eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³o › ¦wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego na obiekcie Krytej P³ywalni oraz pozosta³ych obiektach MOSiR Jas³o



Og³oszenie z dnia 2022-01-27

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego na obiekcie Krytej P³ywalni oraz pozosta³ych obiektach MOSiR Jas³o

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Ja¶le

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: MOSiR Jas³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000659035

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: romek@mosir-jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosi-jaslo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego na obiekcie Krytej P³ywalni oraz pozosta³ych obiektach MOSiR Jas³o

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-10173f4d-7f46-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00037084

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.htm

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.htm

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Miasta Jas³a
Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – Ajar
• w³±czona obs³uga JavaScript
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.
• Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg

Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas,
w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê Przetargow±.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1/ 2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Kryta p³ywalnia :
a/ Przedmiotem zamówienia s± us³ugi sprz±tania pomieszczeñ obiektu Krytej P³ywalni MOSiR w Ja¶le wraz z zabezpieczeniem ¶rodków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych na powierzchni posadzki ok. 1405,14 m2 wraz z powierzchni± ¶cian wy³o¿onych glazur± z zachowaniem kryteriów czysto¶ci w strefach ,,stopy obutej oraz bosej " / szczegó³y w za³±czniku nr 1 /
b/ Us³ugi sprz±tania powierzchni p³askich/ p³ytek / powinny byæ wykonywane przy pomocy specjalistycznych urz±dzeñ tj. bateryjnych szorowarek do posadzek/.
c/ wymagany przez zamawiaj±cego czas ¶wiadczenia us³ug przez serwis : 7 dni w tygodniu w godz. od 6.00 do 22.00 ,
d/ wymagana obsada etatowa – w ka¿dym dniu pracy serwisu:
• minimum jeden mê¿czyzna lub jedna kobieta w godzinach od 6.00 do 14.00 oraz
• minimum jeden mê¿czyzna lub jedna kobieta w godzinach od 14.00 do 22.00 oraz
• minimum jeden mê¿czyzna lub jedna kobieta pracuj±cy ka¿dego dnia w wymiarze 7 godzin dziennie w godzinach wyznaczanych na bie¿±co przez zamawiaj±cego w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb w zakresie sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w obiekcie.
e/ w zakresie ¶wiadczonych us³ug serwisu sprz±taj±cego bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania przetargowego mie¶ci siê zakup i dostawa przez serwis ¶rodków czysto¶ci s³u¿±cych do pracy serwisu oraz zakup i bie¿±ce uzupe³nianie ¶rodków sanitarnych w objêtych us³ug± serwisu pomieszczeniach,
f/ serwis w ramach ¶wiadczonych us³ug zobowi±zany bêdzie jeden raz w miesi±cu / w okresach 30 dniowych/ do mechanicznego mycia / co najmniej dwie szorowarki/ w godz. od 22.00 do 6.00 powierzchni p³askich pla¿y, która mie¶ci siê w g³ównej hali basenowej.
g/ bie¿±ce sprz±tanie klatki schodowej przed wej¶ciem do obiektu Krytej P³ywalni oraz bie¿±ce opró¿nianie kosza przed wej¶ciem do basenu.
h/ serwis zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków chemicznych o w³a¶ciwo¶ciach zgodnych z obowi±zuj±cymi przepisami , odpowiednich do realizacji przedmiotu zamówienia.
i/ pracownicy serwisu s± zobowi±zani do stosowania siê do zaleceñ kontroluj±cych obiekt p³ywalni s³u¿b sanitarnych oraz kierownictwa p³ywalni i kierownika zespo³u obiektów sportowych w zakresie bêd±cym przedmiotem umowy na ¶wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego.
j/ wszyscy pracownicy serwisu obowi±zkowo winni posiadaæ wymagane obowi±zuj±cymi przepisami sanitarnymi badania lekarskie / ksi±¿eczki zdrowia /
k/ wynagrodzenie za us³ugi serwisu bêdzie pomniejszane o kwotê ewentualnych kar nak³adanych przez organy kontroli sanitarnej za budz±cy zastrze¿enia stan sanitarny obiektów objêtych us³ugami serwisu sprz±taj±cego
l/ wszyscy pracownicy serwisu musz± posiadaæ jednolity ubiór roboczy w jednolitym kolorze( obuwie, spodnie, spodenki, spódnica, koszulka ) wraz z nazw± firmy sprz±taj±cej na plecach koszulki ( w celach identyfikacji ).
³/ wykonawca ¶wiadcz±cy us³ugi serwisu sprz±taj±cego zobowi±zany jest do sta³ego udostêpnienia/ utrzymywania na obiekcie w celu natychmiastowego u¿ycia wg bie¿±cych potrzeb wynikaj±cych np. ze z³ej pogody itp. / na obiekcie krytej p³ywalni co najmniej jednej bateryjnej maszyny szoruj±co zbieraj±cej o szeroko¶ci roboczej min. 50 cm ,¶redniej wydajno¶ci/ 800-1500 m2 / na jeden cykl ³adowania .
m/ wykonawca ¶wiadcz±cy us³ugi serwisu sprz±taj±cego zobowi±zany jest na wszystkich obiektach do segregacji odpadów pochodz±cych ze sprz±tanych obiektów wg kategorii: tworzywa sztuczne, papier i pozosta³e odpady do wydzielonych kontenerów bêd±cych w³asno¶ci± o¶rodka/ zgodnie z zawartymi w tym zakresie umowami przez Zamawiaj±cego/. Odpady z tworzywa i papieru / butelki po napojach, kartony itp. nale¿y zgniataæ zmniejszaj±c maksymalnie ich objêto¶æ i w takiej postaci umieszczaæ w odpowiednim dla danego rodzaju odpadów kontenerze.
n/ integraln± czê¶ci± niniejszej specyfikacji jest za³±cznik nr 1 zawieraj±cy wykaz pomieszczeñ do sprz±tania przez serwis sprz±taj±cy z uwzglêdnieniem stref czysto¶ci.

Pozosta³e obiekty :
1. a/ Przedmiotem zamówienia s± us³ugi sprz±tania nastêpuj±cych pomieszczeñ :
- hala sportowa/ ma³a i du¿a/ wraz zapleczem szatniowo- sanitarnym/ jeden raz w miesi±cu mycie mechaniczne ca³ej powierzchni du¿ej i ma³ej hali sportowej/.
b/si³ownia wraz z zapleczem szatniowym i sanitarnym
- ¶cianka wspinaczkowa
- sala fitness wraz z zapleczem sanitarnym
- pomieszczenia biurowe mieszcz±ce siê w kompleksie hal sportowych
- pomieszczenia biurowe administracji
-c/basen odkryty tj. zaplecze sanitarne i teren basenu/ wypró¿nianie koszy na ¶mieci/ w okresie jego funkcjonowania wskazanym przez zamawiaj±cego jednak nie d³u¿ej ni¿ od 15 czerwca do 31 sierpnia.

2. Wykonawca w ramach w/ w us³ug dotycz±cych pozosta³ych obiektów zobowi±zany jest do zabezpieczenia i bie¿±cego uzupe³niania ¶rodków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych, worków na ¶mieci .
1) Us³ugi sprz±tania powierzchni p³askich/ p³ytek, wyk³adziny hal sportowych / powinny byæ wykonywane przy pomocy specjalistycznych urz±dzeñ tj. bateryjnych szorowarek do posadzek/.
2) wymagany przez zamawiaj±cego czas ¶wiadczenia us³ug przez serwis :
- jedna kobieta 5 dni roboczych w tygodniu po 7 godzin dla obiektów si³owni, sali fitness i ¶cianki wspinaczkowej, pomieszczeñ biurowych /z mo¿liwo¶ci± zmiany np. istnieje potrzeba sprz±tania w sobotê to pracownik otrzymuje inny uzgodniony dzieñ wolny w tygodniu
- 7 dni w tygodniu w godz. od 9.00 do 20.00, dodatkowy pracownik lub pracownicy - zmiana po 5,5 godziny dwie osoby codziennie lub jedna osoba po 11 godzin co drugi dzieñ / okres funkcjonowania basenu odkrytego od 15.06. 2022 do 31.08.2022 /,
3. Wymagana obsada etatowa
- dwie kobiety pracuj±ce na zmiany co drugi dzieñ po 11 godzin lub pracuj±ce codziennie po 5,5 godziny / w okresie funkcjonowania basenu odkrytego/.
- jedna kobieta/ 7 godz. dziennie , 5 dni w tygodniu z uprawnieniem zamawiaj±cego ustalania zmiany godzin pracy w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb funkcjonowania obiektów/ przez ca³y czas / rok / pracy serwisu dla obiektu si³owni , sali fitness oraz ¶cianki wspinaczkowej.
4. W zakresie ¶wiadczonych us³ug serwisu sprz±taj±cego bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania przetargowego mie¶ci siê dostawa przez serwis ¶rodków czysto¶ci s³u¿±cych do pracy serwisu oraz dostawa i bie¿±ce uzupe³nianie ¶rodków sanitarnych w objêtych us³ug± serwisu pomieszczeniach,
a/ serwis zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków chemicznych o w³a¶ciwo¶ciach zgodnych z obowi±zuj±cymi przepisami, odpowiednich do realizacji przedmiotu zamówienia
b/ pracownicy serwisu zobowi±zani s± do stosowania siê do zaleceñ podmiotów kontroluj±cych sprz±tane obiekty, s³u¿b sanitarnych oraz kierownika zespo³u obiektów sportowych w zakresie bêd±cym przedmiotem umowy na ¶wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego.
c/ wszyscy pracownicy serwisu obowi±zkowo winni posiadaæ wymagane przepisami sanitarnymi badania lekarskie / ksi±¿eczki zdrowia /
d/ wynagrodzenie za us³ugi serwisu bêdzie pomniejszane o kwotê w pe³nej wysoko¶ci ewentualnych kar nak³adanych przez organy kontroli sanitarnej za budz±cy zastrze¿enia stan sanitarny obiektów objêtych us³ugami serwisu sprz±taj±cego
e/ wszyscy pracownicy serwisu musz± posiadaæ jednolity ubiór roboczy w kolorze bia³ym lub innym / obuwie, spodnie, spodenki, spódnica, koszulka wraz z nazw± firmy sprz±taj±cej na plecach koszulki w celach identyfikacji .
f/wykonawca ¶wiadcz±cy us³ugi serwisu sprz±taj±cego zobowi±zany jest do segregacji odpadów pochodz±cych ze sprz±tanych obiektów wg kategorii: tworzywa sztuczne, papier i pozosta³e odpady do wydzielonych kontenerów bêd±cych w³asno¶ci± o¶rodka. Odpady z tworzywa i z papieru / butelki po napojach, kartony itp. nale¿y zgniataæ zmniejszaj±c maksymalnie ich objêto¶æ i w takiej postaci umieszczaæ w odpowiednim dla danego rodzaju odpadów kontenerze / zgodnie z zawartymi w tym zakresie umowami przez Zamawiaj±cego/.
g/ integraln± czê¶ci± niniejszej specyfikacji jest za³±cznik nr 2 zawieraj±cy wykaz pomieszczeñ do sprz±tania przez serwis sprz±taj±cy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-15 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ
2. Warunki zmian tre¶ci umowy zosta³y okre¶lone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.htm

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-01

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.