Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00300589/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót w zakresie instalacji teletechnicznych w obiektach Uniwersytetu Morskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umg.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót w zakresie instalacji teletechnicznych w obiektach Uniwersytetu Morskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92bd2090-51d3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004817/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 remonty - budynek A
1.1.2 remonty - budynek C
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300589/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/157/2021/AZP
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 1626016,26
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót w zakresie instalacji teletechnicznych w obiektach Uniwersytetu Morskiego:
a) Obiekty dydaktyczne, administracyjne, warsztatowe przy ul. Morskiej 81-87, Al. Jana Pawła II 3,
b) Studenckie Domy Marynarza nr 3, 4, 2 przy ul. Beniowskiego 15/17, 20/22, ul. Sędzickiego 19,
c) Obiekty Instytutu Morskiego: ul. Smoluchowskiego 1/3, ul. Długi Targ 41/42,
d) Na terenie posesji przy w/w obiektach
Obiekty przy ul. Morskiej, Al. Jana Pawła II i ul. Długiej wpisane są do rejestru zabytków i podlegają ochronie Wojewódzkiego Pomorskiego Konserwatora Zabytków.
Roboty teletechniczne wykonywane będą w obiektach czynnych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania robót teletechnicznych w przypadku zaistnienia konieczności zachowania ciszy na obiekcie z uwagi na prowadzone w obiekcie zajęcia dydaktyczne.
Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zapisów w zapytaniach ofertowych dotyczących konieczności wykonywania przedmiotu zamówienia w godzinach 15.00 - 6.00.
Wykonawca musi utrzymywać porządek w trakcie prowadzenia prac remontowych w obiekcie.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył certyfikat potwierdzający uzyskanie min. 20 letniej gwarancji systemowej na cały tor transmisji wydany przez producenta okablowania.
Zamówienie obejmuje wykonywanie:
a. robót budowlanych, budowę wewnętrznych i zewnętrznych instalacji teletechnicznych:
- systemy sygnalizacji i automatyki pożarowej(SAP/SSP),
- dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO),
- systemy audiowizualne(AV),
- instalacje telekomunikacyjnego okablowania strukturalnego(LAN),
- systemy sygnalizacji włamania, napadu i kontroli dostępu(SSNiKD),
- systemy rejestracji czasu pracy(RCP),
- systemy telewizji dozorowej(CCTV),
- system zarządzania budynkiem (BMS),
- system zarządzania bezpieczeństwem (SMS),
- system bezprzewodowych sieci komputerowych (WI-FI),
b. wykonanie prac kontrolno-pomiarowych instalacji i sieci,
c. wykonanie instalacji elektrycznych niezbędnych do realizacji zamówienia,
d. prace wykończeniowe: uzupełnienia tynków, wykonania gładzi, malowanie, okładzinowe, posadzkowe itp.
W/w roboty budowlane będą polegały na :,
- wykonywaniu napraw i konserwacji bieżących w zakresie z w/w instalacjami,
- wykonaniu robót budowlanych wynikających z potrzeb Zamawiającego w zakresie z w/w instalacjami.
Na dzień przeprowadzania postępowania Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć zakresu oraz terminu wykonania poszczególnych robót. Zamawiający nie gwarantuje ciągłości realizacji, ani stopnia wykorzystania kwoty umownej.
Poszczególne zakresy prac będą przekazywane Wykonawcom, z którymi została zawarta umowa ramowa w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego wraz z zaproszeniem do składania ofert, terminem wykonania zamówienia, miejscem i terminem składania oraz otwarcia ofert oraz terminem związania ofertą.
Oferta składana w wyniku zaproszenia nie może być mniej korzystna od oferty złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej.
Podstawą do realizacji zamówienia będzie umowa na realizację zamówienia publicznego, zawarta z Wykonawcą, który zaoferował najniższą cenę. (wzór umowy realizacyjnej stanowi załącznik nr…. do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
42960000-3 - System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje
44300000-3 - Kabel, drut i podobne wyroby
45000000-7 - Roboty budowlane
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
64000000-6 - Usługi pocztowe i telekomunikacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Install Michał Łaga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882056062
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
El-CORP Sp. z o.o., NIP 1132482717, m. Warszawa, data zawarcia 10.01.2022 r. termin realizacji 31.12.2023 r. Kwota 2000000,00
Wykonawca nr. 3: BSP Service Sp. z o.o. NIP 6692385113, m. Koszalin, data zawarcia 10.01.2022 r. termin realizacji 31.12.2023 r. Kwota 2000000,00
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.