Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00009308/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
- 2024/BZP 00021783/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00098703/01 - Wynik z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP/TP/2024/1-transport dializa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II Spółka Akcyjna
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020493961
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 2
1.4.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 57-320
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scm.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.scm.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038165
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00009308
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu pacjentów z miejsc ich zamieszkania do stacji dializ Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A., ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój
Zamówienie obejmuje w szczególności:
3.1. wykonanie usługi transportu pacjentów z zajmowanego przez nich lokalu mieszkalnego, bądź miejsca pobytu - do szpitala (tj. Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. w Polanicy-Zdroju, ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój) na zabiegi dializy oraz odwiezienie pacjentów z powrotem, po zakończonym zabiegu;
3.2. wykonywanie usługi transportu pacjentów, która przypadać będzie w dniach: od poniedziałku do soboty (dodatkowo transport może odbywać się także w niedziele o czym Wykonawca zostanie powiadomiony z 24-godzinnym wyprzedzeniem) w trzech dziennych turach, które rozpoczynają się o godzinie: 730, 1300, 1900. Średni czas trwania dializy określa się na ok. 4 godzin, a każdy pacjent dializowany jest średnio 3 razy w tygodniu;
3.3. wykonywanie transportu z przeznaczeniem dla łącznej ilości do 65 pacjentów, w tym do 7 pacjentów, którzy będą wymagali zapewnienia dodatkowej pomocy przy doprowadzeniu do samochodu i opuszczeniu samochodu, ze względu na brak możliwości samodzielnego poruszania się w miesiącu;
3.4. zapewnienie przez Wykonawcę dodatkowej pomocy z przeznaczeniem dla ilości do 7 pacjentów, którzy nie są w stanie samodzielnie się poruszać. Pomoc Wykonawcy powinna polegać na zapewnieniu personelu (co najmniej dwóch osób asystujących), które wyniosą pacjenta z zajmowanego lokalu mieszkalnego, bądź miejsca pobytu i wniosą go do samochodu Wykonawcy, a dalej, po przewiezieniu do szpitala, wyniosą pacjenta z samochodu i zaniosą do stacji dializ. Po zakończonym zabiegu, Wykonawca powinien zapewnić personel, który przeniesie z powrotem pacjenta ze stacji dializ do samochodu, a po przewiezieniu do zajmowanego lokalu mieszkalnego bądź miejsca pobytu pacjent zostanie wniesiony z powrotem do zajmowanego lokalu mieszkalnego bądź miejsca pobytu. Pacjentom, którzy wymagają dodatkowej pomocy zostanie zapewniony transport na noszach albo na wózku inwalidzkim bądź na tzw. krzesełku transportowym przez Wykonawcę;
3.5. transport do limitu 350 000 kilometrów w zakresie udzielanego zamówienia.
9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1.
9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.
9.1.2. ppkt 7.2.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
15.1. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
15.2. Zalogowany wykonawca używając przycisku „Wypełnij” zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
15.3. Następnie wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy” zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika .
Uwaga! Nie należy zmieniać nazwy plików nadanych przez Platformę e-Zamówienia.
Zapisany „Formularz ofertowy” należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu pacjentów z miejsc ich zamieszkania do stacji dializ Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A., ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój
Zamówienie obejmuje w szczególności:
3.1. wykonanie usługi transportu pacjentów z zajmowanego przez nich lokalu mieszkalnego, bądź miejsca pobytu - do szpitala (tj. Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. w Polanicy-Zdroju, ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój) na zabiegi dializy oraz odwiezienie pacjentów z powrotem, po zakończonym zabiegu;
3.2. wykonywanie usługi transportu pacjentów, która przypadać będzie w dniach: od poniedziałku do soboty (dodatkowo transport może odbywać się także w niedziele o czym Wykonawca zostanie powiadomiony z 24-godzinnym wyprzedzeniem) w trzech dziennych turach, które rozpoczynają się o godzinie: 730, 1300, 1900. Średni czas trwania dializy określa się na ok. 4 godzin, a każdy pacjent dializowany jest średnio 3 razy w tygodniu;
3.3. wykonywanie transportu z przeznaczeniem dla łącznej ilości do 65 pacjentów, w tym do 12 pacjentów, w miesiącu, którzy będą wymagali zapewnienia dodatkowej pomocy przy doprowadzeniu do samochodu i opuszczeniu samochodu, ze względu na brak możliwości samodzielnego poruszania się;
3.4. zapewnienie przez Wykonawcę dodatkowej pomocy z przeznaczeniem dla ilości do 12 pacjentów, którzy nie są w stanie samodzielnie się poruszać. Pomoc Wykonawcy powinna polegać na zapewnieniu personelu (co najmniej dwóch osób asystujących), które wyniosą pacjenta z zajmowanego lokalu mieszkalnego, bądź miejsca pobytu i wniosą go do samochodu Wykonawcy, a dalej, po przewiezieniu do szpitala, wyniosą pacjenta z samochodu i zaniosą do stacji dializ. Po zakończonym zabiegu, Wykonawca powinien zapewnić personel, który przeniesie z powrotem pacjenta ze stacji dializ do samochodu, a po przewiezieniu do zajmowanego lokalu mieszkalnego bądź miejsca pobytu pacjent zostanie wniesiony z powrotem do zajmowanego lokalu mieszkalnego bądź miejsca pobytu. Pacjentom, którzy wymagają dodatkowej pomocy zostanie zapewniony transport na noszach albo na wózku inwalidzkim bądź na tzw. krzesełku transportowym przez Wykonawcę;
3.5. transport do limitu 350 000 kilometrów w zakresie udzielanego zamówienia.
9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1.
9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.
9.1.2. ppkt 7.2.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
15.1. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
15.2. Zalogowany wykonawca używając przycisku „Wypełnij” zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
15.3. Następnie wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy” zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika .
Uwaga! Nie należy zmieniać nazwy plików nadanych przez Platformę e-Zamówienia.
Zapisany „Formularz ofertowy” należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada
10.1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (wg wzoru – ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem 2 dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Po zmianie:
Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada
10.1 Załącznik nr 2 do SWZ- uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą Wymogi dla pojazdów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
3.4. Wymienione wyżej ceny nie mogą ulec podwyższeniu w okresie obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem zaistnienia niżej wymienionych okoliczności:
a) zmiany cen urzędowych - w przypadku pozycji z oferty do których mają zastosowanie ceny urzędowe,
b) zmiany stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego - w przypadku zaistnienia takiej zmiany dopuszczalna jest zmiana ceny brutto, cena netto nie ulega w takim przypadku zmianie,
c) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2207 z późn.zm.),
d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
e) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1342 z późn.zm.), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3.5. O zaistnieniu podstaw do zmiany ceny, o których mowa w ust. 3.4 Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego w formie pisemnej, w terminie nie przekraczającym 2 tygodni od dnia ich zaistnienia. Podstawy do zmiany ceny muszą zostać przez Wykonawcę udokumentowane.
3.6. W okresie obowiązywania umowy dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian umowy dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego waloryzację w sytuacji podwyższenia lub obniżenia cen paliwa o min.10 groszy / litr po upływie min. trzech miesięcy od daty zawarcia umowy, powodując podwyższenie lub obniżenie stawki za 1 km o 1 grosz/ 1 km. Zmiany te będą liczone według portalu www.e-petrol.pl dla województwa dolnośląskiego z uśrednionych cen detalicznych za dany miesiąc. Przy każdorazowej zmianie Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia danych wg portalu www.e-petrol.pl wraz z uzasadnieniem zmiany ceny.
Po zmianie:
Zmiany umowy są zapisane w pkt. 3.8-3.23 zmodyfikowanego projektu umowy.
7.2. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia we własnym zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i jego kontunuowania przez cały okres obowiązywania umowy. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić Zamawiającemu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.