eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa opału i paliw do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału i paliw do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Zabrzu Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276854640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Matejki 6

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 66 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_zabrze/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport, rekreacja, konserwacja terenów zielonych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opału i paliw do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Zabrzu Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da73b807-5bf3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312377/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP/21/XII/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 353000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw w systemie kart flotowych lub równoważnych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego –
do samochodów, maszyn i urządzeń technicznych. Zakupem objęta będzie benzyna bezołowiowa Pb95 (szacunkowo w ilości 8 000 l łącznie z prawem opcji) oraz olej napędowy (szacunkowo w ilości 25 000 l łącznie z prawem opcji).
2. Wskazane powyżej wskaźniki są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego
w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego.
3. Minimalne dostawy w skali roku wynoszą:
- Benzyna bezołowiowa Pb95 – 5 000 l,
- Olej napędowy – 15 000 l.
4. Zamawiający może zlecić dostawę (prawo opcji) benzyny bezołowiowej Pb 95
w ilości do 3 000 l oraz oleju napędowego w ilości do 10 000 I w przypadku gdy przewidziana ilość dostaw w skali roku okaże się niewystarczająca.
Do skorzystania z prawa opcji wystarczające będzie poinformowanie o tym Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem, na piśmie, z określeniem rodzaju i ilości paliwa. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy.
5. Zakup paliw będzie dokonywany w stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju.
6. Zakup paliw odbywać się będzie bezpośrednio do baków samochodów, a w ilościach potrzebnych do maszyn i urządzeń - transportem własnym Zamawiającego do specjalnych pojemników lub kanistrów.
7. Minimalna ilość jednorazowo zakupionego paliwa wyniesie 10l, zaś maksymalna - 200l.
8. Paliwa powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki
z 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U.2015.1680 z późn.zm.) oraz w europejskich normach posiadających swoją polską implementację: benzyna Pb 95 – PN-EN 228+A1:2017-06 oraz olej napędowy ON - PN-EN 590+A1:2017-06, przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności, rozporządzenie ma wartość nadrzędną.
9. Wykonawca wyda Zamawiającemu 3 szt. zabezpieczonych kodem PIN kart flotowych lub równoważnych, wystawionych na okaziciela.
10. Wykonawca zobowiązuje się wydać na żądanie Zamawiającego dodatkowe karty umożliwiające tankowanie, w szczególności w przypadku zniszczenia lub zgubienia karty bez pobierania dodatkowych opłat.
11. Wykonawca przekaże bezpłatnie dostęp do indywidualnie dedykowanego serwisu internetowego, na którym Zamawiający będzie mógł na bieżąco śledzić dokonane transakcje, jak również blokować karty bądź zamawiać nowe.
12. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie w dwóch okresach rozliczeniowych:
od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uważa się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.
13. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury.
14. Zamawiający w trakcie trwania umowy dopuszcza możliwość zmiany cen paliw.
15. Dostawy paliw nastąpią w okresie od 04.01.2022r. do 31.12.2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 214500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy transportem własnym oleju opałowego dla potrzeb MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. Całkowita dostawa jest szacowana na 25 000 l oleju opałowego (łącznie z prawem opcji).
2. Przedmiot umowy powinien odpowiadać parametrom zgodnym z normami i przepisami obowiązującymi przy zakupie oleju opałowego, Wykonawca zobowiązuje się na dostarczenie przedmiotu zamówienia własnym transportem i na swój koszt do następujących obiektów tj.:
- Hala Widowiskowo Sportowa w Zabrzu przy ul. Matejki 6,
- Magazyny Komercyjne w Zabrzu przy ul. Handlowa 6,
- Kąpielisko Leśne w Zabrzu ul. Srebrna 10.
3. Dostawa oleju opałowego nastąpi częściami według potrzeb Zamawiającego w okresie od 04.01.2022r. do 31.12.2022r., w ilościach ustalonych, w terminie do 24 godz. od chwili zgłoszenia. Wielkości poszczególnych dostaw przedmiotu dostawy będą podawane każdorazowo przez Odbiorcę telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem oraz niezwłocznie potwierdzane emailem.
4. Minimalna wielkość dostaw w okresie obowiązywania umowy wyniesie 14 000 l.
5. Zamawiający może zlecić dostawę (prawo opcji) w ilości do 11 000 l
w przypadku gdy przewidziana minimalna ilość dostaw w skali roku okaże się niewystarczająca. Do skorzystania z prawa opcji wystarczające będzie poinformowanie o tym Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem, na piśmie, z określeniem rodzaju i ilości paliwa. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy.
6. Dostawca jest obowiązany dostarczać żądane ilości przedmiotu dostawy do obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. na terenie miasta Zabrze. Dostawy winny odbywać się od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 14:00. Dostawca jest obowiązany przy każdej dostawie oleju opałowego dostarczyć Odbiorcy na swój koszt świadectwo jakości dla przedmiotu dostawy wydane przez producenta oleju opałowego.
7. Odbiorca wymaga, aby dostawy oleju opałowego były realizowane z baz magazynowych Dostawcy z uwzględnieniem warunków plombowania lub bezpośrednio od producenta zaplombowanymi cysternami.
8. Dostarczony olej opałowy powinien posiadać świadectwo jakości i musi posiadać parametry nie gorsze niż wskazane w ustawie Prawo energetyczne z dnia 20 stycznia 2017 r. (tj. Dz.U. 2021.716 z późn.zm.) i przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie (m.in. Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680 z późn.zm). Parametry jakościowe oleju opałowego zgodne z normą PN-C-96024:2011.
9. Dostarczanie oleju opałowego powinno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (t.j.Dz.U.2021.1857).
Zamawiający oświadcza, iż jest zużywającym podmiotem olejowym i oświadcza, że nabywane wyroby zużyje do celów opałowych. Za zmianę przeznaczenia nabywanych wyrobów i przez to narażenie na uszczuplenie podatku akcyzowego grozi odpowiedzialność przewidziana w art. 73a Kodeksu karnego skarbowego. Powyższe oświadczenie Zamawiającego jest ważne przez cały okres trwania umowy i wynika z art. 89 ust. 5 pkt 3 lit. a ustawy o podatku akcyzowym. Wymóg uzupełniania zgłoszenia przez Zamawiającego w systemie o przedmiotowe oświadczenie, będzie dokonywany zgodnie z ustawą o monitorowaniu drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opałowymi.
10. Rozliczenie ilości dostarczonego oleju opałowego następować będzie w temperaturze referencyjnej 15 stopni C wg wskazań zalegalizowanego urządzenia pomiarowego z kompensacją do 15 stopni C przy autocysternie.
11. Olej opałowy będzie dostarczany transportem wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego do następujących obiektów tj.:
- Hala Widowiskowo Sportowa w Zabrzu przy ul. Matejki 6,
- Magazyny Komercyjne w Zabrzu przy ul. Handlowa 6,
- Kąpielisko Leśne w Zabrzu ul. Srebrna 10.
12. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opałowe

4.5.5.) Wartość części: 112500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy transportem własnym opału tj. ekogroszku (workowanego po 25 kg) w ilości szacunkowej 20 ton (łącznie z prawem opcji) dla potrzeb MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.; Boisko Sportowe w Zabrzu, ul. Żniwiarzy 16.
2. Dostarczony opał ma być suchy, nie oblodzony (w okresie zimy). W sytuacji wystąpienia opadów podczas transportu opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem.
3. Opał będzie dostarczany sukcesywnie w okresie od zawarcia umowy tj. 04.01.2022r. do dnia 31.12.2022r. w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie w godzinach roboczych od dnia zawiadomienia (przekazanego Wykonawcy mailem lub faksem) Zamawiającego w ilości przez niego określonej.
4. Minimalna wielkość dostaw w okresie obowiązywania umowy wyniesie 10 ton.
5. Zamawiający może zlecić dostawę (prawo opcji) w ilości do 10 ton w przypadku gdy przewidziana ilość dostaw w skali roku okaże się niewystarczająca. Do skorzystania z prawa opcji wystarczające będzie poinformowanie o tym Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem, na piśmie, z określeniem rodzaju i ilości paliwa. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy.
6. Opał dostarczany będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach do 7:00 do 14:00.
7. Do każdorazowej dostawy Wykonawca dostarczy kwit wagowy, dla każdej dostawy bezwzględnie należy dostarczyć dokument potwierdzający, że dostarczany opał posiada następujące parametry:
- kaloryczność co najmniej 27000kJ/kg,
- granulat od 5 do 25 mm,
- zawartość popiołu nie więcej niż 8%,
- zawartość siarki nie więcej niż 0,7%.
8. Opał dostarczony może być tylko wraz ze świadectwem jakości, atestem, certyfikatem, wynikami badań próbek węgla, wystawionym przez kopalnię, z której jest dostarczany lub dokument może pochodzić od dystrybutora, składnicy opału lub od innego podmiotu prawnego, osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia.
9. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury.
10. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia i wskazania we własnym zakresie (własnym staraniem i na własny koszt) punktu pomiaru ilości dostarczanego opału (wagi) w promieniu do 5 km od siedziby MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o., aby umożliwić kontrolę ilości (wagi) dostarczanego towaru. Kontroli dokonać może Zamawiający lub osoba przez niego upoważniona przez zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111210-5 - Węgiel kamienny

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLOTEX POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133605829

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 5

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-04 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROSPED PALIWA Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262859519

7.3.3) Ulica: Dworska 6

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-04 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27773,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27773,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27773,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOSIL Zdzisław Dzieciuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451638469

7.3.3) Ulica: Handlowa 2c

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13886,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-04 do 2022-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający w skazał w informacji dotyczącej:
- części 1 wartości zawartej umowy kwotę obejmującą: Zgodnie z przyjętą ofertą Wykonawcy cena brutto za przedmiot umowy wynosi:
a) cena za 1l oleju napędowego 6,09 zł w tym 23% VAT.
b) cena za 1l benzyny bezołowiowej 6,09 zł w tym 23% VAT.
Wartość zamówienia brutto, tj. cena brutto za 15 000 l oleju napędowego i 5 000 l benzyny bezołowiowej wynosi: 121.800,00 zł w tym 23%VAT.
Dodatkowo Zamawiający może zlecić dostawę (prawo opcji) oleju napędowego w ilości do 10 000 I oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości do 3 000 l w przypadku, gdy przewidziana ilość dostaw w skali roku okaże się niewystarczająca.
ŁĄCZNA CENA OFERTOWA BRUTTO ZA 8 000 LITRÓW BEZNZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 i 25 000 LITRÓW OLEJU NAPĘDOWEGO (w tym VAT 23%) to: 200.970,00 zł;
- części 2 wartości zawartej umowy kwotę obejmującą: Zgodnie z przyjętą ofertą Wykonawcy cena brutto za przedmiot umowy wynosi:
a) cena za 1 l oleju opałowego 3,81 zł w tym 23%VAT.
Wartość zamówienia brutto, tj. cena brutto za 14 000 l oleju opałowego wynosi: 53.340,00 zł w tym 23%VAT.
Dodatkowo Zamawiający może zlecić dostawę (prawo opcji) w ilości do 11 000 l w przypadku gdy przewidziana minimalna ilość dostaw w skali roku okaże się niewystarczająca.
ŁĄCZNA CENA OFERTOWA BRUTTO ZA 25 000 LITRÓW OLEJU OPAŁOWEGO (w tym VAT 23%) to: 95.250,00 zł;
- części 3 wartości zawartej umowy kwotę obejmującą: Zgodnie z przyjętą ofertą Wykonawcy cena brutto za przedmiot umowy wynosi:
a) cena za 1 tonę opału tj. ekogroszku 1.388,67 zł w tym 23% VAT.
Wartość zamówienia brutto, tj. cena brutto za 10 ton opału tj. ekogroszku wynosi: 13.886,70 zł w tym 23%VAT.
Dodatkowo Zamawiający może zlecić dostawę (prawo opcji) w ilości do 10 ton w przypadku gdy przewidziana ilość dostaw w skali roku okaże się niewystarczająca.
ŁĄCZNA OFERTOWA CENA BRUTTO ZA 20 TON OPAŁU, tj. EKOGROSZKU (w tym VAT 23%) to: 27.773,40 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.