eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie i wydawaniu gorącego posiłku jednodaniowego w: Szkole Podstawowej nr 1, Szkole Podstawowej nr 4 w Ornecie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie i wydawaniu gorącego posiłku jednodaniowego w: Szkole Podstawowej nr 1, Szkole Podstawowej nr 4 w Ornecie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ORNECIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5821020331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Orneta

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 55 24 21 627

1.5.8.) Numer faksu: 55 242 23 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsorneta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orneta.naszops.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/orneta

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie i wydawaniu gorącego posiłku jednodaniowego w: Szkole Podstawowej nr 1, Szkole Podstawowej nr 4 w Ornecie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-172f9aaa-5826-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003988/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dożywianie w Szkołach: SP1, ul. Warmińska 11 w Ornecie, SP 4, ul. Kopernika 13 w Ornecie, SP 4, ul. 1 go Maja 28 w Ornecie .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306138/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: M-GOPS.ZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 240654,76 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71802,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie (transporcie) i wydawaniu gorącego posiłku jednodaniowego w: Szkole Podstawowej nr 1 ul. Warmińska 11, Szkole Podstawowej nr 4 (SP4) ul. Kopernika 13 w Ornecie, Szkole Podstawowej nr 4 ul. 1 Maja 28 w Ornecie, dla dzieci i młodzieży zakwalifikowanej do korzystania z posiłków finansowanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ornecie w ramach ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j.: Dz. U. 2020 r. poz. 1876) oraz Uchwały nr 140 Rady Ministrów z dnia 15 października 2018 roku w sprawie ustanowienia wieloletniego rządowego programu „ Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019- 2023
2) Planowana dzienna liczba dzieci i młodzieży korzystających z gorących posiłków jednodaniowych - 57 (dzienna liczba posiłków oraz godzina wydawania posiłków może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) w tym:
a)Szkoła Podstawowa Nr 1 ul. Warmińska 11 w Ornecie
Planowana dzienna liczba – 24 .
Posiłek dostarczany będzie do szkoły i wydawany przez Wykonawcę w godzinach:
od 11:30 do 11:40
b) Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Kopernika 13 w Ornecie
Planowana dzienna liczba - 21.
Posiłek dostarczany będzie do szkoły i wydawany przez Wykonawcę w godzinach:
od 11:15 do 11:25
c) Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. 1 Maja 28 w Ornecie
Planowana dzienna liczba – 12 .
Posiłek dostarczany będzie do szkoły i wydawany przez Wykonawcę w godzinach :
od 10:30 do 10:40
Planowana ilość gorących posiłków jednodaniowych w okresie realizacji zamówienia
– 10 830 szt. tj.: 57 szt. (planowana dzienna ilość posiłków) x 19 dni (średnia liczba dni w miesiącu) x 10 m - cy (liczba miesięcy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia )
3) Za posiłek jednodaniowy uważa się gorący posiłek: drugie danie sporządzony w dniu wydania wydawany w naczyniach styropianowych jednorazowego użytku wraz ze sztućcami w pomieszczeniach Szkoły Podstawowej nr 1 ul. Warmińska 11 w Ornecie, Szkoły Podstawowej nr 4 ul. Kopernika 13 w Ornecie, Szkoły Podstawowej nr 4 ul. 1 Maja 28 w Ornecie. Posiłki jednodaniowe wykonawca dostarczać będzie do szkół własnymi środkami transportowymi przystosowanymi do transportu żywności, w pojemnikach jednorazowych, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków i posiadających odpowiednie atesty, certyfikaty dopuszczające wykorzystanie ich w żywieniu ludzi.
4) Szczegółowy opis, zakres oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73644,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93571,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73644,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA GASTRONOMICZNA ''U IRENY'' IRENA MARKOWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 582 112 75 14

7.3.3) Ulica: ZAMKOWA 26

7.3.4) Miejscowość: ORNETA

7.3.5) Kod pocztowy: 11-130

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73644 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-10 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.