eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-Zdrój › ZP/TP/2024/1-transport dializa



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP/TP/2024/1-transport dializa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II Spółka Akcyjna

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020493961

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 2

1.4.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój

1.4.3.) Kod pocztowy: 57-320

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scm.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.scm.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038165

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00009308

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu pacjentów z miejsc ich zamieszkania do stacji dializ Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A., ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój

Zamówienie obejmuje w szczególności:

3.1. wykonanie usługi transportu pacjentów z zajmowanego przez nich lokalu mieszkalnego, bądź miejsca pobytu - do szpitala (tj. Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. w Polanicy-Zdroju, ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój) na zabiegi dializy oraz odwiezienie pacjentów z powrotem, po zakończonym zabiegu;
3.2. wykonywanie usługi transportu pacjentów, która przypadać będzie w dniach: od poniedziałku do soboty (dodatkowo transport może odbywać się także w niedziele o czym Wykonawca zostanie powiadomiony z 24-godzinnym wyprzedzeniem) w trzech dziennych turach, które rozpoczynają się o godzinie: 730, 1300, 1900. Średni czas trwania dializy określa się na ok. 4 godzin, a każdy pacjent dializowany jest średnio 3 razy w tygodniu;
3.3. wykonywanie transportu z przeznaczeniem dla łącznej ilości do 65 pacjentów, w tym do 7 pacjentów, którzy będą wymagali zapewnienia dodatkowej pomocy przy doprowadzeniu do samochodu i opuszczeniu samochodu, ze względu na brak możliwości samodzielnego poruszania się w miesiącu;
3.4. zapewnienie przez Wykonawcę dodatkowej pomocy z przeznaczeniem dla ilości do 7 pacjentów, którzy nie są w stanie samodzielnie się poruszać. Pomoc Wykonawcy powinna polegać na zapewnieniu personelu (co najmniej dwóch osób asystujących), które wyniosą pacjenta z zajmowanego lokalu mieszkalnego, bądź miejsca pobytu i wniosą go do samochodu Wykonawcy, a dalej, po przewiezieniu do szpitala, wyniosą pacjenta z samochodu i zaniosą do stacji dializ. Po zakończonym zabiegu, Wykonawca powinien zapewnić personel, który przeniesie z powrotem pacjenta ze stacji dializ do samochodu, a po przewiezieniu do zajmowanego lokalu mieszkalnego bądź miejsca pobytu pacjent zostanie wniesiony z powrotem do zajmowanego lokalu mieszkalnego bądź miejsca pobytu. Pacjentom, którzy wymagają dodatkowej pomocy zostanie zapewniony transport na noszach albo na wózku inwalidzkim bądź na tzw. krzesełku transportowym przez Wykonawcę;
3.5. transport do limitu 350 000 kilometrów w zakresie udzielanego zamówienia.
9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1.
9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.
9.1.2. ppkt 7.2.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
15.1. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
15.2. Zalogowany wykonawca używając przycisku „Wypełnij” zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
15.3. Następnie wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy” zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika .

Uwaga! Nie należy zmieniać nazwy plików nadanych przez Platformę e-Zamówienia.
Zapisany „Formularz ofertowy” należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu pacjentów z miejsc ich zamieszkania do stacji dializ Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A., ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój

Zamówienie obejmuje w szczególności:

3.1. wykonanie usługi transportu pacjentów z zajmowanego przez nich lokalu mieszkalnego, bądź miejsca pobytu - do szpitala (tj. Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. w Polanicy-Zdroju, ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój) na zabiegi dializy oraz odwiezienie pacjentów z powrotem, po zakończonym zabiegu;
3.2. wykonywanie usługi transportu pacjentów, która przypadać będzie w dniach: od poniedziałku do soboty (dodatkowo transport może odbywać się także w niedziele o czym Wykonawca zostanie powiadomiony z 24-godzinnym wyprzedzeniem) w trzech dziennych turach, które rozpoczynają się o godzinie: 730, 1300, 1900. Średni czas trwania dializy określa się na ok. 4 godzin, a każdy pacjent dializowany jest średnio 3 razy w tygodniu;
3.3. wykonywanie transportu z przeznaczeniem dla łącznej ilości do 65 pacjentów, w tym do 12 pacjentów, w miesiącu, którzy będą wymagali zapewnienia dodatkowej pomocy przy doprowadzeniu do samochodu i opuszczeniu samochodu, ze względu na brak możliwości samodzielnego poruszania się;
3.4. zapewnienie przez Wykonawcę dodatkowej pomocy z przeznaczeniem dla ilości do 12 pacjentów, którzy nie są w stanie samodzielnie się poruszać. Pomoc Wykonawcy powinna polegać na zapewnieniu personelu (co najmniej dwóch osób asystujących), które wyniosą pacjenta z zajmowanego lokalu mieszkalnego, bądź miejsca pobytu i wniosą go do samochodu Wykonawcy, a dalej, po przewiezieniu do szpitala, wyniosą pacjenta z samochodu i zaniosą do stacji dializ. Po zakończonym zabiegu, Wykonawca powinien zapewnić personel, który przeniesie z powrotem pacjenta ze stacji dializ do samochodu, a po przewiezieniu do zajmowanego lokalu mieszkalnego bądź miejsca pobytu pacjent zostanie wniesiony z powrotem do zajmowanego lokalu mieszkalnego bądź miejsca pobytu. Pacjentom, którzy wymagają dodatkowej pomocy zostanie zapewniony transport na noszach albo na wózku inwalidzkim bądź na tzw. krzesełku transportowym przez Wykonawcę;

3.5. transport do limitu 350 000 kilometrów w zakresie udzielanego zamówienia.
9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1.
9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.
9.1.2. ppkt 7.2.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
15.1. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
15.2. Zalogowany wykonawca używając przycisku „Wypełnij” zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
15.3. Następnie wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy” zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika .

Uwaga! Nie należy zmieniać nazwy plików nadanych przez Platformę e-Zamówienia.
Zapisany „Formularz ofertowy” należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada
10.1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (wg wzoru – ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem 2 dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Po zmianie:
Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada
10.1 Załącznik nr 2 do SWZ- uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą Wymogi dla pojazdów.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
3.4. Wymienione wyżej ceny nie mogą ulec podwyższeniu w okresie obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem zaistnienia niżej wymienionych okoliczności:
a) zmiany cen urzędowych - w przypadku pozycji z oferty do których mają zastosowanie ceny urzędowe,
b) zmiany stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego - w przypadku zaistnienia takiej zmiany dopuszczalna jest zmiana ceny brutto, cena netto nie ulega w takim przypadku zmianie,
c) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2207 z późn.zm.),
d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
e) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1342 z późn.zm.), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3.5. O zaistnieniu podstaw do zmiany ceny, o których mowa w ust. 3.4 Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego w formie pisemnej, w terminie nie przekraczającym 2 tygodni od dnia ich zaistnienia. Podstawy do zmiany ceny muszą zostać przez Wykonawcę udokumentowane.
3.6. W okresie obowiązywania umowy dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian umowy dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego waloryzację w sytuacji podwyższenia lub obniżenia cen paliwa o min.10 groszy / litr po upływie min. trzech miesięcy od daty zawarcia umowy, powodując podwyższenie lub obniżenie stawki za 1 km o 1 grosz/ 1 km. Zmiany te będą liczone według portalu www.e-petrol.pl dla województwa dolnośląskiego z uśrednionych cen detalicznych za dany miesiąc. Przy każdorazowej zmianie Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia danych wg portalu www.e-petrol.pl wraz z uzasadnieniem zmiany ceny.

Po zmianie:
Zmiany umowy są zapisane w pkt. 3.8-3.23 zmodyfikowanego projektu umowy.
7.2. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia we własnym zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i jego kontunuowania przez cały okres obowiązywania umowy. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić Zamawiającemu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.