eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczo-garażowego na budynek Dziennego Domu Pobytu (tj. remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby DDP i CUŚ) w ramach Projektu Utworzenie .......



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035452 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczo-garażowego na budynek Dziennego Domu Pobytu (tj. remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby DDP i CUŚ) w ramach Projektu Utworzenie .......

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Rypiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 38

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 54 280 2432

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.ciborski@powiatrypinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatrypinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatrypinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczo-garażowego na budynek Dziennego Domu Pobytu (tj. remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby DDP i CUŚ) w ramach Projektu Utworzenie .......

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d915a9f6-6baa-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003963/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczo-garażowego na budynek Dziennego Domu Pobytu (tj. remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby DDP i CUŚ) w ramach Projektu Utworzenie...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

1) EFS w ramach RPO WK-P 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Działanie 9.3 Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych w związku z realizacja następującego Projektu: „Utworzenie 13 Dziennych Domów Pobytu na terenie województwa kujawsko-pomorskiego„. 2) Program Wieloletni „Senior+” na lata 2015-2020 Edycja 2020 Moduł I „Utworzenie i/lub wyposażenie placówki „Senior+”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006678/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FR.272.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 843779,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane3.2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego:Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczo-garażowego na budynek Dziennego Domu Pobytu (tj. remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby DDP i CUŚ) w ramach Projektu Utworzenie i funkcjonowanie Dziennego Domu Pomocy oraz Centrum Usług Środowiskowych na terenie powiatu rypińskiego (placówka typu Senior+)3.3. Przedmiot zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest;1) wykonanie robót budowlanych polegających na: Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczo-garażowego na budynek Dziennego Domu Pobytu (tj. remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby DDP i CUŚ) o zakresie rzeczowym określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i w załączonych do niej następujących dokumentach technicznych: Dokumentacji projektowej ze schematami i rysunkami, Przedmiarze robót, Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,2) wykonanie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu;3) uzyskanie niezbędnych odbiorów (pomiary i badania) w związku z wykonanymi robotami budowlanymi uzyskanie niezbędnych odbiorów (pomiary i badania) i pozwoleń po zakończeniu robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie – umożliwiających rozpoczęcie użytkowania budynku.Podstawowe dane o budynku i robotach do wykonania: Budynek zlokalizowany w Rypinie przy ul. Mławskiej na terenie działki oznaczonej nr 1302/8, obręb 001 Rypin.Działka nr 1302/8 zlokalizowana jest na terenie parku, który ze względu na zachowane walory historyczne i przyrodnicze stanowi zabytek nieruchomy, ujęty w wojewódzkiej oraz gminnej ewidencji zabytków. W czasie prowadzenia prac budowlanych należy zachować i zabezpieczyć istniejący historyczny drzewostan. Nowe zagospodarowanie w formie utwardzenia terenu wkomponowane zostało w układ przestrzenny parku, bez uszkadzania brył korzeniowych drzew.Działki nr 1302/8 charakteryzuje się płaską i mało zróżnicowaną rzeźbą terenu.Działka w tej chwili jest częściowo utwardzona. Na działce znajduje się przedmiotowy budynek gospodarczo-garażowy przeznaczony do dokonania zmiany sposobu użytkowania oraz część parku.Projektowane zagospodarowanie działki (bilans terenu):Powierzchnia działki: 2500,42m2Powierzchnia podjazdu i parkingu: 369,87m2Powierzchnia chodników: 92,66m2Powierzchnia zabudowy: 221,27m2Powierzchnia biologicznie czynna: 1816,62 m2 (73% powierzchni terenu).Opis budynkuBudynek parterowy z nieużytkowym poddaszem, w technologii murowanej, ściany konstrukcyjne w układzie poprzecznym. Budynek kryty dachem dwuspadowym – więźba drewniana o ustroju płatwiowym, oparta na murłatach i słupach stojących na stropie rozpinanym nad parterem. Budynek gospodarczo-garażowy, nieocieplony, nieużytkowany i nieogrzewany. Pokrycie dachu po remoncie, blacha trapezowa – do pozostawienia.Budynek ma pełnić funkcję Dziennego Domu Pomocy (DDP). Będzie ośrodkiem wsparcia przeznaczonym dla osób niesamodzielnych, zapewniającym całodzienne usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz aktywizację w sferze fizycznej, intelektualnej oraz społecznej. Liczba podopiecznych przebywających dziennie w DDP jest nie większa niż 30. Zatrudnienie personelu do 10 osób.Parametry zabudowy:Obiekt jest budynkiem o funkcji usługowej.Powierzchnia zabudowy – 221,3 m2Powierzchnia całkowita – 221,3 m2Kubatura budynku – 733,2 m3Wysokość budynku : 6,28 m – (budynek niski) Ilość kondygnacji : 1 nadziemnaKąt nachylenia dachu – 36 stopniDach spadzisty dwuspadowyPoziom posadzki parteru 0,00=126,95 m npmPlanowane pomieszczenia:1) Wiatrołap2) Pomieszczenie komunikacyjne3) Pokój wypoczynkowy/czytelnia4) Pokój dziennego pobytu/terapii grupowej5) Pokój dziennego pobytu/zajęć ruchowych6) Aneks kuchenny7) Toaleta męska/dla osób niepełnosprawnych8) Toaleta damska9) Pokój rehabilitacji10) Doraźna pomoc medyczna11) Pokój terapii indywidualnej/pomocy prawnej12) Toaleta personelu13) Pomieszczenie porządkowe14) Magazynek15) Pokój biurowy16) Pokój socjalny17) Pomieszczenie techniczne/węzeł cieplnyBudynek w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych.Założenia konstrukcyjno-budowlane:Budynek w swoim układzie konstrukcyjnym pozostanie bez zmian, konstrukcja więźby dachowej bez ingerencji. W ścianach konstrukcyjnych projekt przewiduje przebicia, przesklepione nadprożami prefabrykowanymi strunobetonowymi.Wyposażenie instalacyjne budynku (wykaz projektowanych instalacji wewnętrznych:1) Instalacja oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, 2) Instalacja gniazd3) Instalacja wentylacji 4) Instalacja ogrzewania 5) Węzeł cieplny6) Instalacja wod-kan7) Instalacja odwodnienia dachuDo budynku zostanie doprowadzone:1) Przyłącze ciepłownicze2) Przyłącze wodociągowe3) Przyłącze kanalizacyjne4) Wewnętrzna linia zasilająca.W związku z tym, że budynek będzie wykorzystywany między innymi przez osoby niepełnosprawne oraz użytkowany będzie przez inne osoby, w tym personel, zmiana sposobu użytkowania powinna być tak dokonana, aby spełnione były wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i możliwości użytkowania przez inne osoby (wszystkich pozostałych użytkowników). Szczegółowy opis sposobu dostosowania przedstawiony został w Dokumentacjach technicznych. Zagospodarowanie pozostałej części działki:Parkingi zaprojektowano w ilości 7 miejsc w tym 1 dla niepełnosprawnych, o nawierzchni z kostki betonowej.Miejsca postojowe dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5x5m. Miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6x5m.Drogi na terenie działki zapewniają przestrzeń manewrową dla samochodów dostawczych, a także zapewniają wyznaczenie drogi pożarowej. Zjazd szerokości 6m istniejący.Projektuje się wykonanie nawierzchni utwardzonych dla poruszania się osób pieszych. Miejsce gromadzenia odpadów stałych: boks do gromadzenia odpadówZieleń, powierzchnie biologicznie czynne: powierzchnia biologicznie czynna wynosi 73%.Asortyment robót: Branża budowlana: Roboty przygotowawcze, i rozbiórkowe, Zagospodarowanie terenu, Stopnie zewnętrzne przy wyjściu kuchennym, Fundamenty, Posadzki parteru, Ściany przyziemia, Izolacje termiczne ścian zewnętrznych i stropu, Podest techniczny na poddaszu (dostęp do centrali wentylacyjnej, wejście na poddasze po dostawianej drabinie bez stałej konstrukcji), Rusztowania, Stolarka okienna i drzwiowa, Roboty wykończeniowe wewnętrzne, Elewacje, Roboty dodatkowe. Branża sanitarna: Montaż elementów wewnętrznej instalacji wodociągowej, Przyłącze wodociągowe, Centralne ogrzewanie, Wewnętrzna instalacja kanalizacyjna, Przyłącze kanalizacji sanitarnej, Łazienka, kuchnia – sanitariaty, Instalacja wentylacyjna, Przyłącze centralnego ogrzewania. Branża elektryczna: Rozdzielnie, Instalacje zewnętrzne WLZ, Instalacje wewnętrzne, Instalacja ppoż, Instalacja odgromowa. 3.4. Szczegółowy zakres robót do wykonania zamówienia, czyli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedstawiony został w załączonych do Specyfikacji następujących dokumentacjach technicznych: Dokumentacjach projektowych, Przedmiarze robót, Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie geodezyjnego wyznaczenia w terenie planowanych do budowy obiektów oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych obiektów budowlanych.3.6. Oferta musi obejmować również wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia takie jak np. związane z:1) wykonanie geodezyjnego wyznaczenia w terenie planowanych do budowy obiektów budowlanych – jeżeli wyznaczenie nie zostało uwzględnione w przedmiarach robót do kosztorysu ofertowego 2) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych obiektów budowlanych – jeżeli jej wykonanie inwentaryzacji nie zostało uwzględnione w przedmiarach robót do kosztorysu ofertowego,3) przygotowanie i urządzenie terenu budowy,4) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym wykonanie przyłączeń wodociągowych, kanalizacyjnych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia5) przed rozpoczęciem robót wykonanie „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" dla przewidywanych do realizacji robót budowlanych, o ile będzie wymagane,6) zapewnienie odpowiedniej organizacji podczas prowadzenia robót budowanych, w tym zapewnienie odpowiedniego oznakowania,7) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,8) zabezpieczenie terenu budowy w trakcie prowadzenia robót od momenty przekazania placu budowy do czasu przekazania Zamawiającemu,9) naprawianie i doprowadzenie do stanu pierwotnego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót obiektów i ich części bądź urządzeń,10) usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,11) wykonywanie obowiązków nałożonych przez gestora infrastruktury technicznej, do której podłączane będą przyłącza lub w pobliżu, której wykonywane będą roboty, wskazanych na etapie uzgadniania dokumentacji projektowej, 12) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.3.7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261310-0 - Kładzenie zaprawy

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 958332,09

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1407857,46

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 958332,09

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Szwech prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TYMBUD Wojciech Szwech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611063513

7.3.3) Ulica: Dębowa 37

7.3.4) Miejscowość: Maszewo Duże

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 958332,09

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.