eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035105 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 57 20 358

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d08ef7a3-7fe9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004574/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.68 Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014652/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-003/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 491666,67 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych lateksowych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 4” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do 2.4 do SWZ. 3.Rękawice stanowiące przedmiot dostaw spełniać będą wymagania Dyrektywy o Wyrobach Medycznych 93/42/EEC znowelizowanej Dyrektywą 2007/47/EC oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego (UE) 2016/425. Opakowania jednostkowe rękawic, zawierające liczbę 100 szt. lub 200 szt., zawierać będą informacje potwierdzającą, że oferowane rękawice są wyrobami medycznymi klasy I i spełniają wymagania w/w przepisów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie wartościowym, jednakże nie przekraczającym 30 % wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie wartościowym, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału XXIX SWZ oraz § 9 ust. 2 lit b) i c) Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik 4 do SWZ. 5. Rękawice, stanowiące przedmiot zamówienia objęty Pakietami 1-4, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta. Zastosowane opakowania jednostkowe i zbiorcze muszą należycie zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem i dekompletacją. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy produktów do Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpośrednio do jednostek organizacyjnych WUM, zlokalizowanych w Warszawie lub innych miejsc określonych w zamówieniach, przy czym liczba przesyłek kierowanych na inny adres niż jednostki WUM w Warszawie nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw. W przypadku dostaw do innych miejsc Wykonawca z fakturą dostarczy potwierdzenie odbioru dostawy. Wyklucza się realizację dostaw częściowych dla poszczególnych zamówień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 31481,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych winylowych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 4” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do 2.4 do SWZ. 3.Rękawice stanowiące przedmiot dostaw spełniać będą wymagania Dyrektywy o Wyrobach Medycznych 93/42/EEC znowelizowanej Dyrektywą 2007/47/EC oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego (UE) 2016/425. Opakowania jednostkowe rękawic, zawierające liczbę 100 szt. lub 200 szt., zawierać będą informacje potwierdzającą, że oferowane rękawice są wyrobami medycznymi klasy I i spełniają wymagania w/w przepisów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie wartościowym, jednakże nie przekraczającym 30 % wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie wartościowym, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału XXIX SWZ oraz § 9 ust. 2 lit b) i c) Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik 4 do SWZ. 5. Rękawice, stanowiące przedmiot zamówienia objęty Pakietami 1-4, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta. Zastosowane opakowania jednostkowe i zbiorcze muszą należycie zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem i dekompletacją. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy produktów do Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpośrednio do jednostek organizacyjnych WUM, zlokalizowanych w Warszawie lub innych miejsc określonych w zamówieniach, przy czym liczba przesyłek kierowanych na inny adres niż jednostki WUM w Warszawie nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw. W przypadku dostaw do innych miejsc Wykonawca z fakturą dostarczy potwierdzenie odbioru dostawy. Wyklucza się realizację dostaw częściowych dla poszczególnych zamówień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 29629,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych nitrylowych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 4” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do 2.4 do SWZ. 3.Rękawice stanowiące przedmiot dostaw spełniać będą wymagania Dyrektywy o Wyrobach Medycznych 93/42/EEC znowelizowanej Dyrektywą 2007/47/EC oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego (UE) 2016/425. Opakowania jednostkowe rękawic, zawierające liczbę 100 szt. lub 200 szt., zawierać będą informacje potwierdzającą, że oferowane rękawice są wyrobami medycznymi klasy I i spełniają wymagania w/w przepisów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie wartościowym, jednakże nie przekraczającym 30 % wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie wartościowym, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału XXIX SWZ oraz § 9 ust. 2 lit b) i c) Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik 4 do SWZ. 5. Rękawice, stanowiące przedmiot zamówienia objęty Pakietami 1-4, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta. Zastosowane opakowania jednostkowe i zbiorcze muszą należycie zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem i dekompletacją. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy produktów do Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpośrednio do jednostek organizacyjnych WUM, zlokalizowanych w Warszawie lub innych miejsc określonych w zamówieniach, przy czym liczba przesyłek kierowanych na inny adres niż jednostki WUM w Warszawie nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw. W przypadku dostaw do innych miejsc Wykonawca z fakturą dostarczy potwierdzenie odbioru dostawy. Wyklucza się realizację dostaw częściowych dla poszczególnych zamówień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 418518,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic chirurgicznych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 4” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do 2.4 do SWZ. 3.Rękawice stanowiące przedmiot dostaw spełniać będą wymagania Dyrektywy o Wyrobach Medycznych 93/42/EEC znowelizowanej Dyrektywą 2007/47/EC oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego (UE) 2016/425. Opakowania jednostkowe rękawic, zawierające liczbę 100 szt. lub 200 szt., zawierać będą informacje potwierdzającą, że oferowane rękawice są wyrobami medycznymi klasy I i spełniają wymagania w/w przepisów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie wartościowym, jednakże nie przekraczającym 30 % wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie wartościowym, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału XXIX SWZ oraz § 9 ust. 2 lit b) i c) Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik 4 do SWZ. 5. Rękawice, stanowiące przedmiot zamówienia objęty Pakietami 1-4, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta. Zastosowane opakowania jednostkowe i zbiorcze muszą należycie zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem i dekompletacją. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy produktów do Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpośrednio do jednostek organizacyjnych WUM, zlokalizowanych w Warszawie lub innych miejsc określonych w zamówieniach, przy czym liczba przesyłek kierowanych na inny adres niż jednostki WUM w Warszawie nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw. W przypadku dostaw do innych miejsc Wykonawca z fakturą dostarczy potwierdzenie odbioru dostawy. Wyklucza się realizację dostaw częściowych dla poszczególnych zamówień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 12037,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24192,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33678,72

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24192,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350967107

7.3.3) Ulica: ul. Heleny Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24192,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31320,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36720,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31320,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ANMAR Spółka z o. o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277716590

7.3.3) Ulica: ul. Strefowa 22,

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31320,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420174,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435240,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420174,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350967107

7.3.3) Ulica: ul. Heleny Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420174,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6534,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6534,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350967107

7.3.3) Ulica: ul. Heleny Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6534,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.