eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sienno › "Dostawa wraz z transportem i roz³adunkiem oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy ZST w Siennie"



Og³oszenie z dnia 2022-01-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa wraz z transportem i roz³adunkiem oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy ZST
w Siennie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ Technicznych w Siennie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000234436

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 41

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sienno

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-350

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483786028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspsienno@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zstsienno.szkolnastrona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wraz z transportem i roz³adunkiem oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy ZST
w Siennie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-979e45b9-7e78-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00035301

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.pzp.powiatlipsko.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pzp.powiatlipsko.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja pomiêdzy Wykonawcami a Zamawiaj±cymi obywa siê w jêzyku polskim,w formie elektronicznej,za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej tj.za po¶rednictwem platformy przetargowej:Platforma Zamówieñ Publicznych powiatu lipskiego(zwanej dalej Platform±),pod adresem:www.pzp.powiatlipsko.pl oraz poczty elektronicznej:zspsienno@gmail.com 2.Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania akceptuje warunki korzystania z Platformy,okre¶lone w regulaminie:Regulamin korzystania z platformy ZETO PZP,uznaj±c go za wi±¿±cy oraz o¶wiadcza, ¿e zapozna³ siê i stosuje do zapisów instrukcji korzystania z niej:www.pzp.powiatlipsko.pl/#/help.3Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z platformy.4.Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.5.Sposób sporz±dzenia oraz sposób przekazywania dokumentów elektronicznych,o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa RM z dn.30.12.2020r.ws. sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,podaje nastêpuj±ce informacje na temat specyfikacji po³±czenia,formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:dopuszczalne formaty przesy³anych danych,tj.plików o wielko¶ci do 100MB w formatach:.doc,.pdf,.zip,.docx,.xls,.xlsx,.rar,.7zip,.jpg,.jpeg,.png,.txt,.tiff,.xades,.sig,informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany,widoczny jest w Systemie,jako zaszyfrowany,format kodowania UTF8.Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas(hh:mm:ss)generowany wg czasu platformy Microsoft Azure,który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.6.Instrukcja U¿ytkownika,korzystania z Platformy znajduje siê na Portalu,w zak³adce„Pomoc”.7.Komunikacja z Wykonawcami na Platformie odbywa siê za po¶rednictwem platformy przy pomocy formularza Zadaj pytanie.Wykonawca mo¿e zadawaæ pytania o wyja¶nienie do tre¶ci SWZ/dokumentów postêpowania do czasu otwarcia ofert przez zamawiaj±cego korzystaj±c z dedykowanego modu³u.W tym celu nale¿y przej¶æ do sekcji Pytania i odpowiedzi,a nastêpnie klikn±æ przycisk–Zadaj pytanie,w tym momencie system otworzy formularz,w którym nale¿y wpisaæ tre¶æ pytania oraz(je¿eli jest taka potrzeba)dodaæ za³±cznik.Nastêpnie nale¿y klikn±æ przycisk Zadaj pytanie.Pytania mog± zadawaæ tylko zalogowani u¿ytkownicy(aby zadaæ pytanie nale¿y posiadaæ konto w aplikacji).8Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych(inne ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty)oraz cyfrowych odwzorowañ dokumentów za pomoc± poczty elektronicznej na adres email:zspsienno@gmail.comZa datê przekazania sk³adanych dokumentów,o¶wiadczeñ,wniosków,zawiadomieñ,zapytañ oraz przekazywanie informacji za po¶rednictwem Platformy uznaje siê czas pe³nego przeprocesowania transakcji.W przypadku w/w dokumentów przekazywanych na adres poczty elektronicznej(w przypadku awarii Platformy),za datê ich z³o¿enia przyjmuje siê datê ich zarejestrowania przez urz±dzenie odbiorcze po stronie Zamawiaj±cego lub zapisania na stosownym serwerze poczty elektronicznej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 20 16/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
 Administratorem Danych Osobowych jest: Zespó³ Szkó³ Technicznych w Siennie
(siedziba: Zespó³ Szkó³ Technicznych , Ul. Szkolna 41, 27-350 Sienno) – w sprawach dotycz±cych zakresu dzia³añ i zadañ wynikaj±cych z ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorz±dzie gminnym.
 Inspektorem Ochrony Danych jest Lidia Niedziela, z któr± mo¿esz siê skontaktowaæ w sprawach ochrony Twoich danych osobowych i realizacji Twoich praw poprzez (do wyboru): e -mail: zspln@wp.pl. telefonicznie: 48/3786028 lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych, wskazany powy¿ej.
 Cel przetwarzania: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego warto¶æ szacunkowa nie przekracza kwoty 214.000 euro.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZST-P/137/2021/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i roz³adunkiem oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy ZST w Siennie zlokalizowanej przy ul. Szkolnej 41, 27-350 Sienno.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1 Ocenie zostan± poddane oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
18.2 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ okre¶lonym nastêpuj±cym kryterium i jego znaczeniem:
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
18.5 Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (PO) obliczon± na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas dostawy od chwili powiadomienia”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy od chwili powiadomienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

8.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
8.2 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
8.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
8.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
w zakresie „uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej” Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.);
8.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
8.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
8.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony w pkt. 8.2.2. musi zostaæ spe³niony przez ka¿dego z Wykonawców.
8.4 Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 11.3.2.1 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego – sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) dokumenty o których mowa powy¿ej musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
11.3.2.2 o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia stanowi za³. nr 5 do SWZ).
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) dokumenty o których mowa powy¿ej musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
11.3.2.3 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) odpis lub informacja o których mowa powy¿ej musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
11.3.2.4 o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp (wzór o¶wiadczenia stanowi za³. nr 6 do SWZ).
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) dokumenty o których mowa powy¿ej musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

11.7 Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
pkt10.2.1 SWZ zdanie 2 – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania wskazuj±ce sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
pkt 11.3.2.1 SWZ – sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr s±dowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w pkt 11.3.2.1 SWZ; wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed ich z³o¿eniem
pkt11.3.2.3 SWZ – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 11.7, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

12.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
12.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 11.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
12.3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
12.4 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

22.1 Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w Projektowych postanowieñ umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
22.2 Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
22.3 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie wskazanym w Projektowych postanowieñ umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
22.4 Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-04 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformie zamówieñ publicznych Zespo³u Szkó³ Technicznych w Siennie pod adresem : www.pzp.powiatlipsko.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.