eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych i użytkowanych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037838 z dnia 2021-04-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych i użytkowanych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 814746100

1.5.8.) Numer faksu: 814746123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych i użytkowanych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a94c2c5e-a2af-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.85 Konserwacja dźwigów i wind - OR Lublin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest wjęzyku polskim.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przyużyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznejplatformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) pod adresem:https://amw.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy użyciu pocztyelektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiem przypadków wskazanychw SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należy składać tylko i wyłącznieprzy użyciu Platformy. Strona internetowa prowadzonego postępowaniahttps://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na PlatformieZakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania techniczne i organizacyjnekorzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adreseminternetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions). Wykonawca przystępującdo postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (wprzypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy,określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.5. Instrukcja korzystania z Platformy:1) wzakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybiera niniejszepostępowanie o nr DZP-OL.2610.93.2021 oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału wpostępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedywykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawcaotrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania doPlatformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do24h (8h roboczych).3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznieakceptowane przez Platformę;4) w zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania dostępna jestdokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobranie dokumentu następuje pokliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkichzałączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkiezałączniki organizatora”.5) Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty orazdokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. 6) Za datę wpływu oferty, wniosków,zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich zamieszczeniana Platformie. 7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany jakichw trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakieZamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.6. Niezbędne wymaganiasprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputer klasy PC lub Mac, onastępującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolnanajnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.4)włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).7. Wszelkie dokumenty, oświadczenia,informacje składane za pośrednictwem Platformy, należy wczytać jako załączniki, według Instrukcjikorzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” –„Instrukcje”.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów luboświadczeń składające się na ofertę (składane przez Wykonawcę do upływu terminu składania ofert),przekazywane są na Platformę przy użyciu zakładki „Załączniki”.9. Dokumenty elektroniczne,oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przezWykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są na Platformęprzy użyciu zakładki „Pytania/informacje”Dalszy ciąg w sekcji iX-Pozostałe informacje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych-Dz.Urz.UE L119 z 04.05.2016, str.1),dalej RODO, informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest że: administratoremPani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 26 A,00-911 WarszawaAdministrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pankontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez pocztę elektroniczną na adres:iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzieleniezamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązekprawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający naZamawiającym;Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawyPzp;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;Obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;Wodniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pan/i:•na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danychosobowych Pani/a dotyczących;•na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnieniaPani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralnościprotokołu oraz jego załączników.•na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.•prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/adotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/u:•w związku z art.17 ust.3 lit.b,d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych;•prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa w art. 20 RODO;•na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.cRODO.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/u obowiązku informacyjnymwynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostanąZamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyskaod wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno zwyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani: na podstawie art. 18 RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia. Nieprzysługuje Pani/Panu:􀀁􀀁 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danychosobowych;􀀁􀀁 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;􀀁􀀁 napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno zwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OL.2610.93.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych iużytkowanych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie (Rzeszów, Św.Kingi 10).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegająceodrzuceniu.Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższegowzoru:S= C + TMaksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1%.Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższychkryteriach zostaną zsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Jeżeli niemożna wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający dokona wyboru oferty zgodnie z art.248 ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegająceodrzuceniu.Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższegowzoru:S= C + TMaksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1%.Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższychkryteriach zostaną zsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Jeżeli niemożna wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający dokona wyboru oferty zgodnie z art.248 ustawy.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych iużytkowanych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie (Nisko -Modrzewiowa 3).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.Całkowita liczba punktów,jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:S= C + TMaksymalna liczbapunktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.Punkty będą liczone zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostanązsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Jeżeli nie możnawybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający dokona wyboru ofertyzgodnie z art. 248 ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.Całkowita liczba punktów,jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:S= C + TMaksymalna liczbapunktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.Punkty będą liczone zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostanązsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Jeżeli nie możnawybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający dokona wyboru ofertyzgodnie z art. 248 ustawy.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych iużytkowanych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie (Nisko -Modrzewiowa 3A ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.Całkowita liczba punktów,jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:S= C + TMaksymalna liczbapunktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.Punkty będą liczone zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostanązsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Jeżeli nie możnawybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający dokona wyboru ofertyzgodnie z art. 248 ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.Całkowita liczba punktów,jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:S= C + TMaksymalna liczbapunktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.Punkty będą liczone zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostanązsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Jeżeli nie możnawybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający dokona wyboru ofertyzgodnie z art. 248 ustawy.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych iużytkowanych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie (Nisko -Modrzewiowa ,3B, 3C).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.Całkowita liczba punktów,jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:S= C + TMaksymalna liczbapunktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.Punkty będą liczone zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostanązsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Jeżeli nie możnawybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający dokona wyboru ofertyzgodnie z art. 248 ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.Całkowita liczba punktów,jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:S= C + TMaksymalna liczbapunktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.Punkty będą liczone zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostanązsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Jeżeli nie możnawybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający dokona wyboru ofertyzgodnie z art. 248 ustawy.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych iużytkowanych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie (Grójec -Zastacyjna 6L).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.Całkowita liczba punktów,jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:S= C + TMaksymalna liczbapunktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.Punkty będą liczone zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostanązsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Jeżeli nie możnawybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający dokona wyboru ofertyzgodnie z art. 248 ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.Całkowita liczba punktów,jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:S= C + TMaksymalna liczbapunktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.Punkty będą liczone zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostanązsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Jeżeli nie możnawybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający dokona wyboru ofertyzgodnie z art. 248 ustawy.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych iużytkowanych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie ( Kraśnik -Kolejowa 24).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.Całkowita liczba punktów,jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:S= C + TMaksymalna liczbapunktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.Punkty będą liczone zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostanązsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Jeżeli nie możnawybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający dokona wyboru ofertyzgodnie z art. 248 ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.Całkowita liczba punktów,jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:S= C + TMaksymalna liczbapunktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.Punkty będą liczone zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostanązsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Jeżeli nie możnawybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający dokona wyboru ofertyzgodnie z art. 248 ustawy.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych iużytkowanych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie ( Chełm- Szpitalna 11).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.Całkowita liczba punktów,jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:S= C + TMaksymalna liczbapunktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.Punkty będą liczone zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostanązsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Jeżeli nie możnawybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający dokona wyboru ofertyzgodnie z art. 248 ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.Całkowita liczba punktów,jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:S= C + TMaksymalna liczbapunktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.Punkty będą liczone zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostanązsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Jeżeli nie możnawybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający dokona wyboru ofertyzgodnie z art. 248 ustawy.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający stawia wymagania w zakresie:􀀀dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jestwykazać, że osoba/osoby, która/które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia będąposiadały:- uprawnienia do obsługi „E”, Grupa 1, pkt 2,10 zgodnie z Rozporządzeniem MinistraGospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowychzasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń,instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.)- aktualne w okresie wykonywania umowyzaświadczenie kwalifikacyjne zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu MinistraPrzedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 roku w sprawie warunkówtechnicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeńtransportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176)Zamawiający dopuszcza aby osoba wskazanaprzez Wykonawcę, posiadała dwa rodzaje wymaganych uprawnień określonychpowyżej.Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelompaństw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję wsprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskichUnii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełnianiawarunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lubsytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowychśrodków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innymwykonawcą, który złożył ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty częściowej,w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –załącznik nr 4 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SIWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, o ile ofertę podpisuje pełnomocnik;2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców oświadczenieWykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału wpostępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający żąda odWykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - składa każdy z Wykonawcówodpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych niewcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub ewidencji.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o którychmowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tychdokumentów

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartejumowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy, za zgodą obu Stron, w okolicznościach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącychzałącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy pod adresem:https://amw.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. sekcji 3.6 Ogłoszenia: 11. Wykonawcy mogą kierować zapytania do Zamawiającego, takżemailowo na adres: dzp.lu@amw.com.pl z dopiskiem: „Postępowanie nr DZP- OL.2610.93.2021”.Zapytania kierowane na inne adresy mailowe Zamawiającego – nie będą rozpatrywane. 12.Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 100 MB.13. Dokumenty przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w formieelektronicznej są sporządzane, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2542) –zwane dalej jako „Rozporządzenie” – w związku z art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz.346 z późn. zm.), odsyłającym do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. wsprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych iwymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemówteleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z późn. zm.) oraz zgodnie z formatamipodpisu elektronicznego określonymi w tych przepisach prawa – w szczególności w formatach:.pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt., .xades, .pades, .txt, .xls, .xlsx, .zip.Zamawiający zaleca przesyłanieplików w formacie .pdf.14. Zalecenia zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:a)odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:• dla dokumentów w formacie „pdf” zalecasię podpis w formatem PAdES,• dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywaćformatem XAdES.b) odnośnie podpisu osobistego:• dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml”zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),• dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca siępodpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.c) odnośnie podpisu zaufanego:• wielkośćdokumentów nie może przekraczać 10 MB (Szczegółowe informacje dotyczące podpisuzaufanego można uzyskać pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokumentelektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany) Jeżeli jest to możliwe, zalecane jest stosowaniepodpisu otaczającego –wewnętrznego – który polega na tym, że jest zapisany łącznie zpodpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plikpodpisu).15. Informacja na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych orazkodowania i oznaczania czasu odbioru danych:1) szyfrowanie za pomocą protokołu TLS;2)formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;3) wszelkie operacje opierająsię o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy;4) pliki oferty wczytane przez wykonawcę na Platformę i zapisane, widoczne są w Platformie jakozaszyfrowane, możliwość otwarcia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezzamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;5) oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
2021-04-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.