eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w gminie Bieruń w sezonie 2020/2021 - zamówienie w trybie z wolnej ręki.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-21

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037387 z dnia 2021-04-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w gminie Bieruń w sezonie 2020/2021 - zamówienie w trybie z wolnej ręki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258285

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Bieruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-150

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bierun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bierun

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w gminie Bieruń w sezonie 2020/2021 - zamówienie w trybie z wolnej ręki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-261ff56a-a289-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000677/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w gminie Bieruń w sezonie 2020/2021 – zamówienie z wolnej ręki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawa zamówień publicznych:w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Dalsze uzasadnienie opisane w pkt. INFORMACJE DODATKOWE.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 234212,5 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36807,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników, przystanków, kładeki parkingów w gminie Bieruń :Rejon Bierunia Starego: zakres obejmuje wykonanie prac w obrębie pasa drogowego, (57,32 kmb dróg - 282 800 m2), ciągów pieszych i ścieżek rowerowych (19 018mb, 3 825 m2), kładek i parkingów (16 128 m2) wraz z dostarczeniem i obsługą koksiaków.Rejon Bierunia Nowego: zakres prac obejmuje wykonanie prac w obrębie pasa drogowego, (50,48 kmb dróg – 208 392,40 m2), ciągów pieszych i ścieżek rowerowych (15 610 mb), kładek i parkingów (12 795 m2) wraz z dostarczeniem i obsługą koksiaków.Drogi powiatowe na terenie gminy Bieruń: zakres prac obejmuje wykonanie prac w obrębie pasa drogowego (20,89 kmb dróg) oraz ciągów pieszych (18 360 mb).Wykonując zamówienie Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:a. Podjęcia akcji czynnej tj. odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach oraz innych prac związanych z akcją zima, wprowadzając do akcji sprzęt pozwalający utrzymać należytą przejezdność dróg.b. Natychmiastowego zgłoszenia godziny rozpoczęcia prac, ilości i typu zaangażowanego sprzętu oraz zgłoszenia godziny zakończenia prac do dyżurnego Straży Miejskiej (tel. 986, 32 216 37 27)c. Przygotowania min. 21 koksiaków (9 koksiaków w Bieruniu Starym, 12 koksiaków w Bieruniu Nowym), ich obsługę oraz zabezpieczenie koksu w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłości ich działania w okresie co najmniej 10 dób w sezonie (w sezonie 2017/2018 koksiaki rozpalane były w okresie 8 dób, w sezonach 2018/2019 oraz 2019/2020 koksiaki nie były rozpalane).d. Zapewnienia łączności telefonicznej (bezprzewodowej) z każdym operatorem sprzętu aktualnie używanego w akcji zima.e. Zabezpieczenia materiału uszorstniającego tj. mieszanki solno – piaskowej, soli, zgodnego z obowiązującymi przepisami i normami.f. Realizacji przedmiotu zamówienia sprzętem w ilości nie mniejszej niż: ciągnik z pługiem – 8 szt., piaskarko solarki – 8 szt., pług do chodników (ciężar do 1 000 kg, szerokość odśnieżania od 1 do 1,2 m) – 3 szt. 2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że stawia wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na wykonaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.). Szczegóły określa wzór umowy.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach przedmiotowego zamówienia, z uwagi na zachowanie tożsamych standardów realizacji zamówienia na terenie gminy. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.6. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy.7. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.9. Zamawiający nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej.10. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.15. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.16. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie przedmiotowych środków dowodowych.17. Kod CPV dotyczący przedmiotu zmówienia:Kod główny: 90620000-9 Usługi odśnieżaniaKod pomocniczy: 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38782,8

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38782,8

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38782,8

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Usługowo-Handlowa KOP-MAT Mateusz Momot - lider konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARALIA Kamil Janota, Lędziny - partner konsorcjum, Firma Usługowa DAWIDZKI Dawid Ryszka, Bieruń - partner konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492249149

7.3.3) Ulica: Wł. Jagiełły 48

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-155

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38782,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-04-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawa zamówień publicznych:w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;Przesłanka 1: udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług .Zamówienie podstawowe zostało udzielone 13 listopada 2020 r.Zamówienie na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 planuje się udzielić w marcu 2021 dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Konsorcjum Firm:1) Firma Usługowo-Handlowa KOP-MAT Mateusz Momot 32-641 Przeciszów, ul. Długa 243 – Lider konsorcjum;2) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARALIA Kamil Janota 43-140 Lędziny, ul. Irysowa 8 – Uczestnik konsorcjum;3) Firma Usługowa „DAWIDZKI” Dawid Ryszka 43-155 Bieruń, ul. Jagiełły 21A – Uczestnik konsorcjum.Przesłanka 2: zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usługZamówienie z wolej ręki będzie polegało na powtórzeniu wykonania tożsamego rodzaju usług jak w zamówieniu podstawowym.Przesłanka 3: jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotemW ogłoszeniu nr 593501-N-2020 z dnia 09.10.2020 r. (zamówienie podstawowe: Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w gminie Bieruń w sezonie 2020/2021) sekcja II.4 i sekcja II.7 zamieszczono informację o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych.Wskazano, że :„Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp, polegających na udzieleniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówienie dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości. Całkowita wartość zamówienia, którego Zamawiający przewiduje udzielić na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp określono do kwoty netto: 234 212,50 zł + obowiązujący VAT”.Przesłanka 4: całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.Wartość zamówienia została określona na kwotę łączną w wysokości 805 650 zł w tym:1) Wartość zamówienia podstawowego ustalono w dniu 22 września 2020 r. na kwotę netto: 571 437,50 zł.2) Wartość zamówienia przewidywanego ówcześnie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp ustalono na kwotę netto: 234 212,50 złReasumując :Wykazany stan faktyczny i prawny uzasadnia spełnienie przesłanek i udzielenie zamówienia publicznego na wskazanej na wstępie podstawie prawnej. Zamawiający w dniu 1.04.2021 udzielił na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp zamówienia o wartości netto 190 400,00 zł .Wartość kolejnego zamówienia, którego zamawiający zamierza udzielić na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp wynosi 36 807,75 zł i mieści się w kwocie wskazanej w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia podstawowego
2021-04-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.