eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Odbiór i gospodarowanie odpadami w okresie 01.12.2023- 30.11.2024



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i gospodarowanie odpadami w okresie 01.12.2023- 30.11.2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i gospodarowanie odpadami w okresie 01.12.2023- 30.11.2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27a95141-5ddc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127407/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Odbiór i gospodarowanie odpadami w okresie 01.12.2023- 30.11.2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418857

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.52.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, na zasadach określonych w umowie (w tym załadunek i wywóz z jednostki własnym środkiem transportu, zgodnie z obowiązującymi przepisami) produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kategorii 3 w ilości
120 000 kg przewidzianej na czas obowiązywania umowy oraz odpadów o kodzie
16 03 80 (produkty spożywcze przeterminowane lub nieprzydatne do spożycia)
w ilości 25 000 kg przewidzianej na czas obowiązywania umowy.
Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi. Zamawiający, bez odrębnej akceptacji Wykonawcy, może dokonywać wszelkich zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi rodzajami odpadów zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia,
w zależności od faktycznej liczby ich wytworzenia. Zmiany ilościowe nie mogą spowodować zwiększenia wartości umowy.
Miejsca odbioru odpadów:
• 82-300 Elbląg: ul. Łęczycka 10-12, ul. E. Kwiatkowskiego 11, ul. E. Kwiatkowskiego 15, ul. Królewiecka 130, ul. Królewiecka 169, ul. Dąbrowskiego 35; ul. Podchorążych 1,
• 14-500 Braniewo: ul. Sikorskiego 41
• 11-200 Bartoszyce: ul. Wojska Polskiego 4;
• 14-300 Morąg: Al. Wojska Polskiego 16.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 224924,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór, na zasadach określonych w umowie (w tym załadunek i wywóz z jednostki własnym środkiem transportu, zgodnie z obowiązującymi przepisami) odpadów wyszczególnionych w poniższej tabeli.
Tabela nr 1: Rodzaje i ilości odpadów niebezpiecznych przewidzianych do wytworzenia przez Zamawiającego w okresie trwania Umowy:
Lp. Rodzaj odpadu Kod odpadu
Przewidywana ilość
[kg]/12 mies.
1 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone 15 01 10* 2 000
2 Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nie ujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone subst. niebezpiecznymi (np. PCB) 15 02 02* 10 000
3 Filtry olejowe 16 01 07* 1 500
4 Płyny zapobiegające zamarzaniu zawierające niebezpieczne substancje 16 01 14* 200
5 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 16 02 13* 1 400
6 Nieorganiczne odpady zawierające substancje niebezpieczne 16 03 03* 700
7 Baterie i akumulatory ołowiowe 16 06 01* 2 000
8 Baterie i akumulatory niklowo kadmowe 16 06 02* 200
9 Odpady zawierające ropę naftową lub jej produkty 16 07 08* 100

Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi. Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu (w ramach wartości umowy)
w trakcie realizacji umowy, w zależności od faktycznej liczby wytworzonych (powstałych) odpadów – bez odrębnej akceptacji Wykonawcy.
Miejsca odbioru odpadów:
• 82-300 Elbląg: ul. Łęczycka 10-12, ul. E. Kwiatkowskiego 11, ul. E. Kwiatkowskiego 15, ul. Królewiecka 130, ul. Królewiecka 169, ul. Dąbrowskiego 35; ul. Podchorążych 1
• 14-500 Braniewo: ul. Sikorskiego 41, Al. Wojska Polskiego 7;
• 11-200 Bartoszyce: ul. Wojska Polskiego 4;
14-300 Morąg: Al. Wojska Polskiego 16.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 87919,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, na zasadach określonych w umowie (w tym załadunek i wywóz z jednostki własnym środkiem transportu, zgodnie z obowiązującymi przepisami) odpadów wyszczególnionych w poniższej tabeli.
Rodzaje i ilości odpadów innych niż niebezpieczne przewidzianych do wytworzenia przez Zamawiającego w okresie trwania Umowy:
Lp. Rodzaj odpadu Kod odpadu Przewidywana ilość
[kg]/12 mies.
1 Trociny, wióry, ścinki, drewno, płyta wiórowa i fornir 03 01 05 20 000
2 Żużle, popioły paleniskowe i pyły
z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04) 10 01 01 7 000
3 Opakowania z papieru i tektury 15 01 01 500
4 Opakowania z drewna 15 01 03 200
5 Opakowania ze szkła 15 01 07 200
6 Sorbenty, materiały filtracyjne , tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki)
i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02 15 02 03 1 500
7 Zużyte opony 16 01 03 1 000
8 Tworzywa sztuczne 16 01 19 800
9 Inne niewymienione odpady 16 01 99 200
10 Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 16 02 14 1 000
11 Elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 16 02 16 400
12 Inne baterie i akumulatory 16 06 05 300
13 Odpady betonu oraz gruz betonowy
z rozbiórek i remontów 17 01 01 20 000
14 Gruz ceglany 17 01 02 2 000
15 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 01 03 500
16 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 17 01 07 1 000
17 Drewno 17 02 01 1 200
18 Szkło 17 02 02 500
19 Tworzywa sztuczne 17 02 03 1 000
20 Odpadowa papa 17 03 80 300
21 Kable inne niż wymienione w 17 04 10 17 04 11 200
Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi. Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu (w ramach wartości umowy)
w trakcie realizacji umowy, w zależności od faktycznej liczby wytworzonych (powstałych) odpadów – bez odrębnej akceptacji Wykonawcy.
Miejsca odbioru odpadów:
• 82-300 Elbląg: ul. Podchorążych 1, ul. Łęczycka 10-12, ul. E. Kwiatkowskiego 11,
ul. E. Kwiatkowskiego 15, ul. Królewiecka 130, ul. Królewiecka 169,
ul. Dąbrowskiego 35;
• 14-500 Braniewo: ul. Sikorskiego 41, Al. Wojska Polskiego 7;
• 11-200 Bartoszyce: ul. Wojska Polskiego 4;
14-300 Morąg: Al. Wojska Polskiego 16.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 71033,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, na zasadach określonych w umowie (w tym załadunek i wywóz z jednostki własnym środkiem transportu, zgodnie z obowiązującymi przepisami) odpadów wyszczególnionych w poniższej tabeli.

Rodzaje i ilości odpadów przewidzianych do wytworzenia przez Zamawiającego
w okresie 12 miesięcy.

Lp. Rodzaj odpadu Kod odpadu
Przewidywana ilość
[kg]/12 mies.
1 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) 18 01 01 10
2 Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego,
o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi
i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady),
z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 18 01 03* 150
3 Chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne 18 01 06* 5
4 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 18 01 09 150

Podana ilość odpadów jest ilością szacunkową. Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu (w ramach wartości umowy)
w trakcie realizacji umowy, w zależności od faktycznej liczby wytworzonych (powstałych) odpadów - bez odrębnej akceptacji Wykonawcy.


Miejsca odbioru odpadów:
• 82-300 Elbląg: ul. Łęczycka 10-12, ul. E. Kwiatkowskiego 15, ul. Królewiecka 130,
ul. Królewiecka 169;
• 14-500 Braniewo: ul. Sikorskiego 41, Al. Wojska Polskiego 7;
• 11-200 Bartoszyce: ul. Wojska Polskiego 4;
14-300 Morąg: Al. Wojska Polskiego 16.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 17229,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209844,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209844,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZERO VASTUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772471955

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-087

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209844,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85698,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142689,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85698,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UTYL – SERVICE BIS Joanna Sochaczewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451337018

7.3.3) Ulica: Jagiellońska nr 1

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85698,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73558,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164916,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73558,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UTYL – SERVICE BIS Joanna Sochaczewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451337018

7.3.3) Ulica: Jagiellońska nr 1

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73558,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6804,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MONIKA PUC FUH EKO-UTIL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741666446

7.3.3) Ulica: Paderewskiego 20A

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6804,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.