Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038094/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-22
- 2021/BZP 00040620/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-26
- 2021/BZP 00076808/01 - Wynik z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036219 z dnia 2021-04-20 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zakup części zamiennych do cystern paliwowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142665904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marsa 110
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-470
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 261815157
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2rblog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja zamawiająca - skarb Państwa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zakup części zamiennych do cystern paliwowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c645602c-9dc7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014215/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://platformazakupowa.pl/pn/2rblog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Wykonawca składa ofertę (w formacie danych: .doc, .docx, .pdf) wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XX SWZ - Ochrona danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XX SWZ - Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/45/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zakup części zamiennych do cystern paliwowych.2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zakup części zamiennych do cystern paliwowych.2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zakup części zamiennych do cystern paliwowych.2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zakup części zamiennych do cystern paliwowych.2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zakup części zamiennych do cystern paliwowych.2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zakup części zamiennych do cystern paliwowych.2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zakup części zamiennych do cystern paliwowych.2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zakup części zamiennych do cystern paliwowych.2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zakup części zamiennych do cystern paliwowych.2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty zostaną ocenione odrębnie dla każdego z zadań, zgodnie z kryterium: 1.1. cena = 60 %; 1.2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia = 20%;Pod powyższym należy rozumieć udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy.1.3. termin realizacji zamówienia gwarantowanego= 20%.Pod powyższym należy rozumieć zrealizowanie zamówienia w zakresie ilości gwarantowanych w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe) jednak nie dłuższym 60 dni od daty zawarcia umowy (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).Opis kryteriów i ich wag oraz sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Rozdziale XV SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 4. Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym wzorem załącznik nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załączonym wzorem załącznik nr 6 do SWZ;2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3. Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załączonym wzorem załącznik nr 4 do SWZ.Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VII SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania oraz cechy, Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
ROZDZIAŁ VIII SWZ - Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) i wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy PZP oraz załączniku nr 5 do SWZ (wzór umowy)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-27 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.