eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nak³o nad Noteci± › Dostawy 27 000 litrów oleju opa³owego do kot³owni lokalnych



Og³oszenie z dnia 2023-01-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy 27 000 litrów oleju opa³owego do kot³owni lokalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: NAKIELSKA ADMINISTRACJA DOMÓW MIESZKALNYCH SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093161015

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Krzywoustego 7A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nak³o nad Noteci±

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nadm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nadm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Zarz±dzanie nieruchomosciami wykonywane na zlecenie.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy 27 000 litrów oleju opa³owego do kot³owni lokalnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7f807012-9635-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00036086

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nadm

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nadm

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jest zobowi±zany posiadaæ konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Regulaminie Internetowej Platformy Zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o. dla U¿ytkowników (Wykonawców), zwany dalej Regulaminem na Platformie. W przypadku pytañ technicznych zwi±zanych z dzia³aniem systemu, Zamawiaj±cy prosi o kontakt
z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem +48 (22) 101 02 02, lub adresem e – mail: cwk@platformazakupowa.pl.
3. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie
oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z Platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu.
4. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty
lub wniosku do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB. W przypadku wiêkszych plików zalecamy skorzystaæ z instrukcji pakowania plików dziel±c je na mniejsze paczki po np. 150MB ka¿dy (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne, umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿
512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umo¿liwiaj±cej zainstalowanie dowolnej przegl±darki internetowej z w³±czon± obs³uga JavaScript, akceptuj±cej pliki typu „cookies”,
3) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
4) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.,
5) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego
z zegarem G³ównego urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie w sprawie ochrony danych), dalej RODO, informujê, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych jest Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± z siedzib± przy ulicy Boles³awa Krzywoustego 7a, 89-100 Nak³o nad Noteci±.
2) Inspektorem danych osobowych w Nakielskiej Administracji Domów Mieszkalnych Spó³ce z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± jest Jakub Pawlak, e – mail: inspektorodo@nadm.pl.
3) Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym.
4) Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy.
5) Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postepowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
7) W odniesieniu do podanych danych osobowych, decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/PZP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± dostawy 27 000 litrów oleju opa³owego lekkiego, spe³niaj±cego warunki PN – C 96024 dla ni¿ej wymienionych kot³owni lokalnych:
Lubaszcz 11 – 21 000 litrów
Trzeciewnica, ul. S³oneczna 7 – 6 000 litrów
Dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie, w miarê potrzeb, ka¿dorazowo na wniosek Zamawiaj±cego, okre¶laj±c ilo¶æ oleju opa³owego i miejsce odbioru (poszczególne kot³ownie). Wykonawca jest zobowi±zany do dostarczenia oleju opa³owego w terminie do dwóch dni roboczych od ka¿dorazowego zg³oszenia wniosku przez Zamawiaj±cego. Dopuszcza siê telefoniczne ustalanie terminów dostaw.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ podana w niniejszej specyfikacji wielko¶æ zamówienia jest wielko¶ci± szacunkow± i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dostaw, co do ilo¶ci ze wzglêdu na aktualne potrzeby.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany przedmiotu zamówienia co do ilo¶ci
ze wzglêdu na zmianê w³asno¶ci przedmiotowych kot³owni, przyjmowania nowych kot³owni, przekwalifikowania kot³owni ze wzglêdu na rodzaj opa³u lub te¿ w przypadku sytuacji i zdarzeñ, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w obecnym momencie.
Dostawa oleju odbywaæ siê bêdzie bezp³atnie transportem w³asnym Wykonawcy.
Olej opa³owy powinien spe³niaæ wymagania jako¶ciowe, okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 ze zm.). Parametry techniczne
i chemiczne dostarczanych paliw nie mog± byæ gorsze ni¿ okre¶lone w za³±cznikach
do przywo³anego wy¿ej rozporz±dzenia.
Olej opa³owy powinien pochodziæ z bie¿±cej produkcji.
Olej opa³owy powinien byæ dostarczany cysternami samochodowymi bêd±cymi
w dyspozycji Wykonawcy, spe³niaj±cymi wymagania okre¶lone w ustawie z dnia
19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r., poz. 1367 ze zm.).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo skorzystania opcji, zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zwiêkszaj±cego zakres zamówienia max o 30% w zakresie dostaw oleju
do poszczególnych kot³owni. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e cena jednostkowa przedmiotu zamówienia objêtego prawem opcji nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena jednostkowa w ramach zamówienia podstawowego. W przypadku z korzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy przys³ugiwaæ bêdzie wynagrodzenie z tytu³u wykonania zamówienia objêtego prawem opcji obliczone na podstawie ceny jednostkowej i ilo¶ci wskazanej w prawie opcji. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy o¶wiadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym ni¿ 7 dni o zamiarze skorzystania z prawa opcji. Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego w przypadku, gdy Zamawiaj±cy z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objêtego opcj± jest wy³±cznie uprawnieniem Zamawiaj±cego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów bior±c pod uwagê ni¿ej wskazane kryterium oceny ofert:
Kryterium „Cena” (C) – waga 100%
Sposób dokonania oceny ofert nast±pi przez punktowanie ww. kryteriów w skali 0 – 100 punktów.
Punktacja za cenê bêdzie obliczana na podstawie wzoru:
C=c_n/c_b ×100 〖(max〗⁡〖liczba punktów)〗×90%
C = otrzymana liczba punktów w kryterium „Cena”
Cn = najni¿sza cena ofertowa
Cb = cena oferty badanej
Maksymalna ³±czna liczba punktów, jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi 100.
Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwiêksza liczbê punktów, bior±c pod uwagê kryterium „Cena”, spo¶ród ofert nieodrzuconych i spe³anij±cych wszystkie wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w tre¶ci SWZ.
Punkty przyznawane ofertom w poszczególnych kryteriach bêd± liczone z dok³adno¶ci±
do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 716 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 716 ze zm.).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ:
1) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê
nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru),
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasób Wykonawcy – zgodnie
ze wzorem okre¶lonym w Za³±czniku Nr 3,
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie:
a) pe³nomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienie publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ
w szczególno¶ci wskazanie:
 postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
 wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
 ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa;
b) o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym) – zgodnie ze wzorem okre¶lonym w Za³±czniku Nr 4.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego.
W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani
do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu
albo do reprezentowania ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa
w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik Nr 4.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy musz± byæ dokonywane z zachowaniem wymogów wynikaj±cych z przepisów Prawa zamówieñ publicznych.
2. Wszelkie zmiany Umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Okre¶laj±c warunki dokonania zmiany Umowy, sporz±dza siê Protokó³ konieczno¶ci, bior±c pod uwagê w szczególno¶ci:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia,
4) wp³yw zmiany na wysoko¶æ wynagrodzenia,
5) czas wykonania zmiany,
6) wp³yw zmiany na termin zakoñczenia Umowy.
4. Oprócz zmian dopuszczalnych ustaw± Prawo zamówieñ publicznych (o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) i ust. 2), Zamawiaj±cy dzia³aj±c zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zamawiaj±cy dopuszcza przed³u¿enie terminu wykonania Przedmiotu Umowy
o czas opó¼nienia lub przeszkody, je¿eli takie opó¼nienie lub przeszkoda ma
lub bêdzie mia³a wp³yw na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku:
a) je¶li pojawi³y siê okoliczno¶ci natury obiektywnej, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania Umowy, uniemo¿liwiaj±c dotrzymanie terminu wykonania okre¶lonego w Umowie;
b) je¶li dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okaza³o siê niemo¿liwe
z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialno¶ci Wykonawca, w tym wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy przez Zamawiaj±cego;
c) wyst±pienia si³ wy¿szych i klêsk ¿ywio³owych (np. huragan, powód¼, trzêsienie ziemi, zbyt wysokie lub zbyt niskie temperatury powietrza oraz warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce zachowanie wymogów technologicznych, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby trzecie nie zwi±zane
z Wykonawc±, nowe obostrzenia wynikaj±ce ze stanu epidemiologicznego
lub stanu epidemii, decyzje odpowiednich w³adz uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót lub pozosta³ych dzia³añ, itp.) niezale¿nych od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie Przedmiotu Umowy w ustalonym w Umowie terminie;
d) ograniczenia w dostêpie do kot³owni;
e) zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy bêd±cej nastêpstwem dzia³aniem organów administracji, w szczególno¶ci:
 przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania
przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa,
 odmowa wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
 konieczno¶æ uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du
lub organu, którego nie przewidywano przy zawarciu Umowy,
 konieczno¶æ zaspokojenia roszczeñ lub oczekiwañ osób trzecich – w tym grup spo³ecznych lub zawodowych nieartyku³owanych lub niemo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania Umowy,
 zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
f) Zamawiaj±cy dopuszcza skrócenie terminu wykonania Przedmiotu Umowy
z inicjatywy Wykonawcy za zgod± Zamawiaj±cego, w przypadku wcze¶niejszego wykonania Przedmiotu Umowy.


Szczegó³owy opis zmian warunków zmiany umowy znajduje siê w Za³±czniku Nr 5 do SWZ - Projekt Umowy (§).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-25 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nadm

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-25 08:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-23

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

O udzielnie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.