eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalety › DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH MIASTA KALETY



Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH MIASTA KALETY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALETY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury, 2

1.5.2.) Miejscowość: Kalety

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-660

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 352 76 30

1.5.8.) Numer faksu: 34 352 76 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kalety.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kalety.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH MIASTA KALETY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9681fda0-77c4-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00320275/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Miasta Kalety

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488330

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBM.271.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia:
Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Miasta Kalety.
1) Dostawa oleju opałowego w okresie realizacji zadania obejmie łącznie około 68 000 litrów, z zastrzeżeniem pkt 3.
2) Olej opałowy winien być dostarczony na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, do kotłowni mieszczących się w:
a) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Kaletach w ilości około 45 000 litrów,
b) Zespół Placówek Oświatowych w Kaletach Miotku w ilości około 5 000 litrów,
c) Miejski Dom Kultury w Kaletach w ilości około 18 000 litrów.
3) Dostawa oleju opałowego będzie realizowana sukcesywnie w trakcie trwania umowy, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem przez poszczególne jednostki, wobec czego rzeczywista ilość zamawianego w okresie realizacji zadania oleju opałowego przez poszczególne jednostki, będzie zależna od ich faktycznych potrzeb.
4) Parametry jakościowe, które musi spełniać dostarczany olej opałowy:
a) wartość opałowa – min 42,6 MJ/kg,
b) gęstość w temperaturze 15°C – max 0,860Mg/m³,
c) lepkość kinematyczna w 20°C – max 6,0mm2/s,
d) temperatura zapłonu – min. 56ºC,
e) temperatura płynięcia – max – 20°C
f) zawartość siarki – max 0,1% masy,
g) zawartość wody – max 200 mg/kg,
h) zawartość stałych ciał obcych – max 24mg/kg,
i) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacji – max 0,3% masy,
j) pozostałość po spopieleniu – max 0,01% masy.
5) Dostawy, o których mowa w pkt 4 będą realizowane w kilku etapach, z uwzględnieniem różnej pojemność zbiorników na olej opałowy w poszczególnych obiektach.
6) Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Dostawy mogą być łączone, dla kilku obiektów, jeżeli wyniknie to z zapotrzebowania poszczególnych jednostek.
b) Jednorazowo może zostać zamówiona dostawa oleju opałowego w ilości
nie mniejszej niż 2.000 litrów
c) Pojemności zbiorników w poszczególnych budynkach:
a) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Kaletach (10.000 l + 3.500 l = 13.500 l),
b) Zespół Placówek Oświatowych w Kaletach Miotku (4x2.000 l = 8.000 l),
c) Miejski Dom Kultury w Kaletach (5x1.500 l = 7.500 l).
d) Każda jednostka zamawia olej opałowy niezależnie u Wykonawcy, który realizuje dostawy zgodnie z tym zamówieniem.
e) Kontakt z poszczególnymi jednostkami w celu uzyskania dodatkowych informacji dostępny na stronie internetowej Miasta Kalety https://kalety.pl/Jednostki_organizacyjne-30-30.html
f) Dostarczona ilość paliwa fakturowana będzie w temperaturze 15ºC.
g) Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy zgodnie z zamówieniem telefonicznym,
elektronicznym lub za pośrednictwem faxu złożonym przez dyrektorów poszczególnej jednostki organizacyjnej.
h) Wykonawca zobowiązany będzie:
a. co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem uzgodnić z jednostką zamawiającą, termin dostawy,
b. dostarczyć zamawianą ilość oleju opałowego w terminie maksymalnie do 6 dni od dnia złożenia zamówienia,
i) Ilość dostarczonego oleju opałowego musi być potwierdzona przez jednostkę, do której olej jest dostarczany.
j) Autocysterna dostarczająca olej opałowy ma być wyposażona w atestowany, zalegalizowany licznik prawidłowo wskazujący dostarczoną/zatankowaną ilość opału.
k) Każdorazowo do faktury za olej opałowy Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć:
a. świadectwo jakości potwierdzające zgodność z normą PN-C-96024 dla oleju opałowego oraz spełnianie wymagań jakościowych dla paliw płynnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U z 2016 r., poz. 2008), wystawione przez producenta lub jednostkę przez niego upoważnioną,
b. cennik oleju opałowego na dzień dostawy (wydruk ze strony internetowej producenta paliw).
k) Osoby zamawiające dostawę oleju opałowego są upoważnione do składania oświadczeń
o przeznaczeniu oleju opałowego wynikających z ustawy o podatku akcyzowym z dnia 6 grudnia 2008 r. (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1114 z późn. zm.) każdorazowo przy zakupie oleju opałowego najpóźniej w dniu odbioru paliwa.
l) Z uwagi na bardzo niestabilny kurs paliw, cena za 1 litr dostarczonego przez Wykonawcę oleju opałowego, będzie obliczana na podstawie ceny producenta opublikowaną na stronie PKN ORLEN S.A./ LOTOS S.A obowiązującej w dniu dostarczenia oleju opałowego, pomniejszonej o stały upust [zł/l] Wykonawcy podany w ofercie wg wzoru:
1 litr oleju opałowego = ( cena ruchoma producenta[zł] - stały upust [zł/l] ) + należny podatek VAT[%].
m) Termin płatności poszczególnych faktur wynosi minimum 21 dni od daty doręczenia faktury przez Wykonawcę.
7) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej dostarczy na własny koszt i ryzyko każdą zamówioną przez poszczególne jednostki organizacyjne partię oleju opałowego do właściwych kotłowni;
8) Zamawiający zobowiązuje się do składania wykonawcy oświadczeń o przeznaczeniu oleju opałowego, wynikających z ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 722 ze zm.) każdorazowo przy zakupie oleju opałowego najpóźniej w dniu odbioru paliwa
9) Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego oleju opałowego, która będzie zgodna z wymaganiami opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest do dochowania należytej staranności przy realizacji zobowiązań zawartej Umowy.
3) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za straty i szkody powstałe w związku z realizacją przez Wykonawcę Umowy lub przy okazji jej wykonywania, a będące następstwem działania lub zaniechania Wykonawcy, a także osób przez niego upoważnionych do realizacji poszczególnych czynności objętych Umową.
4) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za straty i szkody powstałe w związku z dostarczeniem wadliwej partii oleju opałowego, nie spełniającej normy PN-C-96024 dla oleju opałowego oraz nie spełniającej wymagań jakościowych dla paliw płynnych zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U z 2016 r., poz. 2008)
5) Próbki z losowo wybranej partii oleju opałowego mogą być pobierane i przesyłane przez Zamawiającego do specjalistycznego laboratorium w celu zbadania pod kątem zgodności jakości oleju opałowego z świadectwem jakości dołączanym każdorazowo do faktury. Badania laboratoryjne będą wykonywane na koszt Zamawiającego.
6) W przypadku negatywnych wyników badań próbek oleju opałowego, tzn. jakość oleju opałowego nie będzie zgodna z świadectwem jakości, wyniki badań będą przekraczały dopuszczalne normy PN-C-96024 Wykonawca będzie musiał wymienić całą partię wadliwego oleju opałowego na własny koszt, pokryć koszty wykonania badań po wykonaniu których stwierdzono wadliwość dostarczonej partii oleju opałowego. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia ewentualnych uszkodzeń pieca i instalacji spowodowanych wadliwą partią oleju opałowego.
7) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji zamówienia norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego poniesie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441619,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449983,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441619,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROŚ SAWICKI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 574-17-71-696

7.3.3) Ulica: Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Przystajń

7.3.5) Kod pocztowy: 42-141

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441619,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.