Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008709/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
- 2021/BZP 00008709/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00010660/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035997 z dnia 2021-04-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania z podziałem na częścicz.I Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach "A' i "B" cz.II Usługa sprzątania terenów zewnętrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gliwicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 332 66 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/bipkod/152930411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania z podziałem na częścicz.I Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach "A' i "B" cz.II Usługa sprzątania terenów zewnętrznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-142d45cd-71e6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000735/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Utrzymanie czystości wewnątrz budynków Starostwa Powiatowego w Gliwicach
1.3.6 Usługi sprzątania na zewnątrz budynków Starostwa - chodniki, parkingi, odśnieżanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00001.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 243916,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201380,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Usługa sprzątania budynków ”A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach polegająca na:a. sprzątaniu pomieszczeń biurowych, korytarzy, trzech klatek schodowych w budynkach, pomieszczeń sanitarnych, gospodarczych, socjalnych, archiwów i magazynów,b. dezynfekcji klamek, stanowisk obsługi klientów,c. myciu windy,d. odkurzanie, wycieranie na mokro platform dla osób z niepełnosprawnością,e. odkurzanie, mycie gablot wiszących oraz stojących,f. wyrzucaniu do odpowiednich pojemników sprzątniętych i posegregowanych śmieci,g. uzupełnianiu środków czystości w obiekcie,h. pełnieniu codziennego dyżuru w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego,i. konserwacji mebli biurowych (pielęgnacja, impregnacja mebli),j. myciu okien, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, przeszklonych ścianek działowych, krat, poręczy, okienek w PCZK oraz w Biurze Podawczym,k. odkurzaniu, praniu dywanów i chodników oraz czyszczeniu wykładzin dywanowych,l. mechanicznym czyszczeniu i konserwacji posadzek,m. sprzątaniu i usuwaniu śniegu z balkonów,n. myciu lamp (ze zdejmowaniem kloszy),o. usuwaniu pajęczyn,p. odkurzaniu i czyszczeniu krzeseł tapicerowanych,q. wycieraniu na mokro parapetów zewnętrznych,r. czyszczeniu mat podłogowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90916000-1 - Usługi czyszczenia sprzętu telefonicznego
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 201380,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część - Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach polegająca na:a. zamiataniu i usuwaniu wszelkich nieczystości z chodników, parkingów, dróg wewnętrznych, terenów zielonych;b. zgrabianiu liści i usuwaniu innych zanieczyszczeń z trawników;c. opróżnianiu koszy na śmieci wraz z segregacją śmieci w tym popielnic;d. usuwaniu zanieczyszczeń z okienek piwnicznych;e. myciu schodów zewnętrznych;f. sprzątaniu wokół kontenerów na odpady;g. odśnieżaniu i usuwaniu śniegu i lodu z powierzchni chodników, parkingów, dróg wewnętrznych, wiaty rowerowej; h. odśnieżaniu gzymsów i usuwaniu sopli;i. usuwaniu liści z dachów i rynien, kontroli drożności rur spustowych;j. wycieraniu na mokro parapetów zewnętrznych,4.5.3.) Główny kod CPV: 90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 42536,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213429,60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1079841,60
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213429,60
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMLUX sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213039566
7.3.3) Ulica: ul. Grójecka 77
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-094
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213429,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40200,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107179,20
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47887,20
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOGAMA ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691609084
7.3.3) Ulica: Kniejowa 2a
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-117
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47887,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(2)
- Dostawa wycinarki laserowej w technologii światłowodowej tzw. fiber laser.
- "Zakup wraz z dostawą i montażem sauny mokrej, sauny suchej oraz sauny infrared na terenie pływalni Neptun przy ul. Dzionkarzy 29 w Gliwicach oraz demontażem i wywozem saun dotychczasowych"
- Usługi kremacji zwłok
- Roboty remontowe dachu budynku Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: IA1.284.12.2024.EO
- 4WOG-1200.2712.29.2024 Świadczenie usług restauracyjnych w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z jednostek wojskowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie oraz terenu wokół nich.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Interwencyjne prace porządkowe na terenie Chorzowa
- Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku zajmowanym przez Wydział Projektów Własnych
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.