga aby stacje paliw, na których będzie tankowane paliwo do pojazdów były zlokalizowane maksymalnie w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego.
7. Strony ustalają, iż rozliczenie pobranego paliwa przez Zamawiającego następować będzie co 10 dni.
8. Zbiorcze zestawienie „wz” będące załącznikiem do faktury musi zawierać następujące dane:
a) dane Zamawiającego,
b) markę i numer rejestracyjny pojazdu lub zaznaczenie „sprzęt”
c) nazwisko i imię pobierającego,
d) datę wydania,
e) rodzaj i ilość pobranych paliw,
f) potwierdzenie pobierającego (czytelny podpis),
g) potwierdzenie wydającego (czytelny podpis).
8. Wymagana płatność za paliwa będzie dokonywana przez ZAMAWIAJĄCEGO przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury VAT będą zbiorcze zestawienia „wz” za okres 10 dni.
10. Wycena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

24957000-7 - Dodatki chemiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214119,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214119,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214119,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOREX A. i E. Horoszkiewicz sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9260008670

7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Gubin

7.3.5) Kod pocztowy: 66-620

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214119,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.