eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Modernizacja targowiska miejskiego w Golubiu-Dobrzyniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja targowiska miejskiego w Golubiu-Dobrzyniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566835410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@golub-dobrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.golub-dobrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://golub-dobrzyn.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja targowiska miejskiego w Golubiu-Dobrzyniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-572782b2-1d5b-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00036558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032527/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja targowiska miejskiego w Golubiu-Dobrzyniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306695/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją targowiska miejskiego w Golubiu Dobrzyniu. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) budowę głównej hali targowej,
b) budowę 6 wiat handlowych – zadaszeń nad stanowiskami handlu (39 stanowisk handlowych),
c) budowę budynku portierni z sanitariatami,
d) utwardzenie terenu wraz z budową miejsc parkingowych, chodnikiem, drogą manewrową i zjazdem,
e) odprowadzenie wód opadowych z dachów i powierzchni utwardzonych,
f) budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej i wodociągowego,
g) budowę odcinka sieci wodociągowej oraz hydrantu podziemnego,
h) budowę ogrodzenia,
i) nasadzenia – zieleń,
j) budowę oświetlenia i monitoringu wraz z instalacją fotowoltaiczną,
k) montaż elementów małej architektury,
l) wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych, zgodnie z ustaleniami zawartymi na stronie BGK (https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza/#c21674), oraz tablic wymaganych prawem budowalnym najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowlanych. Treść i lokalizacja tablic zostanie uzgodniona z Zamawiającym.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową:
a) dokumentacja projektowa wraz z załącznikami,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) decyzja pozwolenie na budowę nr 80/2022 z dnia 26.04.2022 r. wydana przez Starostę Go-lubsko-Dobrzyńskiego, znak: AB.6740.112.2022.CWoj,
d) zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 26.04.2022 r. wraz zaświadczeniem Starosty Golubsko-Dobrzyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu z dnia 05.05.2022 r. znak: AB.2743.172.2022.ACH (przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej),
e) decyzja pozwolenie na budowę nr 88/2022 z dnia 18.05.2022 r. wydana przez Starostę Golubsko-Dobrzyńskiego, znak: AB.6740.152.2022.CWoj (przyłącze kanalizacji deszczowej),
f) czasowa organizacja ruchu wraz z zatwierdzeniem Starosty Golubsko-Dobrzyńskiego z dnia 02.06.2022 r. znak: KTD.7120.85.2022.AD,
g) specyfikacja warunków zamówienia.
3) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy ostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.
4) Kosztorysy ofertowe, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ oraz przedmiary, stanowiące załącznik nr 11 do SWZ, dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
5) Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i podlega rygorom wynikającym z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213140-6 - Roboty budowlane w zakresie targowisk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7770973,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9278431,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7770973,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Adgeo Zbigniew Górecki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Geoexpert Bartosz Piotrowski, Bruk-Kam Michał Wierzchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781705230

7.3.3) Ulica: Dulsk 110

7.3.4) Miejscowość: Radomin

7.3.5) Kod pocztowy: 87-404

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

STALMAR Szczot Mariusz: wykonanie hali targowej;
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.: wykonanie robót budowlanych branży drogowej - utwardzenie terenu z kostki (min. 5000 m2).


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7770973,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.