eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Kontrola biletów w pojazdach Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037975 z dnia 2021-04-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kontrola biletów w pojazdach Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330557508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-736

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 940334285

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzk.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.mzk-koszalin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kontrola biletów w pojazdach Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37753476-8c8c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO-JP-2210-03/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 271200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na: 1) kontroli ważności i dokumentów pasażerów w pojazdach Zamawiającego, obsługujących sieć komunikacji miejskiej w Koszalinie oraz gmin sąsiadujących, które zawarły z Gminą Miasto Koszalin stosowne porozumienie; 2) windykacji nałożonych opłat dodatkowych. 2. Ustalona minimalna ilość kontroli w miesiącu wynosi – 2.500.3. Kontrola będzie się odbywać we wszystkie dni robocze, soboty, niedziele i dni świąteczne z uwzględnieniem godzin szczytu przewozowego, godzin wczesno porannych i wieczornych. Wykonawca wykona w każdym miesiącu co najmniej 100 kontroli przed godz. 06:00 i 200 kontroli po godz. 20:00. 4. Wykonawca do celów związanych z kontrolą biletów będzie używał własnych druków. Wzory druków przed zastosowaniem, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji.5. Wykonawca musi dysponować urządzeniami do kontroli biletów elektronicznych.6. Wykonawca będzie prowadził dokumentację każdej kontroli oraz przekazywał Zamawiającemu jeden raz w miesiącu, do 10-tego dnia każdego miesiąca, zestawienie ilości dokonanych kontroli oraz nałożonych mandatów i zwindykowanych należności z tytułu opłat dodatkowych, za miesiąc miniony. 7. Wykonawca ma obowiązek:1) prowadzić dokładną dokumentację, łącznie z ewidencją osób spisanych za jazdę bez ważnego biletu;2) niezwłocznie przedstawić Zamawiającemu pisemne raporty z ujawnienia biletów fałszywych lub innych podrobionych dokumentów związanych z przejazdami.8. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do 100% wpływów z opłat dodatkowych bez względu na sposób ich uiszczania. 9. Wykonawca będzie prowadził postępowania odwoławcze od nałożonych opłat dodatkowych oraz właściwej należności za przejazd.10. Wykonawca na własny koszt, zapewni kandydatom na kontrolerów szkolenie teoretyczne i praktyczne w przedmiotowym zakresie.11. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną za dobór osób zatrudnianych do przeprowadzania kontroli i ich działania.12. Zamawiający ma prawo wnoszenia zastrzeżeń personalnych wobec pracy kontrolerów biletów, włącznie z wydaniem zakazu prowadzenia kontroli.13. Wykonywanie czynności kontrolnych może się odbywać tylko wówczas, jeżeli kontroler posiada identyfikator w widocznym dla pasażera miejscu. Umieszczenie identyfikatora musi umożliwiać identyfikację kontrolera w czasie trwania całego procesu kontroli. Wzór identyfikatora oraz jego treść zostanie uzgodniona z Zamawiającym po podpisaniu umowy.14. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, ma obowiązek zapewnić na terenie miasta Koszalin lokal do prowadzenia Biura Obsługi Pasażera, do przyjmowania interesantów w sprawach związanych z przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji lokalizacji biura.15. Przyjmowanie interesantów będzie się odbywało co najmniej 3 razy w tygodniu w godzinach ustalonych z Zamawiającym po zawarciu umowy.16. Wykonawca zapewni:1) dobór osób prowadzących Biuro Obsługi Pasażera oraz wykonujących kontrolę;2) materiały, sprzęt i wszelkie urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonywania usługi.Przez „kontrolę biletów” rozumie się wejście do autobusu komunikacji miejskiej kontrolera lub grupy kontrolerów i sprawdzenie, czy wszyscy pasażerowie znajdujący się w pojeździe posiadają ważne bilety na przejazd, dokumenty stwierdzające uprawnienia do przejazdów ulgowych i bezpłatnych oraz odnotowanie tej kontroli w karcie drogowej pojazdu.17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał usługi, o których mowa w ust. 1.:1) kontroli ważności biletów i dokumentów przewożonych osób i rzeczy w pojazdach Zamawiającego wraz z windykacją i egzekucją należności z tytułu opłat dodatkowych tj.: a) za jazdę bez ważnego biletu za przejazd;b) za brak dokumentu poświadczającego uprawnienia do korzystania z ulgowych i bezpłatnych przejazdów podczas kontroli;c) za brak biletu okresowego oraz brak wpisu numeru dokumentu na bilecie okresowym;d) opłatę manipulacyjną za umorzenie lub zwrot należności za przejazd i opłaty dodatkowej w przypadku udokumentowania w terminie 7 dni od dnia przejazdu uprawnień do bezpłatnego lub ulgowego przejazdu oraz przedłożenia w terminie 7 dni biletu okresowego oraz wpisu numeru dokumentu na bilecie okresowym.2) w sposób ciągły i systematyczny, we wszystkie dni robocze, soboty, niedziele i dni świąteczne, z uwzględnieniem godzin szczytu przewozowego, godzin wczesno porannych i wieczornych.18. Wykonawcy powierzone zostaje również:1) pobieranie opłat od pasażerów, u których stwierdzono w trakcie kontroli brak ważnego biletu; 2) prowadzenie czynności przewidzianych przepisami prawa zmierzających do uzyskania od dłużników zapłaty należności wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę i kosztami wezwań do zapłaty z tytułu nałożonych, a nie zapłaconych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej;3) rozpatrywanie odwołań i skarg pasażerów od nałożonej opłaty dodatkowej oraz skarg dotyczących czynności kontrolnych.19. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kontroli biletów zgodnie z:1) przepisami Ustawy z dnia 15 listopada 1984 roku Prawo przewozowe (Dz. U. z 2020 roku poz. 8 – tekst jednolity);2) Uchwałą Nr XI/133/2015 Rady Miejskiej w Koszalinie z 25.06.2015 roku w sprawie ustalenia opłat za przejazdy środkami komunikacji miejskiej w Koszalinie oraz określenia osób uprawnionych do korzystania z bezpłatnych i ulgowych przejazdów, wraz z późniejszymi zmianami, obowiązującymi taryfami opłat oraz w oparciu o wewnętrzne wytyczne Zamawiającego. Wszelkie inne przepisy wewnętrzne dotyczące kontroli biletów Wykonawca może stosować po akceptacji przez Zamawiającego;3) przepisami porządkowymi dla pasażerów korzystających z przewozów komunikacją miejską realizowaną przez Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Koszalinie. 20. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać czynności objęte przedmiotem zamówienia w sposób nienarażający dobrego imienia Zamawiającego oraz z poszanowaniem jego interesów.21. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do pobierania:1) właściwej należności za przejazd z uwzględnieniem uprawnień pasażera;2) opłaty dodatkowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79940000-5 - Usługi agencji ściągających należności

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 255 pkt 3 ) ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. 2. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy PZP w dniu 08.04.2021 , tj. bezpośrednio przed terminem otwarcia ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.: kwotę 333.600,00 zł (słownie złotych: trzysta trzydzieści trzy tysiące sześćset 00/100) brutto.Wykonawcy, którzy złożyli oferty:1) Oferta nr 1 – Rewizor Sp. z o.o. , ul. Chwaszczyńska 49A/3.cena oferty – 439.552,80 zł brutto;2) Oferta nr 2 – CPW Sp. z o.o., ul. Abpa Baraniaka 88 B, 61-131 Poznań. cena oferty – 380.808,00 zł brutto.Cena najkorzystniejszej oferty złożona przez CPW Sp. z o.o., przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 47.208,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty z uwagi na brak wolnych środków finansowych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380808

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439552

2021-04-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.