eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie usług eksperckich wraz z opracowaniem Action Plan w ramach projektu "START EASY. "Smart tools for quick and easy business start-up in Europe: the once-only challenge"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług eksperckich wraz z opracowaniem Action Plan w ramach projektu „START EASY. „Smart tools for quick and easy business start-up in Europe: the once-only challenge”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S. A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060005172

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 789 435 877

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lpnt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lpnt.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lpnt

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Naukowa i Technologiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług eksperckich wraz z opracowaniem Action Plan w ramach projektu „START EASY. „Smart tools for quick and easy business start-up in Europe: the once-only challenge”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-050fc352-63f1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„START EASY. „Smart tools for quick and easy business start-up in Europe: the once-only challenge” w ramach programu Interreg Europe (o akronimie: START EASY).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330083/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-272/TP/04/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług eksperckich wraz z opracowaniem Action Plan w ramach projektu „START EASY. „Smart tools for quick and easy business start-up in Europe: the once-only challenge”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia ma odbywać się w sposób i umożliwić osiągnięcie celów określonych w ramach projektu „Smart tools for quick and easy business start-up in Europe: the once-only challenge” w ramach programu Interreg Europe (o akronimie: START EASY). Zamówienie ma umożliwić osiągnięcie planowanych efektów w ramach projektu START EASY to projekt Rządu Katalonii, którego celem jest poprawa polityki regionalnej poprzez dostarczenie inteligentnych narzędzi, które umożliwiają lub ułatwiają firmom rozpoczęcie i rozwój działalności. Projekt polega na międzyregionalnej wymianie doświadczeń, łączeniu wiedzy regionalnej i wzajemnym uczeniu się oraz opracowywaniu wspólnych polityk i nowych planów działania w celu podniesienia sprawności i skuteczności administracji publicznej w Europie.
3. Usługa ekspercka będąca przedmiotem zamówienia ma stanowić zewnętrzne wsparcie dla Zespołu Projektowego Zamawiającego w procesie wymiany doświadczeń oraz w szczególności w opracowaniu regionalnego Planu Działań („Action Plan”). Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia realizować będzie:
a) pracę własną, polegającą na analizie obecnej regionalnej polityki konkurencyjności i instrumentów wsparcia przedsiębiorczości w regionie, problemów i potrzeb przedsiębiorców i startupów zakładających
i rozwijających działalność gospodarczą w województwie lubelskim w kontekście założeń projektu START EASY, a także obecnych warunków gospodarczych i administracyjnych w zakresie zakładania i prowadzenia biznesu, w tym szans rozwoju;
b) wykorzystanie produktów i rezultatów merytorycznych wypracowanych w projekcie w wyniku procesu międzyregionalnego uczenia sią i wymiany doświadczeń w ramach projektu (w kontekście przebytych
i przyszłych wizyt studyjnych, opracowań, analiz i raportów, wydarzeń upowszechniających, dobrych praktyk przedstawionych przez Partnerów projektu, jak też opublikowanych na stronie Policy Learning Platform Programu Interreg Europe);
c) opracowanie i merytoryczne poprowadzenie co najmniej 3 rund spotkań tematycznych z udziałem interesariuszy projektu oraz przy wsparciu merytorycznym Zespołu Projektowego, służących sporządzeniu dokumentu „Action Plan”, w tym prowadzonych w formacie tematycznych grup roboczych z wykorzystaniem uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą metod (na przykład warsztatów, burz mózgów, mapowania itp.);
d) stworzenie dokumentu „Action Plan” zgodnie z wytycznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia, przyjętymi w ramach projektu oraz Programu Interreg Europe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

79310000-0 - Usługi badania rynku

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34932,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84279,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34932,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Celestyna Miłoś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 97123001065

7.3.3) Ulica: Prusa 3

7.3.4) Miejscowość: Rędziny

7.3.5) Kod pocztowy: 42-242

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34932,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.