Og³oszenie z dnia 2021-04-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00073857/01 - Wynik z dnia 2021-06-07
Og³oszenie nr 2021/BZP 00035189 z dnia 2021-04-19 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
U³o¿enie p³yt drogowych na drodze Kote¿e-Sumin oraz u³o¿enie p³yt drogowych z demonta¿em istniej±cych p³yt na drodze Obozin-Trzciñsk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY ZARZ¡D DRÓG W STAROGARDZIE GDAÑSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687260
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Starogard Gdañski
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdstg@pzdstg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pzdstg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
U³o¿enie p³yt drogowych na drodze Kote¿e-Sumin oraz u³o¿enie p³yt drogowych z demonta¿em istniej±cych p³yt na drodze Obozin-Trzciñsk.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-13326ef4-a0e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00035189
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000875/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 U³o¿enie p³yt drogowych Kote¿e Sumin 900 mb
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_stg3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_stg
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6.Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW zdnia30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszczawymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje ,c)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,d) w³±czona obs³uga JavaScript ,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standarduprzyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:h) akceptuje warunkikorzystaniazplatformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, i) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporz±dzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U.UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest POWIATOWY ZARZ¡D DRÓG W STAROGARDZIE GDAÑSKIM.2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresememail:iod@pzdstg.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP5) Pani/Pana daneosobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; wiêcej informacji w SWZ SEKCJA IV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.404.07.2021.MP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi powiatowej nr 2712G odc. Sumin-Kote¿e polegaj±cy na wbudowaniu p³yt drogowych betonowych o wymiarach 300x150x15 stanowi±cych w³asno¶æ Zamawiaj±cego w ³±cznej ilo¶ci 660 szt. Przed u³o¿eniem p³yt drogowych betonowych nale¿y wyprofilowaæ istniej±c± nawierzchniê gruntow± drogi. P³yty nale¿y u³o¿yæ na podsypce piaskowej grubo¶ci 10 cm. Ponadto nale¿y wykonaæ na ca³ej d³ugo¶ci wzd³u¿ p³yt, po obu stronach jezdni warstwê z t³ucznia kamiennego ³amanego o frakcji 0-31,5 mm grubo¶ci 15 cm i szeroko¶ci po 1,0 m z ka¿dej strony. Urobek z korytowania nale¿y wbudowaæ po lewej stronie na ca³ej d³ugo¶ci wraz z zagêszczeniem. P³yty zlokalizowane s± w odleg³o¶ci do 0,5 km od miejsca wbudowania. Wiêcej w SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu robót budowlanych w wysoko¶ci do 50 % warto¶ci zamówienia w okresie 3 lat.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.Ocena ca³kowita poszczególnych ofert zastanie wyliczona w oparciu o wzór:Ko = C + OR+ T gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium CenaOR – liczba punktów przyznawana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancjiT – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin realizacji
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.Ocena ca³kowita poszczególnych ofert zastanie wyliczona w oparciu o wzór:Ko = C + OR+ T gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium CenaOR – liczba punktów przyznawana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancjiT – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin realizacji4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi powiatowej nr 2708G Obozin-Trzciñsk, polegaj±cy na demonta¿u istniej±cych, zniszczonych p³yt i wbudowaniu w ich miejsce nowych p³yt drogowych betonowych o wymiarach 300x150x15 stanowi±cych w³asno¶æ Zamawiaj±cego w ³±cznej ilo¶ci 210 szt. Lokalizacja miejsca wbudowania przedstawiona jest na za³±czonej mapie („mapa do OPZ dla czê¶ci drugiej”)Nale¿y zdemontowaæ istniej±ce p³yty drogowe. Wywóz oraz utylizacja zdemontowanych p³yt le¿y po stronie Wykonawcy. Nastêpnie nale¿y u³o¿yæ nowe p³yty drogowe. Na zakrêcie drogi, na obrze¿ach nale¿y dodatkowo wbudowaæ p³yty z demonta¿u, w celu poszerzenia.Przed u³o¿eniem p³yt drogowych betonowych nale¿y wyprofilowaæ istniej±c± nawierzchniê gruntow± drogi. P³yty nale¿y u³o¿yæ na podsypce piaskowej grubo¶ci 10 cm. Ponadto nale¿y wykonaæ na ca³ej d³ugo¶ci wzd³u¿ p³yt, po obu stronach jezdni warstwê z t³ucznia kamiennego ³amanego o frakcji 0-31,5 mm grubo¶ci 15 cm i szeroko¶ci po 0,5 m z ka¿dej strony. P³yty zlokalizowane s± w odleg³o¶ci ok. 1 km od miejsca wbudowania.Wiêcej w SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu robót budowlanych w wysoko¶ci do 50 % warto¶ci zamówienia w okresie 3 lat.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.Ocena ca³kowita poszczególnych ofert zastanie wyliczona w oparciu o wzór:Ko = C + OR+ T gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium CenaOR – liczba punktów przyznawana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancjiT – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin realizacji
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.Ocena ca³kowita poszczególnych ofert zastanie wyliczona w oparciu o wzór:Ko = C + OR+ T gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium CenaOR – liczba punktów przyznawana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancjiT – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin realizacji4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej):a) dla czê¶ci 1: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ i zakoñczy³ co najmniej jedno zamówienie odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym bêd±cym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn : wykona³ (tj. zakoñczy³) co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na utwardzeniu dróg gruntowych p³ytami drogowymi betonowymi o ³±cznej d³ugo¶ci min. 800 mb w ramach jednej umowy.dla czê¶ci 2 : Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ i zakoñczy³ co najmniej jedno zamówienie odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym bêd±cym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn : wykona³ (tj. zakoñczy³) co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na utwardzeniu dróg gruntowych p³ytami drogowymi betonowymi o ³±cznej d³ugo¶ci min. 300 mb w ramach jednej umowy.b) Zdolno¶æ zawodowa personelu Wykonawcy (dla ka¿dej z czê¶ci) : Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie osob±, która bêdzie uczestniczyæ w realizacji zamówienia, legitymuj±c± siê do¶wiadczeniem i kwalifikacjami okre¶lonymi w poni¿szej tabeli. Wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia spe³niaj±cych poni¿sze wymagania stanowi za³. nr 5 do SWZ.Kierownik Robót :kwalifikacje : Posiadanie uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej lub równowa¿ne, do¶wiadczenie : Min. 1 rok praktyki zawodowej jako kierownik robót bran¿y drogowej lub kierownik budowy.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- za³±cznik nr 4 do SWZ;2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego- za³±cznik nr 5 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CYCH SIÊOUDZIELENIEZAMÓWIENIA, SK£ADANE NA PODSTAWIE ART. 117 UST. 4USTAWY,DOTYCZ¡CEROBÓT BUDOWLANYCH, DOSTAW LUB US£UG, KTÓREWYKONAJ¡POSZCZEGÓLNIWYKONAWCY ,2.ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU, O KTÓRYMMOWA WART.118 UST.3USTAWY PZP DO ODDANIA DO DYSPOZYCJIWYKONAWCYNIEZBÊDNYCH ZASOBÓWNA POTRZEBY WYKONANIA ZAMÓWIENIASEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
XVI. Wymagania dotycz±ce wadium1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: dla czê¶ci 1 :1800 z³ (s³ownie: tysi±c osiemset 00/100 z³otych);dla czê¶ci 2 : 700 z³ (s³ownie: siedemset 00/100 z³otych)2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku : BANK SPÓ£DZIELCZY O/STAROGARD GDAÑSKI nr rachunku 94 8340 0001 0005 5420 2000 0004; z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP 2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert); 5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Powiat Starogardzki reprezentowany przez Powiatowy Zarz±d Dróg ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdañski. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca przed podpisaniem umowy, zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na kwotê stanowi±c± 5 % zaoferowanej ceny w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach (do wyboru) :a) pieni±dzu, przelewem na wskazany przez Zamawiaj±cego rachunek bankowy,b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci2. Zabezpieczenie wnoszone w postaci porêczenia lub gwarancji musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy: a) Nazwê Wykonawcy i jego siedzibê (adres), b) Nazwê Beneficjenta (Zamawiaj±cego): Powiat Starogardzki reprezentowany przez Powiatowy Zarz±d Dróg, ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdañski, c) Nazwê Gwaranta lub Porêczyciela, d) Okre¶laæ wierzytelno¶æ, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±, e) Sformu³owanie zobowi±zuj±ce Gwaranta do nieodwo³alnego i bezwarunkowego zap³acenia kwoty zobowi±zania na pierwsze ¿±danie zap³aty, w przypadku gdy wykonawca w szczególno¶ci: 1) nie wykona³ robót budowlanych w terminie wynikaj±cym z umowy, 2) wykona³ roboty budowlane objête umow± z nienale¿yt± staranno¶ci±. 3. Gwarant nie mo¿e tak¿e uzale¿niaæ dokonania zap³aty od spe³nienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub te¿ od przed³o¿enia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przed³o¿enia gwarancji nie zawieraj±cej wymienionych elementów, b±d¼ posiadaj±cej jakiekolwiek dodatkowe zastrze¿enia, Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca nie wniós³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 4. Z chwil± zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych wy¿ej przypadków, Zamawiaj±cy wyst±pi do gwaranta z pisemnym ¿±daniem zap³acenia kwoty stanowi±cej zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy. ¯±danie zawieraæ bêdzie uzasadnienie faktyczne i prawne.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany w umowie mog± byæ dokonane za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takich zmian i bêd± one dopuszczalne wy³±cznie w granicach unormowania art. 454-455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_stg
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-04 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-02
2021-04-19 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAÑSKIEGO
- ZAKUP SAMOCHODU 9 - OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH - wychowanków Placówki Opiekuñczo-Wychowawczej "Dom dla Dzieci w Owidzu"
- Realizacja zadañ wynikaj±cych z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¯yciem" na rzecz Specjalnego O¶rodka Szkolno -Wychowawczego w Starogardzie Gdañskim w okresie od wrze¶nia do grudnia 2024
- Remont korytarza i holu na II piêtrze, gabinetu pielêgniarki szkolnej, oraz 2 sal lekcyjnych (202 i 237) w budynku Zespo³u Szkó³ Zawodowych w Starogardzie Gdañskim.
- Remont boiska szkolnego - wykonanie boiska wielofunkcyjnego w Specjalnym O¶rodku Szkolno - Wychowawczym z siedzib± w Starogardzie Gdañskim przy ul. Chojnickiej 70 (2/B/SOSW/2024).
- Remont budynku S±du Rejonowego w Starogardzie Gdañskim w celu dostosowania do potrzeb lokalowych
- Budowa sali sportowej wraz z ³±cznikiem oraz budowa dwóch wind w istniej±cej czê¶ci szko³y
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (czê¶æ 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (czê¶æ 2)
- Remont nawierzchni jezdni w ci±gu drogi krajowej ul. Powstañców Warszawskich w Opolu.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy ¯ukowice
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nak³adki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Roboty budowlane na drogach na terenie Gminy Miasta Redy w roku 2024: Ulepszenie nawierzchni polegaj±ce na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych p³ytami IOMB
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mêdrzechów w 2024 r.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.