Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325662/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konserwacji, napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży budowlanej w zasobach ZGM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334990602
1.5.8.) Numer faksu: 334990611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konserwacji, napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży budowlanej w zasobach ZGM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2b3be92-625c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000778/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i awarii ogólnobudowlanych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325662/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-JR/210/2021/ADM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 836511,61 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 416768,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Zamawiający z całkowitej powierzchni nieruchomości i powierzchni zewnętrznych oraz lokali we wspólnotach mieszkaniowych zlokalizowanych na terenie miasta Bielska-Białej, a zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, dla części 1 zamówienia – Rejon Pierwszy, szacuje, że wykona, w trakcie trwania umowy, prace objęte zamówieniem na około 15% powierzchni nieruchomości i terenów zewnętrznych, z całkowitej powierzchni wszystkich nieruchomości i terenów zewnętrznych objętych częścią 1 zamówienia, tj. na ok. – 9 504,12 m2 powierzchni,b) ponieważ prace w zakresie konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania skutków awarii świadczone będą zarówno w lokalach mieszkalnych jak i lokalach usługowych, a także na terenach zewnętrznych na powierzchniach takich jak np.: drogi dojazdowe, parkingi, place, chodniki, place zabaw itp. Zamawiający przewiduje z całkowitej powierzchni nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia, że:
- ok. 12% powierzchni użytkowej, czyli – 8 429,94 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace na nieruchomościach mieszkalnych,
- ok. 1,75% powierzchni użytkowej, czyli – 1 032,46 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace na nieruchomościach użytkowych i terenach zewnętrznych,
- ok. 1,25% powierzchni użytkowej, czyli – 131,72 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace w lokalach gminnych mieszkalnych mieszczących się w budynkach zarządzanych przez wspólnoty mieszkaniowe,
c) przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego realizowania niniejszego zamówienia w zakresie szczegółowo opisanym w „Szczegółowym zakresie usług - Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 3 do swz i umowy,
d) szczegółowa lokalizacja nieruchomości wraz z powierzchniami, dla części 1 zamówienia, została określona w załączniku nr 4 do swz i umowy – „Wykaz nieruchomości dla części 1 zamówienia – Rejon Pierwszy”,
e) wymagany okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty rozpoczęcia realizacji zamówienia lub do wyczerpania pełnej kwoty stanowiącej wartość umowy, w zależności co nastąpi wcześniej, przy czym nieprzekraczalny termin zakończenia całego zakresu usług-prac objętych umową ustala się do dnia 31.12.2022r,
f) wymagany termin rozpoczęcia realizacji usług – nie później niż od dnia zawarcia umowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315000-9 - Usługi budowlane
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 416800,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Zamawiający z całkowitej powierzchni nieruchomości i powierzchni zewnętrznych oraz lokali we wspólnotach mieszkaniowych zlokalizowanych na terenie miasta Bielska-Białej, a zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, dla części 2 zamówienia – Rejon Drugi, szacuje, że wykona, w trakcie trwania umowy, prace objęte zamówieniem na około 15% powierzchni nieruchomości i terenów zewnętrznych, z całkowitej powierzchni wszystkich nieruchomości i terenów zewnętrznych objętych częścią 2 zamówienia, tj. na ok. – 9 661,14 m2 powierzchni,b) ponieważ prace w zakresie konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania skutków awarii świadczone będą zarówno w lokalach mieszkalnych jak i lokalach usługowych, a także na terenach zewnętrznych na powierzchniach takich jak np.: drogi dojazdowe, parkingi, place, chodniki, place zabaw itp. Zamawiający przewiduje z całkowitej powierzchni nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia, że:
- ok. 11% powierzchni użytkowej, czyli – 8 535,38 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace na nieruchomościach mieszkalnych,
- ok. 3% powierzchni użytkowej, czyli – 892,98 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace na nieruchomościach użytkowych i terenach zewnętrznych,
- ok. 2% powierzchni użytkowej, czyli – 232,78 m2 tej powierzchni będzie obejmowało prace w lokalach gminnych mieszkalnych mieszczących się w budynkach zarządzanych przez wspólnoty mieszkaniowe,
c) przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego realizowania niniejszego zamówienia w zakresie szczegółowo opisanym w „Szczegółowym zakresie usług - Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 3 do swz i umowy,
d) szczegółowa lokalizacja nieruchomości wraz z powierzchniami, dla części 1 zamówienia, została określona w załączniku nr 4a do swz i umowy – „Wykaz nieruchomości dla części 2 zamówienia – Rejon Drugi”,
e) wymagany okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty rozpoczęcia realizacji zamówienia lub do wyczerpania pełnej kwoty stanowiącej wartość umowy, w zależności co nastąpi wcześniej, przy czym nieprzekraczalny termin zakończenia całego zakresu usług-prac objętych umową ustala się do dnia 31.12.2022r,
f) wymagany termin rozpoczęcia realizacji usług – nie później niż od dnia zawarcia umowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315000-9 - Usługi budowlane
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 419711,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456837,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456837,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456837,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POSCONTROL Piotr Matonóg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372319530
7.3.3) Ulica: ul. Cyniarska 10/1
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456837,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część 2 przedmiotowego postępowania została unieważniona w oparciu o dyspozycję art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na to, że jedyna złożona w postępowaniu - na część 2 zamówienia – REJON DRUGI - oferta została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459072,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459072,97 PLN
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- " Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej "
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Komorowice Śląskie w Bielsku-Białej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap IX/2024
- Dostawa leków gotowych dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Budowa garażu dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego w Jasienicy
- Dostawa zestawu składającego się ze skanera 3D, oprogramowania do inżynierii odwrotnej oraz dedykowanej mobilnej stacji roboczej w ramach projektu EDIH SILESIA.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- ZP/11/2024 "Przegląd instalacji i urządzeń zamontowanych w budynku Blok Operacyjnego Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. Pirogowa w Łodzi"
- Prace konserwacyjne elektryczne, wymiana instalacji elektrycznych w lokalach oraz drobne prace remontowe elektryczne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- "Budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną"
- "Świadczenie usług obsługi konserwatorskiej w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.