eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tłuszcz › Dostawa paliw ciekłych dla pojazdów i sprzętów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu



Ogłoszenie z dnia 2022-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw ciekłych dla pojazdów i sprzętów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001093676

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 56

1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 0297573022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgkim-tluszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim-tluszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obsługa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw ciekłych dla pojazdów i sprzętów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8c99d72-5f19-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00292982/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw ciekłych do pojazdów i sprzętów dla Zakładu Gospodarki Kumnalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320136/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw ciekłych dla pojazdów i sprzętów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
a. olej napędowy ON – 46 000 litrów,
b. benzyna bezołowiowa Pb95 – 2 000 litrów.
3. Zamawiający przedstawił powyżej szczegółowy, szacunkowy, średnioroczny możliwy zakres zakupu poszczególnych paliw w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5. Ilości paliwa podane w ust. 2 i formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. Nie odzwierciedlają realnego bądź deklarowanego wykorzystania ich w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Benzyna bezołowiowa i olej napędowy powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1680 z późn. zm.).
Warunki zakupu paliwa:
1) tankowanie paliwa będzie odbywać się w formie bezgotówkowej na stacji paliw Wykonawcy do zbiorników pojazdów samochodowych lub do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego;
2) Wykonawca będzie potwierdzał pobranie paliwa w karcie drogowej wydanej przez Zamawiającego poprzez wpisanie ilości pobranego paliwa oraz złożeniu podpisu i pieczęci;
3) osoba pobierająca paliwo będzie potwierdzać pobranie paliwa w Ewidencji pobrania paliwa poprzez złożenie podpisu;
4) Zamawiający będzie płacił za faktycznie pobrane ilości paliwa;
5) rozliczanie pobranego paliwa odbywać się będzie raz w miesiącu na podstawie wystawianej faktury VAT oraz Ewidencji pobrania paliwa z dwutygodniowym terminem płatności;
6) wartość zamówienia będzie ustalana na podstawie ceny paliwa obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy w dniu zakupu paliwa pomniejszonej o upust zaproponowany w ofercie.
7) UWAGA ze względu na utrzymanie pełnej gotowości pojazdów (Akcja Zima) Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa na stacji paliw zlokalizowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby zamawiającego.
8) Zamawiający nie wyraża zgody na możliwość dokonywania zakupów paliw przy użyciu kart paliwowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132000-3 - Benzyna

09134000-7 - Oleje napędowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216260,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219772,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216260,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PAL-POL Dariusz Ołdak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: -

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621155702

7.3.3) Ulica: Kośienla 13/1

7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 05-240

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216260,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.