Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00555156/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa znaków drogowych, tablic drogowych, oznakowań uzupełniających oraz elementów mocujących do siedziby Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU
1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 930
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.zdiz.sopot.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa znaków drogowych, tablic drogowych, oznakowań uzupełniających oraz elementów mocujących do siedziby Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e70f10f9-9b2a-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00037401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041398/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Znaki drogowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555156
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 59/NZ/2023/DD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa znaków, tablic drogowych, oznakowań uzupełniających oraz elementów mocujących do siedziby Zamawiającego” . Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ tj. zestawienie znaków, tablic drogowych, oznakowań uzupełniających oraz elementów mocujących.
2. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy, wraz z rozładunkiem docelowym na koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego Sopot, Al. Niepodległości 930. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w godzinach od 6:00 do 14:00.
3. Dostawy realizowane będą stosownie do potrzeb Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy (e-mailem, telefonicznie).
4. Zamówienie będzie składane partiami, których wielkość określał będzie Zamawiający zgodnie ze swoim zapotrzebowaniem.
5. Dowodem zrealizowania dostawy będą dowody wydania WZ wystawiane każdorazowo przez Wykonawcę, zgodne ze zgłoszonym zapotrzebowaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13246,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58856,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13246,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Czmuda Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7393878185
7.3.4) Miejscowość: Małdyty
7.3.5) Kod pocztowy: 14-330
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-03 do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający określił minimalną wartość umowy 40 000,00 zł brutto, maksymalna wartość umowy nie może przekroczyć 365 438,75 zł brutto
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie Stałej Organizacji Ruchu w związku z realizacją Kontraktu pn.: "Bud. obwodnicy Koszalina i Sianowa na S6 wraz z odc. S11 od węzła Bielice do węzła Koszalin Zachód od km 6+400 do km 14+300"
- "Budowa ścieżki rowerowej w drodze powiatowej nr 2911E od końca istniejącej do stacji paliw przy ul. Rokicińskiej, gmina Andrespol"
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.