eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzylesie › Przebudowa drogi gminnej dz. nr 334/21, obręb Międzylesie do stacji kolejowej PKP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037542 z dnia 2021-04-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej dz. nr 334/21, obręb Międzylesie do stacji kolejowej PKP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748126327

1.5.8.) Numer faksu: 748126126

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miedzylesie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej dz. nr 334/21, obręb Międzylesie do stacji kolejowej PKP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d47c3e8-7694-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002113/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej dz. Nr 334/21 obręb Międzylesie do stacji kolejowej PKP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010302/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITiG.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 483129,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej dz. nr 334/21 obręb Międzylesie do stacji kolejowej PKP”. Stan istniejący:Ulica Kolejowa, w całości zlokalizowana na działce nr 334/21 w Międzylesiu rozpoczyna się od przecięcia drogi powiatowej nr 3274 i jest ulicą dojazdową do stacji kolejowej PKP i przyległych posesji. Droga ma długość 200m, szerokość jezdni 5,0m, klasę drogi D, kategoria ruchu KR1. Nawierzchnia jezdni wykonana jest z kostki brukowej kamiennej. W wyniku długoletniej eksploatacji znacznym stopniu jest skoleinowana. W celu zniwelowania nierówności fragmenty drogi zostały pokryte masą bitumiczną. Wzdłuż całej długości drogi, po prawej stronie zlokalizowany jest chodnik z kostki brukowej betonowej, obramowany krawężnikiem i obrzeżem. Krawężniki i obrzeża są w znacznym stopniu skorodowane - z licznymi wykruszeniami i ubytkami, w nawierzchni chodnika występują liczne nierówności i zapadnięcia, część kostek uległa degradacji w wyniku działania warunków zewnętrznych. Pobocze gruntowe, po lewej stronie ulicy, jest częściowo porośnięte trawą, zawyżone. Schody prowadzące do posesji nr 4, w wyniku długoletniej eksploatacji uległy deformacji - stopnie są przesunięte, płyta betonowa na dojściu wykruszona na krawędziach, cegła wbudowana w murki prowadzące jest zmurszała z licznymi ubytkami. Schody na skarpie, prowadzące na koniec ul. Kolejowej, w wyniku długoletniej eksploatacji, uległy zdeformowaniu, beton stopni i podestów jest skorodowany z wykruszeniami i ubytkami, murki prowadzące wykonane częściowo z cegły częściowo z betonu mają liczne wykruszenia i spękania. Wzdłuż drogi na całym odcinku znajduje się oświetlenie drogowe. W ciągu istniejącego pasa drogi zlokalizowane są napowietrzne i doziemne sieci energetyczne a także doziemne sieci: gazowa, wodociągowa, telekomunikacyjna oraz kanalizacja deszczowa i sanitarna. W miejscach występowania podziemnego uzbrojenia terenu należy zwrócić szczególną ostrożność w czasie wykonywania robót rozbiórkowych i ziemnych.Stan docelowy:Projektem zagospodarowania objęto nawierzchnię ulicy, chodników, zjazdów i poboczy. Istniejącą nawierzchnię jezdni przewidziano w całości do przebudowy. Na całym odcinku należy wykonać roboty rozbiórkowe, usunąć uszkodzoną konstrukcję ulicy, rozebrać nawierzchnię chodników, nawierzchnię zjazdów. Rozebrać istniejące krawężniki i obrzeża, przebudować istniejącą studnię wpustową. Następnie wykonać korytowanie pod konstrukcję jezdni i chodników, uzupełnić nasypy pod poszerzonymi chodnikami. Po ustawieniu krawężników i obrzeży, ułożyć projektowane konstrukcje nawierzchni jezdni, chodników i pobocza. W miejscu rozebranych schodów ułożyć nowe schody w systemie betonowych stopni blokowych ułożonych na warstwie mrozochronnej i podbudowie betonowej, ujęte w murki prowadzące wylewane lub z elementów prefabrykowanych (obszar i zakres prowadzenia robót, szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne podano w Projekcie Budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót podano w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.W związku z przebudową ul. Kolejowej przewiduje się budowę nowego oświetlenia drogowego. Projekt przewiduje demontaż starej linii oświetlenia i budowę nowej linii kablowej oświetlenia ulicznego, postawienia nowych słupów aluminiowych o wysokości 7m z wysięgnikiem ze źródłem światła LED. (obszar i zakres prowadzenia robót, szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne podano w Projekcie Budowlanym branża elektryczna stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót podano w przedmiarze robót branża elektryczna stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ.Odwodnienie z powierzchni projektowanego chodnika oraz jezdni będzie realizowane poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejącej kanalizacji deszczowej.Na omawianym odcinku nie występują egzemplarze drzew zaliczane do pomników przyrody oraz zieleń szczególnie chroniona.Po wykonaniu robót budowlanych należy wykonać roboty ziemne związane z ukształtowaniem terenu mające na celu humusowanie z obsianiem powierzchni gruntu rodzimego w obrębie chodników i poboczy.Powierzchnia działek objęta projektem nie leży w strefie ochrony konserwatorskiej.Inwestycja polepszy skomunikowanie przyległych terenów z miastem, rozdzieli ruch pieszych i pojazdów, usprawni odwodnienie drogi i odprowadzenie wód opadowych, znacznie poprawi bezpieczeństwo pieszych użytkowników drogi. W związku z niewielkim istniejącym i prognozowanym natężeniem ruchu samochodowego i pieszego oraz ze względu na charakter drogi i chodnika, nie ma podstaw do opracowania projektu zabezpieczeń przed szkodliwym oddziaływaniem drogi na jej otoczenie. Oddziaływanie na środowisko należy ocenić jako małe w zakresie oddziaływania hałasu.Na projektowanym odcinku ulicy, po jej prawej stronie, od zjazdu do zejścia na schody skarpowe należy ustawić bariery ochronne chodnikowe.Projektowana inwestycja nie ograniczy dostępu do drogi publicznej. Przed przystąpieniem do realizacji projektu, Wykonawca powinien uzyskać zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu.Wykonawca przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową zobowiązany jest do sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji oraz stanu obiektów budowlanych na tychże działkach, opisania ich stanu technicznego i funkcjonalnego. Po zakończeniu przebudowy, przed oddaniem odcinka do użytku wymagana jest inwentaryzacja powykonawcza w zakresie jak powyżej. Zagospodarowanie terenu w sąsiedztwie budowanych obiektów należy doprowadzić do stanu pierwotnego (na podstawie analizy porównawczej z obu inwentaryzacji).Wszelkie roboty należy wykonać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 10 i 11 do SWZ).Uwaga: wszystkie stosowane materiały powinny posiadać stosowne atesty i aprobaty, nie należy stosować materiałów nieposiadających w/w dokumentów.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej i zapoznania się ze stanem faktycznym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę, a w konsekwencji nieoszacowanie wartości pełnego zakresu robót, nie będzie w przyszłości skutkować ze strony Wykonawcy robotami dodatkowymi. Wszystkie wyszczególnione w przedmiarach, opisach, specyfikacjach technicznych, itp. nazwy własne urządzeń, materiałów są podane do określenia standardu oraz własności technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty. Należy przyjąć, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom Takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą jednak posiadać parametrów technicznych i właściwości gorszych niż wyszczególnione w dokumentach przetargowych. Przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia rozpocznie się po wdrożeniu zmian w organizacji ruchu na drogi objętym robotami budowlanymi. W okresie wyłączenia przedmiotowego odcinka z ruchu, na każdym etapie prowadzonych prac, należy zapewnić dojazd do przyległych nieruchomości bądź dróg bocznych do nich prowadzących. Prace ziemne można rozpocząć po pełnym zidentyfikowaniu urządzeń infrastruktury naziemnej i podziemnej, ich oznakowania i zabezpieczenia. W przypadku natrafienia w czasie robót na nieujęte dokumentacją lub inwentaryzacją projektową urządzenia podziemne, należy przerwać roboty, zabezpieczyć wykop i powiadomić zamawiającego i odpowiednie jednostki.PODWYKONAWSTWO1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547196,21

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAR TRANS TRANSPORT HANDEL Przemysław Parasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811030074

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 5

7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka

7.3.5) Kod pocztowy: 57-530

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-30
2021-04-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.