eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sprzedaż i dostawa opon do autobusów komunikacji miejskiej MZK Sp. z o.o. w Koszalinie



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa opon do autobusów komunikacji miejskiej MZK Sp. z o.o. w Koszalinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330557508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-736

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943445285

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzk.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzk-koszalin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa opon do autobusów komunikacji miejskiej MZK Sp. z o.o. w Koszalinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dd5c400-7ed6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485514

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO.2210.07.2023.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych opon do autobusów komunikacji miejskiej.

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, 200 sztuk fabrycznie nowych opon o zo275/70 R 22.5 do autobusów komunikacji miejskiej Zamawiającego.

Opony muszą spełniać poniższe wymagania:
a) być fabrycznie nowe, nie bieżnikowane i pochodzić z bieżącej produkcji, tj. nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 6 m-cy przed datą ich dostawy do Zamawiającego
b) rozmiar opon 275/70 R 22.5
c) indeks nośności 148/152
d) sezon: całoroczne
e) oś pojazdu: uniwersalna
f) indeks prędkości:
g) minimalny gwarantowany przebieg: 150.000 km w warunkach ruchu komunikacji miejskiej;
h) głębokość i rzeźba bieżnika jak w typie SAVA City U4 lub równoważne
i) klasa energetyczna D lub wyższa(zgodnie z europejską etykietą opon)
j) hamowanie na mokrym C lub wyższe(zgodnie z europejską etykietą opon)
k) wzmocniona ścianka boczna opony wraz ze znacznikami zużycia bocznego przystosowana do eksploatacji w warunkach miejskich
l) posiadać wyraźne cechy identyfikacyjne: nazwę producenta, datę produkcji oraz niepowtarzalny numer
m) posiadać oznaczenia potwierdzające spełnienie wymogów związanych z bezpieczeństwem ich użytkowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 24.12.2019 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2019r. poz.2560)

Uwaga: za równoważność uważać się będzie opony, które zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym mogą być stosowane na tej samej osi z oponami określonymi powyżej. Wymieniona nazwa handlowa określa jednoznacznie rzeźbę bieżnika opony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34352200-1 - Opony do autobusów

4.5.5.) Wartość części: 270600 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzedaż i dostawa opon bieżnikowanych do autobusów komunikacji miejskiej.

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, 200 sztuk opon bieżnikowanych o rozmiarze 275/70 R 22.5 do autobusów komunikacji miejskiej Zamawiającego.

Opony muszą spełniać poniższe wymagania:
a) rozmiar opon 275/70 R 22.5
b) indeks nośności 148/152
c) sezon: całoroczne
d) minimalny gwarantowany przebieg: 120.000 km w warunkach ruchu komunikacji miejskiej;
e) wzór bieżnika BZE 1/E-22 (zgodnie z załącznikiem nr 6)
f) wzmocniona ścianka boczna opony wraz ze znacznikami zużycia bocznego przystosowana do eksploatacji w warunkach miejskich
g) posiadać oznaczenia potwierdzające spełnienie wymogów związanych z bezpieczeństwem ich użytkowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 24.12.2019 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2019r. poz.2560)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34352200-1 - Opony do autobusów

4.5.5.) Wartość części: 179580,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301596 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333330 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301596 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Handlowy Hurtownia Części Zamiennych Jan Tarapata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170003735

7.3.3) Ulica: Tuszów Narodowy 3

7.3.4) Miejscowość: Tuszów Narodowy

7.3.5) Kod pocztowy: 39-332

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301596 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Art. 255 pkt 2) ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oferty podlegały odrzuceniu.
2. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Oferta złożona do zadania nr 2 została odrzucona na podstawie art. 226 ust.2 pkt c: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidywanym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP w dniu 22.11.2023 r, Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. Wykonawca złożył niekompletne dokumenty. Brakowało zaświadczenia z KRK jednego z prokurentów. W dniu 27.11.2023 r. do Wykonawcy zostało skierowane wezwanie do uzupełnienia brakującego zaświadczenia. Wymagany termin złożenia dokumentu to 3 dni liczone od dnia następnego od dnia otrzymania pisma. Brakujący dokument został uzupełniony w dniu 08.12.2023 r, czyli po wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165927 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165927

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.