Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00327416/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki w Białymstoku imienia Stanisława Moniuszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Odeska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-406
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oifp.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oifp.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://oifp.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7d5080c-6311-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019187/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi hotelarskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327416/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.261.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług hotelarskich w pokojach jednoosobowym o standardzie minimum 3-gwiazdkowym, ilość noclegów 811.4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 178420,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług hotelarskich w pokojach jednoosobowych w hotelu, który nie posiada kategoryzacji - ilość 11804.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 200600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia na „Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej w 2022 roku” – nr postępowania DA.261.14.2021. Termin składania ofert upłynął 28 grudnia 2021 r.
W dniu 10 stycznia 2022 r. Zamawiający przesłał Wykonawcom informację o wyborze oferty najkorzystniejszej. W części nr 1 za taką uznał ofertę wykonawcy UpHotel Sp. z o.o. W dniu 17 stycznia 2022 r. Wykonawca UpHotel Sp. z o.o. odstąpił od podpisania umowy w zakresie świadczenia usługi w części nr 1.
W następstwie ww. okoliczności oraz faktu, iż wszystkie inne oferty w części nr 1 podlegały odrzuceniu zgodnie z przesłankami określonymi w art. 226 ust. 1 pkt. 5) i 6 ) uPzp Zamawiający zobligowany został do unieważnienia postępowania w części nr 1 na podstawie art. 255 pkt. 7) w zw. z art. 263 uPzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186444,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210276,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186444,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROBART Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661539806
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186444,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Roboty budowlane polegające na remoncie ogrodzenia, schodów i oświetlenia na terenie zewnętrznym i innych pracach towarzyszących w PT KRUS w Augustowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu w rejonie Centrum Przesiadkowego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Białymstoku oraz podległych jej jednostek
- Zakup cyfrowego sprzętu projekcyjnego do kina Forum
- Dostawa przełączników sieciowych oraz urządzeń UTM na potrzeby BPN-T
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby SP ZOZ MSWiA w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem kadry i studentów kierunków Turystyka i Rekreacja oraz Wychowanie Fizyczne INoKF KNM UR podczas realizacji przedmiotu Letnie formy aktywności ruchowej oraz O
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech obozów resocjalizacyjno-terapeutycznych dla 150 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I"
- Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
- Usługa kompleksowego przygotowania i organizacji wydarzeń w zakresie działań Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
- Kompleksowa usługa konferencyjna na potrzeby organizacji przez Sąd Najwyższy wyjazdowych konferencji.
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 4
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.