eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego w Legnicy w ramach programu "Laboratoria przyszłości"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego w Legnicy w ramach programu „Laboratoria przyszłości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM.KONSTANTEGO ILDEFONSA GAŁCZYNSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000841308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polarna 1

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp7.legnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.legnica.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ezamowienia.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego w Legnicy w ramach programu „Laboratoria przyszłości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f65ae8b-58f4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309995/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Zakup i dostawa asortymentu z zakresu wyposażenia podstawowego w ramach programu „Laboratoria przyszłości”
1. Drukarka 3D -1 szt.
2. Laptop do pracy z drukarką 3D -1 szt.
3. Zestaw filamentów do drukarki 3D - 10 zestawów
4. Pakiet edukacyjny wsparcia szkoły do drukarki 3D-1 pakiet
5. Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami -8 zestawów
6. Stacja lutownicza z gorącym powietrzem - 2 szt.
7. Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami -1 szt.
8. Aparat fotograficzny z akcesoriami -1 szt.
9. Statyw do aparatu i kamery z akcesoriami -2 szt.
10. Gimbal do aparatu fotograficznego i kamery z akcesoriami -1 szt.
11. Mikroport z akcesoriami -1 szt.
12. Mikrofon kierunkowy 2 szt.
13. Oświetlenie do realizacji nagrań -2 zestawy
14. Zestaw lamp światła ciągłego -2 zestawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 35517 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach rządowego programu „Laboratoria przyszłości”
1. Zestaw klocków do nauki robotyki -8 szt.
2. Zestaw robotów edukacyjnych z akcesoriami- 1 zestaw
3. Zestaw interaktywny system nauki programowania - 1 zestaw
4. Zestaw narzędzi ucznia - 8 zestawów
5. Zestaw do montażu obwodów elektrycznych - 30 zestawów
6. Zestaw długopisów 3D - 5 zestawów
7. Zestaw do pracowni robótek ręcznych - 1 zestaw
8. Krosno - 10 szt
9. Zestaw kolorowej włóczki - 10 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19400000-0 - Przędza i nić włókiennicza

19435100-5 - Nici do szycia

31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych

42713000-7 - Maszyny tkackie

44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 65134 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Dostawa wyposażenia stanowisk do pracy w ramach rządowego programu „Laboratoria przyszłości”
1. Stół warsztatowy dla ucznia -30 szt.
2. Stół warsztatowy dla ucznia -30 szt.
3. Stół warsztatowy/ montażowy / stolarski z nadstawką - 6 szt.
4. Taboret obrotowy -6 szt.
5. Szafka na drukarkę 3D - 1 szt.
6. Fotel obrotowy dla nauczyciela - 1 szt.
7. Szafa metalowa na narzędzia - 2szt.
8. Szafa metalowa na narzędzia z szufladami -2 szt
9. Tablica szkolna biała tryptyk -2 szt.
10. Pojemnik do segregacji odpadów 5-komorowy - 2 szt.
11. Pojemnik do segregacji odpadów 2- komorowy - 6 szt.
12. Pojemnik do segregacji odpadów 3-komorowy - 6 szt.
13. Zlewozmywak z szafką i baterią - 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113200-9 - Taborety

39121200-8 - Stoły

39151200-7 - Stoły robocze

39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 50569 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Zakup i dostawa nagłośnienia wraz z akcesoriami w ramach rządowego programu „Laboratoria przyszłości”
1. Bezprzewodowy głośnik przenośny -2 szt
2. Zestaw nagłośnieniowy przenośny do Sali gimnastycznej - 1 zestaw
3. Zestaw nagłośnienia szkolnego - 1 zestaw

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 26010,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35517 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37875 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35517 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-193-34-48

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łodź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35517 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65134 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-193-34-48

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łodź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50569 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62184 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50569 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.P. AKMA Zbigniew Podstawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-000-19-12

7.3.3) Ulica: Długa 43

7.3.4) Miejscowość: Niedomice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-132

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50569 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26010,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26010,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26010,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Molendowski Artur NETO-SFERA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796-233-02-99

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 9A paw 34

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26010,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.