eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › ORGANIZACJA I PROWADZENIE SPECJALISTYCZNEGO WSPARCIA W FORMIE TRENINGÓW



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035076 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ORGANIZACJA I PROWADZENIE SPECJALISTYCZNEGO WSPARCIA W FORMIE TRENINGÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS w Dębicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850019168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 12

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 681-35-90, 14 681-35-91

1.5.8.) Numer faksu: 14 670 -50-06, 14 681-35-90, 14 681-35-91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mops-debica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mops-debica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ORGANIZACJA I PROWADZENIE SPECJALISTYCZNEGO WSPARCIA W FORMIE TRENINGÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b76deef-8315-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008477/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Specjalistyczne wsparcie w formie treningów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pt. „Lepsza Przyszłość Zgranej Paki” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany przez Gminę Miasto Dębica/Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna Działanie 8.4 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.KP.271-LPZP-1/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 147600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa organizacji i prowadzenia specjalistycznego wsparcia w formie treningów.2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Usługa organizacji i przeprowadzenia specjalistycznego wsparcia w formie treningów: skierowana do 41 osób zarówno dla osób dorosłych (rodziców), jak i dla dzieci (np. zdrowy styl życia – profilaktyka zdrowia, koła zainteresowań dla dzieci dotyczące zdrowego stylu życia w tym odżywiania), dbałość o środowisko (np. oszczędzanie energii jako jeden z tematów poruszanych podczas treningów gospodarowania budżetem domowym). Trening ma być podzielony i trwać od 2-4 godz. 1 godz. = 60 min. Jedna grupa treningowa może liczyć od 4-7 osób. Odbędzie się 6 treningów po 16 godzin każdy. Przez cały okres realizacji zamówienia stanowi to: 3 936 godz. (wyliczenie: 6 treningów x 1 os. x 16 godz. = 96 godz. x 41 os. = 3 936 godz.). Wybór uczestników z pośród treningów 6.1-6.7.7. Termin realizacji: w okresie 04.2021 - 06.2022. Wykonawca zobowiązany będzie dostosować się do harmonogramu organizacji treningów, przygotowywanego przez Zamawiającego. Wykonawca będzie wykazywać gotowość do realizacji treningów w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dwóch dni przed ich rozpoczęciem.Miejsce realizacji usługi: Salę do realizacji treningów zapewnia wykonawca. W przypadku zorganizowania szkolenia poza miastem Dębica – Wykonawca jest wówczas zobowiązany w cenie treningu zapewnić transport uczestników do miejsca szkolenia i z powrotem. Sala musi być dostosowana do treningów, liczby uczestników z dostępem do: światła dziennego, toalet i WC. Wykonawca stosuje przepisy prowadzenia bezpiecznych zajęć w czasie pandemii. Wykonawca wyposaża uczestników we wszelkie materiały niezbędne do prowadzenia treningów. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe opisane łatwym językiem, zapewnia poczęstunek na każdy trening (kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciastka).Wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) – dowód wpisu Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed zawarciem umowy.Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić treningi 6.1 do 6.7.7.1.Trening ekonomiczny - trening z zakresu gospodarowania własnymi środkami finansowymi podczas którego uczestnicy/uczestniczki nabędą umiejętności planowania wydatków i poznają zasady funkcjonowania instytucji finansowych na rynku oraz konsekwencji zaciągania zobowiązań. Uczestnicy/uczestniczki poznają także zasady oszczędnego korzystania z urządzeń domowych w celu przeciwdziałaniu nadmiernemu zużyciu energii.7.2.Trening interpersonalny – praca będzie polegała na pomocy udzielonej przez trenera w budowaniu pozytywnych i korzystnych relacji społecznych, polepszeniu kontaktów interpersonalnych, pobudzanie aktywności społecznej, pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych. Tematyka spotkań będzie obejmowała m. in. kształtowanie umiejętności interpersonalnych i społecznych niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych, ćwiczenia aktywizujące w zakresie umiejętności rozmowy, budowanie aktywnej postawy, rozwijanie umiejętności docenienia siebie i budowania wiary w siebie, rozwijanie poczucia własnej wartości i wsparcie psychiczne, nauka sposobów radzenia sobie z emocjami, pozytywne myślenie, jak również pomoc w nauce przyjmowania wsparcia. 7.3.Trening umiejętności społecznych - trening umiejętności społecznych będzie okazją dla uczestników/uczestniczki do kształtowania umiejętności komunikacyjnych, kształtowania pozytywnego wizerunku własnego, radzenia sobie sytuacjach życiowych i ze stresem.7.4.Trening zastępowania agresji - trening będzie okazją do nauki przez uczestników/uczestniczki stawiania czoła trudnym sytuacjom życiowym oraz rozwiązywania konfliktów, bez użycia przemocy. Będzie pomocny i pozwoli nauczyć się wyrażaniu uczuć, działać produktywnie w panowaniu nad gniewem, presją grupy.7.5.Trening umiejętności wychowawczych - to forma wsparcia skierowana do rodziców. Celem treningu będzie stawianie granic, zabawa/rozmowa z dzieckiem i odpowiadanie na jego emocje.7.6.Trening zarządzania czasem - trening pokaże uczestnikom/uczestniczkom w jaki sposób efektywnie gospodarować własnymi zasobami, jakie metody są pomocne w analizowaniu zadań, jak wytyczać cele i ustalać harmonogramy działań - automotywacja. Trening obejmie m. in. taka tematykę jak: planowanie i organizację pracy własnej, diagnozę indywidualnych przeszkód w efektywnej organizacji i wykorzystywaniu czasu m.in., „pożeracze czasu” oraz asertywność. 7.7.Trening umiejętności praktycznych - trening funkcjonowania w codziennym życiu. Celem jego realizacji jest nabycie przez uczestników/uczestniczek projektu umiejętności m.in. obsługiwania sprzętów AGD, nauka segregacji i wynoszenia śmieci, kształtowanie umiejętności utrzymywania czystości i estetyki pracy, wypracowanie nawyku samodzielnego dbania o higienę osobistą, pielęgnacji dzieci oraz kształtowanie estetyki/higieny wyglądu osobistego.8. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację fotograficzną, którą dostarczy Zamawiającemu w terminie 5 dni po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego.9. Wykonawca zobowiązany jest sporządzać listy z treningów potwierdzające obecność uczestników i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca.10. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach.11. Wykonywał swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem spotkań ustalonym z Kierownikiem projektu i/lub kierownikiem PWD.12. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy służbowej - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, nie będących jawnymi, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań.13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.14. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia osób realizujących usługę do/z miejsca jej wykonywania. 15. Wykonawca nie może pobierać od uczestników żadnych dodatkowych opłat.16. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn. 17. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego.18. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231 ze zm.).19. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego.20. Materiały szkoleniowe opatrzone logo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127014,72

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743904,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127014,72

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowo – Terapeutycznym SELF T. Kobylański, M. Mołoń s. c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180512559

7.3.3) Ulica: ul. Unii Lubelskiej 6/8

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-016

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127014,72

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy
2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.