eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Kompleksowa obsługa szaletu publicznego, położonego we Wrocławiu przy ul. Mickiewicza"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa obsługa szaletu publicznego, położonego we Wrocławiu przy ul. Mickiewicza”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa obsługa szaletu publicznego, położonego we Wrocławiu przy ul. Mickiewicza”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12d42de5-7e88-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Kompleksowa obsługa szaletu publicznego, położonego we Wrocławiu przy ul. Mickiewicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający wszczął postępowanie na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zgodnie z którym może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W zamówieniu podstawowym w ogłoszeniu oraz w SWZ przewidziano możliwość udzielania zamówień z wolnej ręki, o których mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp - polegającego na powtórzeniu usług, tj.. kompleksowej obsłudze szaletu publicznego przejętego do eksploatacji przez ZZM, dotychczasowemu wykonawcy w wysokości do 70% wartości zamówienia podstawowego tj. do kwoty 91.793,90 zł netto, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4966ae96-7f71-11eb-86b1-a64936a8669f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/1/2022/DO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 57546,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa szaletu publicznego, położonego we Wrocławiu przy ul. Mickiewicza.
2. W zakresie kompleksowej obsługi szaletu Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia następujących usług:
1) utrzymanie stałej sprawności technicznej i bezpiecznej eksploatacji szaletu oraz estetyki obiektu, w tym do usuwania na bieżąco graffiti wewnątrz i na zewnątrz szaletu na własny koszt;
2) utrzymanie w szalecie czystości i higieny odpowiadającej wymogom sanitarnym;
3) utrzymanie w stałej czystości urządzeń sanitarnych i przyborów sanitarnych;
4) zapewnienia w szalecie publicznym w ramach przedmiotu zamówienia, środków czystości i środków sanitarno-technicznych;
5) dezynfekcji, w szczególności środkami wirusobójczymi i bakteriobójczymi, raz dziennie urządzeń sanitarnych, przyborów sanitarnych oraz powierzchni mających możliwy kontakt z klientami przez dotyk tj. klamki, uchwyty, poręcze itp. przy użyciu własnych materiałów (środków czystości) i własnego sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania najskuteczniejszych, środków, również adekwatnych do okoliczności sanitarnych w kraju, dopuszczonych do używania na terenach ogólnodostępnych oraz do przedłożenia na każde żądanie Zamawiającego stosownych dokumentów potwierdzających powyższe, tj. karta charakterystyki, posiadane atesty, certyfikaty itp.
6) uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego, mydła w płynie i ręczników papierowych;
7) utrzymanie stałej drożności kanalizacji i czystości kratek ściekowych wewnątrz obiektu;
8) natychmiastowej interwencji, w celu usunięcia awarii szaletu lub jego wyłączenia z eksploatacji, w czasie nie dłuższym niż 12 godz. od zaistnienia awarii i powiadomienia Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną zgodnie z zapisami § 11 ust. 1 wzoru umowy;
9) konserwację i utrzymanie wszystkich urządzeń oraz instalacji wewnętrznych tj. elektrycznych, wodociągowych, wentylacyjnych;
10) odśnieżanie i zamiatanie chodnika prowadzącego do szaletu, a także odchwaszczanie opaski wokół budynku, oczyszczanie rynien z liści;
11) użytkowanie przekazanego do eksploatacji szaletu zgodnie z jego przeznaczeniem;
12) uzupełnianie na bieżąco tabliczek informacyjnych o godzinach otwarcia i zamknięcia szaletu;
13) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U.2021.779 t.j.). Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, w tym odpadów niebezpiecznych. Wywóz i składowanie na zorganizowanym wysypisku wszelkich odpadów związanych z eksploatacją i utrzymaniem czystości w szalecie i jego bezpośrednim otoczeniu odbywa się na koszt Wykonawcy.
3. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w szalecie publicznym w ramach przedmiotu umowy, środki czystości i środki sanitarno-techniczne.
4. Prace remontowe i roboty awaryjne. Wykonawca jest zobowiązany do usuwania uszkodzeń i zniszczeń po aktach wandalizmu polegających na:
1) Naprawie tynków wewnętrznych i zewnętrznych;
2) Malowaniu ścian i sufitów wewnątrz szaletu;
3) Malowaniu elewacji;
4) Uzupełnianiu lub przełożeniu nowych okładzin ceramicznych ścian i podłóg;
5) Naprawie lub wymianie stolarki drzwiowej i okiennej;
6) Naprawie lub wymianie instalacji sanitarnej;
7) Innych drobnych napraw takich jak: regulacji stolarki, stabilizacji urządzeń sanitarnych;
8) Naprawie lub wymianie wyposażenia szaletów;
9) Usuwaniu graffiti z powierzchni elewacji.
Szczegółowy zakres OPZ zawiera Załącznik nr 2 do Wzoru umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Społeczne Przedsiębiorstwo Usługowe Spółdzielnia Socjalna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Rozwoju Społecznego Spółdzielnia Socjalna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993231019

7.3.3) Ulica: Dworcowa 2

7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą

7.3.5) Kod pocztowy: 66-470

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-10 do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy pkt. 8.3) ogłoszenia - Okresu realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: od 10.01.2022r. do 30.04.2022r. We wskazanym terminie szalet jest czynny codziennie w godz. od 7.00 do 21.00. Wykonanie umowy w wyżej określonych datach jest uzasadnione obiektywną przyczyną wynikającą z przejęcia obiektu, którego dotyczy umowa przez Zamawiającego od innego podmiotu. W związku z powyższym terminowa realizacja umowy ma dla Zamawiającego szczególne znaczenie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.