eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Bieżące oznakowanie pionowe i poziome na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2021-04-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036857 z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące oznakowanie pionowe i poziome na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 41 370-52-01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.umig.busko.pl/urzad-miasta-i-gminy.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące oznakowanie pionowe i poziome na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21dbe952-7ff4-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002988/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014865/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.4.2021.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203166,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące oznakowanie pionowe i poziome na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój, a w tym:L.p. Rodzaj robót Ilość Oznakowanie pionowe 1 - Montaż słupków stalowych ocynkowanych o średnicy 60 mm do znaków lub tablic – nawierzchnia gruntowa – materiał Wykonawcy - 50 szt.;2 - Montaż słupków stalowych ocynkowanych o średnicy 60 mm do znaków lub tablic wraz z odtworzeniem nawierzchni chodników – materiał Wykonawcy - 50 szt.;3 - Montaż słupków do znaków lub tablic pochodzących z demontażu – materiał Zamawiającego - 10 szt.;4 - Demontaż słupków do znaków lub tablic do znaków - 40 szt.;5 - Montaż tarcz znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczychinformacyjnych, (grupa znaków „małe”) – materiał Wykonawcy - 100 szt.;6 - Montaż tarcz znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczychinformacyjnych, (grupa znaków „średnie”) – materiał Wykonawcy - 10 szt.;7 - Montaż tarcz znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych,informacyjnych pochodzących z demontażu – materiał Zamawiającego - 20 szt.;8 - Demontaż tarcz znaków bez względu na wielkość - 60 szt.;9 - Wykonanie i montaż pod znakami tabliczek informacyjnych o treści podanej przez Zamawiającego – materiał Wykonawcy - 50 szt.;10 -Montaż tabliczek typu R – materiał wykonawcy - 10 szt.;11 - Montaż tarcz znaków typu F-6 - 10 szt.;12 - Montaż tablicy D-44 i D-45 – materiał Wykonawcy - 2 szt.;13 - Montaż elementów progów zwalniających małych o wymiarach 600x500x50 mm - element podstawowy – materiał Wykonawcy. - 16 szt.;14 - Montaż elementów progów zwalniających małych o wymiarach 600x350x50 mm – element zakończenia – materiał Wykonawcy. - 4 szt.;15 - Montaż elementów progów zwalniających o wymiarach 900x500x50 - element podstawowy - materiał Wykonawcy - 12 szt.;16 - Montaż elementów progów zwalniających o wymiarach 900x450x50 - element zakończenia - materiał Wykonawcy - 4 szt.;17 - Montaż progu wyspowego 1800x2000x65 – materiał Wykonawcy - 1 kpl.;18 - Montaż słupków do barier łańcuchowych – materiał Wykonawcy - 20 szt.;19 - Montaż łańcuchów do barierek – materiał Wykonawcy - 20 mb;20 - Montaż lustra drogowego U-18a, Ø60cm – materiał Wykonawcy - 3 szt.;21 - Montaż lustra drogowego U-18a, Ø80cm – materiał Wykonawcy - 3 szt.;22 - Montaż wygrodzenia segmentowego z profili aluminiowych z wypełnieniem szczelin z płyt poliwęglanowych (chlapacz) wysokości 1,0 m - 10 mb;23 - Montaż ochronnych barierek drogowych SP-09 – materiał Wykonawcy - 50 mb;24 - Naprawa elementów progów zwalniających bez ich wymiany /przykręcenie/ -10 szt. ;25 - Wykonanie bariery ozdobnej z rur stalowych Ø50cm z wewnętrznym rombem po przekątnej, rozstaw słupków 2,0 m, malowana proszkowo - 40 mb;26 - Wykonanie ogrodzenia ażurowego typu U-12 (wysokość 1050mm, długość panela 2000 mm) - 20 mb;27 - Montaż blokad parkingowych Z-6 - 2 szt.; Oznakowanie poziome 28 - Wykonanie znaków poprzecznych w tym przejść dla pieszych - masa chemoutwardzalna grubowarstwowo do nakładania- 1000 m2;29 - Odnowienie oznakowania poziomego jezdni farbą akrylową z użyciem mikrokulek szklanych - 3000 m2;30 - Wykonanie nowego oznakowania poziomego jezdni farbą akrylową z użyciem mikrokulek szklanych - 100 m2;31 - Usuwanie istniejącego oznakowania poziomego - 50 m2.1) W zakresie oznakowania poziomego należy uwzględnić wykonanie: a) oznakowania poziomego cienkowarstwowego – znaków drogowych poziomych, umieszczonych na nawierzchni w postaci linii ciągłych lub przerywanych, pojedynczych lub podwójnych, strzałek, napisów symboli oraz innych linii związanych z oznaczeniem określonych miejsc na tej nawierzchni. b) znaków poprzecznych - wyznaczających miejsca przeznaczone do ruchu pieszych i rowerzystów w poprzek jezdni oraz miejsca zatrzymania pojazdów. c) znaków uzupełniających - w postaci symboli, napisów, linii przystankowych oraz innych określających szczególne miejsca na nawierzchni. d) usunięcie oznakowania poziomego poprzez frezowanie, piaskowanie lub innym sposobem2) Roczna ilość robót jest szacunkową ilością określoną na podstawie wielkości zrealizowanego zamówienia w 2020 r. Ilość ta może ulec zmianie (zmniejszenie lub zwiększenie zakresu) Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie określone na podstawie faktycznej ilości wykonanych robót z uwzględnieniem cen jednostkowych podanych w ofercie.3) Zabezpieczenie i oznakowanie miejsc prowadzonych robót należy do obowiązków Wykonawcy.4) Materiał Wykonawcy jest materiałem nowym, na który posiada świadectwo jakości.5) Wymogi dla materiałów: a) znaki drogowe typu A,B,C,D,E,F,G,T,U, progi zwalniające i lustra drogowe powinny posiadać certyfikat wydany przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub inne upoważnione jednostki, b) znaki powinny być: - wykonane z folii typu II (II generacji) dla znaków o symbolach: A-7, B-2, B-20, D-6, D-6a, D-6b - wykonane z folii typu I ( I generacji) dla pozostałych znaków i tablic, - wykonane z blachy ocynkowanej, - podwójnie zaginane na całym obwodzie, - pomalowane z zastosowaniem farby proszkowej. c) słupki do znaków powinny być wykonane z rur ocynkowanych o średnicach 60 mm, winny posiadać kotwy uniemożliwiające obrót elementu ( po jego osadzeniu ) w gruncie wokół jego osi. Długości słupków należy dostosować w zależności od konfiguracji mocowanego na nich znakowania z zachowaniem wymaganych skrajni pionowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019r., poz. 2311 z późn. zm.). d) materiały do poziomego znakowania dróg - materiały zawierające rozpuszczalniki, wolne od rozpuszczalników lub punktowe elementy odblaskowe, które mogą zostać naniesione albo wbudowane przez malowanie, natryskiwanie, odlewanie, wytłaczanie, rolowanie, klejenie itp. na nawierzchnie drogowe, stosowane w temperaturze otoczenia lub w temperaturze podwyższonej. Materiały te powinny być retrorefleksyjne. e) oznakowanie poziome cienkowarstwowe powinno być wykonane poprzez nałożenie warstwy grubości od 0,3 do 0,8 mm na mokro z użyciem refleksyjnych kulek szklanych f) oznakowanie poziome grubowarstwowe powinno być wykonane poprzez nałożenie warstwy grubości od 0,9 do 3,5 mm masy chemoutwardzalnej aplikowanej na zimno. g) każdy materiał używany przez wykonawcę do poziomego oznakowania dróg musi posiadać aprobatę techniczną.6) Wykonawca jest zobowiązany do: a) przystąpienia do wykonywania prac na podstawie zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego, b) niezwłocznego, jednak nie dłużej niż w terminie 3 dni usuwania wszelkich zgłoszonych przez Zamawiającego przypadków uszkodzenia oznakowania, c) niezwłocznego, jednak nie dłużej niż w terminie 3 dni usuwania wszelkich zgłoszonych przez Zamawiającego przypadków nienależytego wykonania umowy, d) zagwarantowania ciągłości wykonywania zadania i pełnej dyspozycyjności w okresie trwania umowy.7) W cenie zamówienia należy uwzględnić:a) koszty własne,b) koszty naprawy szkód powstałych w wyniku korzystania z nieruchomości,c) koszty utrzymania terenu objętego przedmiotem zamówienia, zapewnienia warunków bezpieczeństwa dla osób i pojazdów użytkujących drogi i chodniki,d) koszty składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych, odpadów i śmieci,e) zakup oraz zainstalowanie wszelkich potrzebnych do realizacji zadania materiałów,f) koszty związane z przycięciem gałęzi w celu odsłonięcia tarcz znaków,g) koszty przeglądu i sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej (na płycie CD) oznakowania pionowego dróg i ulic gminnych niespełniającego warunków rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.). Oznakowanie niespełniające warunków w/w rozporządzenia zostanie zastąpione znakami spełniającymi warunki.h) koszty przeglądu w celu ustalenia ewentualnych nieprawidłowości w istniejącym oznakowaniu pionowym, i) koszty robót przygotowawczych, demontażowych i oznakowania robótj) koszty prac pomiarowychk) koszty oczyszczenia nawierzchnil) koszty przedznakowaniam) koszty związane z ochroną znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót i tuż po nich (do czasu wyschnięcia farby)n) koszty przeprowadzenia pomiarów i badań laboratoryjnych wymaganych w specyfikacji technicznej Płatności będą dokonywane na podstawie poprawnie wystawionej faktury złożonej na dziennik podawczy Zamawiającego – po odbiorze zadania i podpisaniu protokołu odbioru robót. 2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ zawierającej:• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175471,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248859,75

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179930,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Drogowe EFEKTAR Sp. z o.o. - Sp. k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WIMED Sp. z o.o. – Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-310-25-45

7.3.3) Ulica: ul. Warsztatowa 13

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179930,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: 8 m-cy od dnia podpisania umowy, w tym: - odnowienie oznakowania poziomego w centrum miasta w terminie: 7 dni od podpisania umowy, - odnowienie oznakowania poziomego pozostałych ulic w terminie: 30 dni od podpisania umowy (z uwzględnieniem odpowiednich warunków atmosferycznych przewidzianych w SST).2.W terminie składania ofert złożone zostały przez wykonawcę Sebastian Bator ul. Włoszczowska 64, 28-366 Małogoszcz pliki (folder „podpisane” – 5 plików) zawierające m.in. plik pn. „Oferta cenowa Busko”, które chronione są hasłem, w związku z czym niemożliwe jest ich otworzenie i zapoznanie się z ich treścią. Pliki złożone zostały w nieprawidłowy sposób, niezgodny z zapisami SWZ.
2021-04-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.