eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Konserwacja, utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia dr. w ciągu dr. woj. na terenie adm. przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2021 - z podz. na zad.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036767 z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja, utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia dr. w ciągu dr. woj. na terenie adm. przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2021 – z podz. na zad.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800

1.5.8.) Numer faksu: 77 4581352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja, utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia dr. w ciągu dr. woj. na terenie adm. przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2021 – z podz. na zad.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d22fb30-74da-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Utrzymanie, konserwacja i naprawy sygnalizacji świetlnej z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 232466,84 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 są bieżące usługi w zakresie „Konserwacji, utrzymania i naprawy sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia drogowego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziału Terenowego w Oleśnie w roku 2021.Zamówienie obejmuje: usługi konserwacji, przeglądu, pomiarów ochronnych, oraz naprawę uwidocznionych w trakcie eksploatacji wad, drobne prace remontowe, oraz wykonania napraw związanych z wystąpieniem kolizji, aktów wandalizmu, zniszczeń i innych zdarzeń losowych. Wymagania w niniejszych ST-WRU stanowią podstawę do przygotowania oferty oraz zorganizowania, wykonania i odbioru usług. Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami dot. urządzeń elektrycznych i bezpieczeństwa ruchu drogowego, prawem o ruchu drogowym oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 50232000-0 Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów, 50232200-2 Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej.Zamówienie nie obejmuje zmian programu sygnalizacji świetlnych oraz ingerencji w program sygnalizacji.Wielkości i ilość usług została określona w punkcie 9.2 SWZ i załączniku nr 2a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej

4.5.5.) Wartość części: 86894,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 są bieżące usługi w zakresie „Konserwacji, utrzymania i naprawy sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia drogowego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziału Terenowego w Grodkowie w roku 2021.Zamówienie obejmuje: usługi konserwacji, przeglądu, pomiarów ochronnych, oraz naprawę uwidocznionych w trakcie eksploatacji wad, drobne prace remontowe, oraz wykonania napraw związanych z wystąpieniem kolizji, aktów wandalizmu, zniszczeń i innych zdarzeń losowych. Wymagania w niniejszych ST-WRU stanowią podstawę do przygotowania oferty oraz zorganizowania, wykonania i odbioru usług. Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami dot. urządzeń elektrycznych i bezpieczeństwa ruchu drogowego, prawem o ruchu drogowym oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 50232000-0 Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów, 50232200-2 Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej.Zamówienie nie obejmuje zmian programu sygnalizacji świetlnych oraz ingerencji w program sygnalizacji.Wielkości i ilość usług została określona w punkcie 9.2 SWZ i załączniku nr 2b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej

4.5.5.) Wartość części: 75826,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 są bieżące usługi w zakresie „Konserwacji, utrzymania i naprawy sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia drogowego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziału Terenowego w Głubczycach w roku 2021.Zamówienie obejmuje: usługi konserwacji, przeglądu, pomiarów ochronnych, oraz naprawę uwidocznionych w trakcie eksploatacji wad, drobne prace remontowe, oraz wykonania napraw związanych z wystąpieniem kolizji, aktów wandalizmu, zniszczeń i innych zdarzeń losowych. Wymagania w niniejszych ST-WRU stanowią podstawę do przygotowania oferty oraz zorganizowania, wykonania i odbioru usług. Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami dot. urządzeń elektrycznych i bezpieczeństwa ruchu drogowego, prawem o ruchu drogowym oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 50232000-0 Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów, 50232200-2 Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej.Zamówienie nie obejmuje zmian programu sygnalizacji świetlnych oraz ingerencji w program sygnalizacji.Wielkości i ilość usług została określona w punkcie 9.2 SWZ i załączniku nr 2c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej

4.5.5.) Wartość części: 69746,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95338,53

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160146

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95338,53

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektrotechniczny „ALFA” Mis i Wspólnicy Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7560009224

7.3.3) Ulica: ul. Opolska 29

7.3.4) Miejscowość: Krapkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95338,53

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88568,61

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135281,55

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88568,61

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektrotechniczny „ALFA” Mis i Wspólnicy Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7560009224

7.3.3) Ulica: ul. Opolska 29

7.3.4) Miejscowość: Krapkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88568,61

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81951,21

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124027,05

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81951,21

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektrotechniczny „ALFA” Mis i Wspólnicy Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7560009224

7.3.3) Ulica: ul. Opolska 29

7.3.4) Miejscowość: Krapkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81951,21

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.