eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót w zakresie instalacji teletechnicznych w obiektach Uniwersytetu Morskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót w zakresie instalacji teletechnicznych w obiektach Uniwersytetu Morskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umg.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót w zakresie instalacji teletechnicznych w obiektach Uniwersytetu Morskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92bd2090-51d3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004817/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 remonty - budynek A

1.1.2 remonty - budynek C

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300589/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/157/2021/AZP

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 1626016,26

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót w zakresie instalacji teletechnicznych w obiektach Uniwersytetu Morskiego:
a) Obiekty dydaktyczne, administracyjne, warsztatowe przy ul. Morskiej 81-87, Al. Jana Pawła II 3,
b) Studenckie Domy Marynarza nr 3, 4, 2 przy ul. Beniowskiego 15/17, 20/22, ul. Sędzickiego 19,
c) Obiekty Instytutu Morskiego: ul. Smoluchowskiego 1/3, ul. Długi Targ 41/42,
d) Na terenie posesji przy w/w obiektach

Obiekty przy ul. Morskiej, Al. Jana Pawła II i ul. Długiej wpisane są do rejestru zabytków i podlegają ochronie Wojewódzkiego Pomorskiego Konserwatora Zabytków.

Roboty teletechniczne wykonywane będą w obiektach czynnych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania robót teletechnicznych w przypadku zaistnienia konieczności zachowania ciszy na obiekcie z uwagi na prowadzone w obiekcie zajęcia dydaktyczne.
Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zapisów w zapytaniach ofertowych dotyczących konieczności wykonywania przedmiotu zamówienia w godzinach 15.00 - 6.00.
Wykonawca musi utrzymywać porządek w trakcie prowadzenia prac remontowych w obiekcie.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył certyfikat potwierdzający uzyskanie min. 20 letniej gwarancji systemowej na cały tor transmisji wydany przez producenta okablowania.

Zamówienie obejmuje wykonywanie:
a. robót budowlanych, budowę wewnętrznych i zewnętrznych instalacji teletechnicznych:
- systemy sygnalizacji i automatyki pożarowej(SAP/SSP),
- dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO),
- systemy audiowizualne(AV),
- instalacje telekomunikacyjnego okablowania strukturalnego(LAN),
- systemy sygnalizacji włamania, napadu i kontroli dostępu(SSNiKD),
- systemy rejestracji czasu pracy(RCP),
- systemy telewizji dozorowej(CCTV),
- system zarządzania budynkiem (BMS),
- system zarządzania bezpieczeństwem (SMS),
- system bezprzewodowych sieci komputerowych (WI-FI),
b. wykonanie prac kontrolno-pomiarowych instalacji i sieci,
c. wykonanie instalacji elektrycznych niezbędnych do realizacji zamówienia,
d. prace wykończeniowe: uzupełnienia tynków, wykonania gładzi, malowanie, okładzinowe, posadzkowe itp.

W/w roboty budowlane będą polegały na :,
- wykonywaniu napraw i konserwacji bieżących w zakresie z w/w instalacjami,
- wykonaniu robót budowlanych wynikających z potrzeb Zamawiającego w zakresie z w/w instalacjami.

Na dzień przeprowadzania postępowania Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć zakresu oraz terminu wykonania poszczególnych robót. Zamawiający nie gwarantuje ciągłości realizacji, ani stopnia wykorzystania kwoty umownej.

Poszczególne zakresy prac będą przekazywane Wykonawcom, z którymi została zawarta umowa ramowa w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego wraz z zaproszeniem do składania ofert, terminem wykonania zamówienia, miejscem i terminem składania oraz otwarcia ofert oraz terminem związania ofertą.

Oferta składana w wyniku zaproszenia nie może być mniej korzystna od oferty złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej.
Podstawą do realizacji zamówienia będzie umowa na realizację zamówienia publicznego, zawarta z Wykonawcą, który zaoferował najniższą cenę. (wzór umowy realizacyjnej stanowi załącznik nr…. do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

42960000-3 - System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje

44300000-3 - Kabel, drut i podobne wyroby

45000000-7 - Roboty budowlane

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

64000000-6 - Usługi pocztowe i telekomunikacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Install Michał Łaga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882056062

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa ramowa zawarta z 3 wykonawcami. Wykonawca nr 2:
El-CORP Sp. z o.o., NIP 1132482717, m. Warszawa, data zawarcia 10.01.2022 r. termin realizacji 31.12.2023 r. Kwota 2000000,00
Wykonawca nr. 3: BSP Service Sp. z o.o. NIP 6692385113, m. Koszalin, data zawarcia 10.01.2022 r. termin realizacji 31.12.2023 r. Kwota 2000000,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.