eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › Usługa nadzoru terenów i mienia Zakładów Produkcji Zdrojowej w Ciechocinku ul. Solna 6 - CPV 79714000 - 2.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037037 z dnia 2021-04-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nadzoru terenów i mienia Zakładów Produkcji Zdrojowej w Ciechocinku ul. Solna 6 – CPV 79714000 – 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO CIECHOCINEK SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910869972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542836078

1.5.8.) Numer faksu: 542836295

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.maciejewski@uzdrowiskociechocinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowiskociechocinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:// www.platformazakupowa.pl/pn/uzdrowiskociechocinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa nadzoru terenów i mienia Zakładów Produkcji Zdrojowej w Ciechocinku ul. Solna 6 – CPV 79714000 – 2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fa35ae2-8303-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016682/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP 01/03/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141624,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania fizyczną ochronę obiektu Zamawiającego w systemie i według szczegółowych instrukcji znajdujących się u Zamawiającego w dniu podpisania umowy.2. Zamawiający zobowiązuje się przekazać wszystkie wymagane dokumenty w tym zakresie najpóźniej w dniu podpisania umowy.3. Ochrona obiektu będzie realizowana poprzez jeden posterunek stacjonarno – obchodowy: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00 – 7:00, w weekendy dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy całodobowo.4. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w elektronicznym system kontroli obchodów i nadzoru, którego zapisy będą udostępniane Zamawiającemu online.5. Do obowiązku Wykonawcy należą w szczególności:a) Ochrona obiektu Zamawiającego przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością i w posiadaniu Zamawiającego.b) Niezwłoczne zawiadomienie organów policji, straży pożarnej i Dyrektora ZPZ o zaistniałych wypadkach włamania, kradzieży, pożaru i odpowiednie zabezpieczenie tych punktów przed dalszym zniszczeniem.c) Reagowanie na przypadki na zakłócenia porządku publicznego.d) Reagowanie na przypadki naruszania przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.e) Kontrola ruchu osobowego i pojazdów na podstawie aktualnie obowiązującej instrukcji.f) Niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren obiektu.g) Prowadzenie rejestru wjazdów i wyjazdów środków transportowych na i z terenu ZPZ.h) Prowadzenie rejestry wydawanych kluczy.i) Dokonywanie systematycznych obchodów dozorowanego terenu zgodnie z ustaleniami ze Zamawiającymj) Utrzymanie porządku i czystości w użytkowanych przez siebie pomieszczeniach.k) Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego, odrębnymi pismem, w przypadku ujawnienia nieprawidłowości w zabezpieczeniu obiektów.6. Zamawiający zapewnia w przedmiotowym obiekcie pomieszczenie na portiernię wraz z wyposażeniem.7. Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w chwili rozpoczęcia dozoru imienny wykaz osób mających stałe prawo wstępu i przebywania na dozorowanym terenie, z uwzględnieniem godzin jakich prawo to dotyczy.8. Zamawiający udostępni Wykonawcy podgląd do monitoringu zakładowego.9. Wykonawca niezwłocznie przestawi Zamawiającemu listę osób wykonujących ochronę fizyczną obiektu i będzie ją na bieżąco aktualizował.10.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pisemnego, imiennego harmonogramu służb na co najmniej 3 dni robocze przed końcem każdego miesiąca.11. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić Dziennik Służby.12.Zamawiający ma prawo w każdym czasie do kontrolowania sposobu i jakości wykonywania umowy przez Wykonawcę.13.Pracownicy ochrony dozorujący obiekt Zamawiającego podlegają bezpośrednio Wykonawcy i wykonują jego polecenia14.Zamawiający może również wydać pracownikom ochrony specjalne dyspozycje z pominięciem Wykonawcy, pod warunkiem odnotowania ich w książce dyżuru. Dyspozycje te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy, naruszać przepisów prawa i godzić w bezpieczeństwo ochranianego obiektu.15.Pracownik Zamawiającego, odpowiedzialny za bezpieczeństwo obiektu będzie przekazywał Wykonawcy w formie pisemnej na bieżąco uwagi dotyczące pełnienia służby przez pracowników Wykonawcy, celem doskonaleni jej efektów.16.Wykonawca uwzględni uwagi Zmawiającego w przedmiocie oceny pracowników ochrony i ich przydatności do pracy w ochranianym obiekcie.17. Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania pracowników ochrony odnośnie zasad dotyczących ochrony obiektu oraz informowania przedstawiciela Wykonawcy o wszelkich spostrzeżeniach mogących mieć ważny wpływ na wykonywanie świadczeń Wykonawcy.18.Wykonawca oświadcza, że:a) ma uprawnienia i kwalifikacje do świadczenia usługi i przekłada koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usługi ochrony mienia,b) do wykonywania usługi w zakresie objętym umową kieruje osoby posiadające stosowane kwalifikacje i umiejętności oraz posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w KWP,c) że zapoznał się ze stanem dozorowanych obiektów oraz sposobem ich zabezpieczenia i nie zgłasza żadnych zastrzeżeń pod względem wykonania umowy,d) dysponuje własną zmotoryzowaną grupą interwencyjną, które czas dojazdu do chronionego obiektu wynosi maksymalnie 5 minut od momentu wezwania,e) posiada własną Stację Monitorowania Alarmów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134064,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214243,68

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134064,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TAURUUS OCHRONA GROUP Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TAURUS SECURITY INNOVATIONS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792672712

7.3.3) Ulica: Lubicka 53

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podjazdy grup interwencyjnych i utrzymanie ich w gotowości - AUTO - TREZOR - OCHRONA Sp. z o. o., Sp. k.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134064,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-01 do 2022-04-30
2021-04-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.