Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008473/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
- 2021/BZP 00008473/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00010175/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035039 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży służbowej i roboczej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330557508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-736
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943445285
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzk.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://mzk.koszalin.ibip.pl/public/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży służbowej i roboczej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-073dea33-71cb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO-JP-2210-02/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży służbowej i roboczej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie w okresie obowiązywania umowy. Asortyment oraz ilość zawiera załącznik nr 1 do oferty.2. Odzież służbowa i odzież robocza muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów i norm, a w szczególności posiadać deklarację zgodnie z Dyrektywą 89/686/EWG oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 roku nr 259 poz. 2173) oraz spełniać normę PN-P-84525:1998.3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca:1) Dostarczał przedmiot zamówienia, w okresie obowiązywania umowy, sukcesywnie zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego2) Dostarczał odzież służbową i roboczą:a) fabrycznie nową (pochodzącą z produkcji bieżącej – nieużywaną);b) w I gatunku jakościowym;c) wolną od wszelkich wad fizycznych oraz prawnych; d) oznakowaną poprzez wszycie metek identyfikujących: wyrób (nazwa, rozmiar, materiał – jego skład surowcowy, temperatura i sposób prania, temperatura prasowania) oraz producenta;e) oznakowaną logo Zamawiającego, wg udostępnionego Wykonawcy wzoru;f) z zachowaniem ciągłości koloru i jakości tkaniny w okresie obowiązywania Umowy zgodnie ze wzorem dołączonym do oferty; (wzory wybranej odzieży, na okres obowiązywania Umowy, zostaną złożone w depozycie Zamawiającego i w terminie 5 dni od zakończenia umowy zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie niepogorszonym);g) charakteryzująca się stabilnością kształtów i wymiarów po praniu, estetycznym wykonaniem oraz odpornością na odbarwienia; nie dopuszcza się nieprawidłowych szwów (marszczeń, wyciągnięć, braków ciągłości).3) Przy pierwszej dostawie dostarczy instrukcję użytkowania odzieży służbowej. 4) Realizował dostawy odzieży służbowej w terminie jednego miesiąca od daty otrzymania zapotrzebowania; Zamawiający, raz na kwartał, w terminie 30 dni przed każdorazową dostawą zawiadomi Wykonawcę o zapotrzebowaniu ilościowym i rozmiarowym na odzież służbową; 5) Dostarczał odzież służbową, odzież roboczą oraz środki ochrony indywidualnej do magazynu Zamawiającego w Koszalinie, przy ul. Gnieźnieńskiej 9 na koszt Wykonawcy.6) Składając ofertę, dołączył do oferty wzór proponowanej odzieży służbowej i roboczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18200000-1 - Odzież wierzchnia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18332000-5 - Koszule
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178362,3
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180659,52
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178362,3
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobrowolski Kęsicki DK BHP Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393178330
7.3.3) Ulica: Słoneczna 16F
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOBROWOLSKI KĘSICKI "DK BHP" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DOBROWOLSKI KĘSICKI "DK BHP" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178362,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 miesiące
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni
- Przebudowa instalacji wody zimnej, wody ciepłej z cyrkulacją i kanalizacji sanitarnej w oddziale "Maluch"przy ul. Jagoszewskiego 6 w Koszalinie
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Usługa wycen nieruchomości
- Przebudowa drogi woj. nr 148 na odcinku Łobez - Zajezierze
- Modernizacja widowni teatralnej w Bałtyckim Teatrze Dramatycznym im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.