eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Istebna › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Istebna w 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł.
z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Istebna w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Istebna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Istebna 1000

1.5.2.) Miejscowość: Istebna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8556500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@istebna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.istebna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://istebna.bip.info.pl/index.php?idmp=322&r=r

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł.
z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Istebna w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8a9d672-4e99-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001825/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000.00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Istebna w 2021 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286844/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145644,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000.00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Istebna w 2021 r.
Opis przedmiotu zamówienia, niezbędne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Kwota kredytu długoterminowego - w wysokości 1 000 000,00 zł.
2. Oprocentowanie kredytu należy przyjąć do przygotowania oferty w oparciu o stawkę bazową WIBOR 3M. Oprocentowanie zmienne - w oparciu o WIBOR 3M 1,70 % ( z dnia 23 listopada 2021 r. ) + stała marża banku = co daje łączne oprocentowanie. (Oprocentowanie ma być ustalane na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 3M notowanej na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy kredytu w pierwszym okresie trzymiesięcznym oraz na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 3M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów trzymiesięcznych, powiększonej o marżę Banku stałą w okresie kredytowania). Zmiana oprocentowania wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 3M wymaga powiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę, w formie pisemnej, z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywała.
3. Okres kredytowania 9 lat - spłata rat kredytowych nastąpi w ratach trzymiesięcznych począwszy od 15 października 2022 r. do 15 października 2030 r., z okresem karencji w spłacie rat kredytowych od uruchomienia kredytu do 15 października 2022 r.
4. Spłata kapitału - w okresach trzymiesięcznych.
5. Spłata odsetek - odsetki płatne od wykorzystanego kredytu naliczane za okresy trzymiesięczne i płatne przez Zamawiającego w terminach ustalonych dla spłat rat kredytowych, poczynając od dnia 15 stycznia 2022 r., bez kapitalizacji odsetek. W przypadku, kiedy termin spłaty kapitału i odsetek przypadnie na dzień wolny lub ustawowo wolny od pracy – odsetki i kapitał płatne będą następnego dnia roboczego po dniu wolnym.
6. Spłata rat kapitałowych - w ratach trzymiesięcznych, płatnych do 15 dnia co trzeciego miesiąca, w poszczególnych latach, zgodnie z poniższym zestawieniem:
Harmonogram spłaty rat kapitałowych
1. 15 października 2022 r. 50 000
2. 15 stycznia 2023 r. 12 500
3. 15 kwietnia 2023 r. 12 500
4. 15 lipca 2023 r. 12 500
5. 15 października 2023 r. 12 500
6. 15 stycznia 2024 r. 12 500
7. 15 kwietnia 2024 r. 12 500
8. 15 lipca 2024 r. 12 500
9. 15 października 2024 r. 12 500
10. 15 stycznia 2025 r. 25 000
11. 15 kwietnia 2025 r. 25 000
12. 15 lipca 2025 r. 25 000
13. 15 października 2025 r. 25 000
14. 15 stycznia 2026 r. 37 500
15. 15 kwietnia 2026 r. 37 500
16. 15 lipca 2026 r. 37 500
17. 15 października 2026 r. 37 500
18. 15 stycznia 2027 r. 37 500
19. 15 kwietnia 2027 r. 37 500
20. 15 lipca 2027 r. 37 500
21. 15 października 2027 r. 37 500
22. 15 stycznia 2028 r. 37 500
23. 15 kwietnia 2028 r. 37 500
24. 15 lipca 2028 r. 37 500
25. 15 października 2028 r. 37 500
26. 15 stycznia 2029 r. 37 500
27. 15 kwietnia 2029 r. 37 500
28. 15 lipca 2029 r. 37 500
29. 15 października 2029 r. 37 500
30. 15 stycznia 2030 r. 37 500
31. 15 kwietnia 2030 r. 37 500
32. 15 lipca 2030 r. 37 500
33. 15 października 2030 r. 37 500
Razem: 1 000 000
7. Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego.
8. Termin postawienia do dyspozycji środków - wykorzystanie kredytu jednorazowo w formie przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy, na podstawie pisemnej (email) dyspozycji.
9. Nie dopuszcza się zastosowania w ofercie prowizji przygotowawczej ani żadnych innych opłat od udzielonego kredytu.
10. Sposób zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107884,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130037,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107884,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Ustroniu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000496426

7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 10a

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148341,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.