Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119710/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00192477/01 - Wynik z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
,,Przebudowa dworu w Niećkowie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRAJEWSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669708
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Strażacka 6B
1.4.2.) Miejscowość: Grajewo
1.4.3.) Kod pocztowy: 19-200
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.4.7.) Numer telefonu: 862738463
1.4.8.) Numer faksu: 862738462
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@starostwograjewo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.starostwograjewo.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037166
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00032134
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Podczas wykonywania prac budowlanych Wykonawca zgłosił Zamawiającemu konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych, polegających na wstawieniu, na tym etapie prac, przed wykonaniem nowego pokrycia dachu, na poddasze budynku dworu, na strop oficyny, dwóch central wentylacyjnych. Ze względu na duże gabaryty urządzeń wstawienie central wentylacyjnych po wykonaniu pokrycia dachu byłoby niemożliwe bez jego ponownej rozbiórki, a to wygenerowałoby dla Zamawiającego dodatkowe koszty. Nie było też możliwości wniesienia central wentylacyjnych przez wąskie okna.
Po zmianie:
1. Zmiana przepisów prawnych dotycząca zmiany ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych w zakresie uchylenia w dniu 24 sierpnia 2022 r. art. 15r1.
2. Wejście w życie w dniu 24.08.2022 r. ustawy z dnia 05 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg oraz niektórych innych ustaw.
2. Wykonawca uaktualnił harmonogram terminowo - rzeczowo - finansowy realizacji zadania, który miał wpływ na wartość części wynagrodzenia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Na podstawie oferty złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie zamówienia p.n.: ,,Przebudowa dworu w Niećkowie” oraz dokonanych zmian Zamawiający powierzył Wykonawcy do wykonania roboty budowlane obejmujące:
1) przebudowę więźby dachowej,
2) wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz ze wszystkimi elementami dachu,
3) przebudowę pomieszczeń w sferze budowlanej i instalacyjnej poddasza z wykończeniem,
4) wykonanie nowej klatki schodowej,
5) rozbiórkę starej klatki schodowej i fragmentu stropu w miejscu starej klatki schodowej,
6) uzupełnienie wykończenia w miejscu demontażu starej klatki schodowej,
7) dostawę i ustawienie dwóch central wentylacyjnych na poddaszu budynku dworu w Niećkowie, na stropie oficyny, zgodnie z projektem budowlanym.
Po zmianie:
1.Zamawiający dostosował zapisy umowy do obowiązujących przepisów prawa:
1) uchylił w umowie zapisy dotyczące art. 15 r1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych,
2) wprowadził zapisy dotyczące potrącenia kar umownych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem treści art. 32 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy o rządowym Funduszu Rozwoju dróg oraz niektórych innych ustaw,
3) zastrzegł sobie prawo potrącenia należnej kary umownej z dowolnej należności Wykonawcy,
4) zaktualizował zapisy dotyczące zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. W związku z uaktualnieniem harmonogramu terminowo - rzeczowo - finansowego realizacji zadania przez Wykonawcę , który miał wpływ na wartość części wynagrodzenia Wykonawcy, zmieniono poprzez zmniejszenie wartość drugiej faktury oraz zmieniono poprzez zwiększenie wartość końcowej faktury.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Podczas wykonywania prac budowlanych Wykonawca zgłosił Zamawiającemu konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych, polegających na wstawieniu, na tym etapie prac, przed wykonaniem nowego pokrycia dachu, na poddasze budynku dworu, na strop oficyny, dwóch central wentylacyjnych. Ze względu na duże gabaryty urządzeń wstawienie central wentylacyjnych po wykonaniu pokrycia dachu byłoby niemożliwe bez jego ponownej rozbiórki, a to wygenerowałoby dla Zamawiającego dodatkowe koszty. Nie było też możliwości wniesienia central wentylacyjnych przez wąskie okna.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Na podstawie oferty złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie zamówienia p.n.: ,,Przebudowa dworu w Niećkowie” oraz dokonanych zmian Zamawiający powierzył Wykonawcy do wykonania roboty budowlane obejmujące:
1) przebudowę więźby dachowej,
2) wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz ze wszystkimi elementami dachu,
3) przebudowę pomieszczeń w sferze budowlanej i instalacyjnej poddasza z wykończeniem,
4) wykonanie nowej klatki schodowej,
5) rozbiórkę starej klatki schodowej i fragmentu stropu w miejscu starej klatki schodowej,
6) uzupełnienie wykończenia w miejscu demontażu starej klatki schodowej,
7) dostawę i ustawienie dwóch central wentylacyjnych na poddaszu budynku dworu w Niećkowie, na stropie oficyny, zgodnie z projektem budowlanym.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 2 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
W związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych, polegających na wstawieniu, na tym etapie prac, przed wykonaniem nowego pokrycia dachu, na poddasze budynku dworu, na strop oficyny, dwóch central wentylacyjnych, wzrosła wartość zamówienia o kwotę 165 423,00 zł, a tym samym wzrosła wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wymaganego przez Zamawiającego w wysokości 3% wynagrodzenia brutto z kwoty 56 811, 45 zł do kwoty 61 774, 14 zł, tj. o kwotę 4 962,69 zł.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
W związku ze wzrostem wynagrodzenia Wykonawca wniósł uzupełniającą kwotę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie 4 962,69 zł.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 2 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wykonawca uaktualnił harmonogram terminowo - rzeczowo - finansowy realizacji zadania, który miał wpływ na wartość części wynagrodzenia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
W związku z uaktualnieniem przez Wykonawcę harmonogramu terminowo - rzeczowo - finansowego realizacji zadania, który miał wpływ na wartość części wynagrodzenia Wykonawcy, zmieniono poprzez zmniejszenie wartość drugiej faktury oraz zmieniono poprzez zwiększenie wartość końcowej faktury.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
165423,00
Po zmianie:
0,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
165423,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
0,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
0,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- "Remont DP nr 1813B w obrębie Świdry Awissa w km 1+049 ÷ 1+275"
- Wykonanie dokumentacji projektowej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) oraz Pracowni Endoskopii Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie
- Prace budowlane przy zabytkowym budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Ełckiej w Grajewie
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja instalacji grzewczej w Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Modernizacja układu sterowania oczyszczalni ścieków w Międzyrzecu Podlaskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.