eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Odbudowa zasobów wodnych i poprawa stanu hydrologicznego zlewni rzeki Warcicy, poprzez jej zasilanie wodami rzeki Warty



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034898 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbudowa zasobów wodnych i poprawa stanu hydrologicznego zlewni rzeki Warcicy, poprzez jej zasilanie wodami rzeki Warty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa zasobów wodnych i poprawa stanu hydrologicznego zlewni rzeki Warcicy, poprzez jej zasilanie wodami rzeki Warty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de896030-9e96-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r5329,Odbudowa-zasobow-wodnych-i-poprawa-stanu-hydrologicznego-zlewni-rzeki-Warcicy-po.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie zart. 61 ust. 1 ustawy Pzp komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formieelektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem:https://przetargi.wody.gov.pl/.LINK BEZPOŚREDNI DO POSTĘPOWANIA:http://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r5198,Remont-budowli-hydrotechnicznych-na-ciekachadministrowanych-przez-Zarzad-Zlewni.htmlKorzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcjakorzystania z Platformy znajduje się pod adresem www.przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcjadla Wykonawców.Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce zprzedmiotowym postępowaniem.Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożeniaoferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia zostałopisany w pkt 14 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta zzakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.Za datęwpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów luboświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji naPlatformie.Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx,.rtf, .pdf, .xls.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150MB.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeńskładane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzeniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeńmusi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z2020 r. poz. 2452) orazRozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r5329,Odbudowa-zasobow-wodnych-i-poprawa-stanu-hydrologicznego-zlewni-rzeki-Warcicy-po.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne WodyPolskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP:527-282-56-16;b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail:iod@wody.gov.pl lub riod.poznan@wody.gov.plc) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego oznaczonego numerem postępowania PO.ROZ.2810.18.2021 prowadzonym na podstawieustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;d) odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;e) Daneosobowe zawarte w ofercie będą przechowywane przez okres wskazany w art. 78 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, a w przypadku zawarcia umowy przez okresobowiązywania umowy, z uwzględnieniem pozostałych wymagań prawnych, w tym okresówprzechowywania wskazanych przez instytucje biorące udział w dofinansowaniu oraz w przepisachdotyczących przechowywania dokumentacji do celów rozliczeniowych i archiwalnych;f) obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawozamówień publicznych;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.h) posiada Pani/Pan:􀀀 napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;􀀀 napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz niemoże naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODOi)nie przysługuje Państwu:􀀀 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;􀀀 napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2810.21.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 115000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z przygotowaniem wniosków w celu uzyskania decyzji administracyjnych w celu realizacji inwestycji dla zadania inwestycyjnego pn.: ,,Odbudowa zasobów wodnych i poprawa stanu hydrologicznego zlewni rzeki Warcicy, poprzez jej zasilanie wodami rzeki Warty'', obejmująca swoim zakresem:- ujęcie wody w km 428+430 rzeki Warty i wprowadzenie do Dopływu spod Dzieraw w km 1+990.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określone w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej i zawodowejWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli:Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowych (prace zakończone i odebrane), których przedmiotem było wykonanie projektu dotyczącego budowy lub przebudowy lub remontu budowli hydrotechnicznej, o wartości każdego z tych projektów nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (W przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość robót podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - potwierdzający warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt 7.2 SWZ i przygotowany zgodnie z załącznikiem do SWZ: Wykaz usług; oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawyPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.oświadczenie wykonawcy oaktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresiepodstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6, art.109 ust.1 pkt. 7odpis lubinformacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniana podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożeniadokumentów, o których mowa powyżej jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tychdokumentów. oświadczenia wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wrozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innymwykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tejsamej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1 Formularz ofertowy – zgodny w treści i wypełniony na podstawie wzoru stanowiącegoZałącznik nr 1 do niniejszej SWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w postacielektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym.2 Formularz cenowy – sporządzone na podstawie wzory wyceny ofertowej stanowiącychzałączniki do niniejszej SWZ, sporządzony pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej iopatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.3 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu, zgodne z treścią Załącznika do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celempotwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 oraz pkt. 7 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału wpostępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Dokument sporządza się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej iopatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym4 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, także oświadczenie oniepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotuudostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazodpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawcapowołuje się na jego zasoby.5 Wykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu ispełnianiu warunków udziału w postępowaniu dotyczące także każdego podwykonawcy (o ile sąznani), któremu zamierza Wykonawca powierzyć wykonanie części zamówienia;6 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz zofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środekdowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów. 7 Pełnomocnictwa - winne być sporządzone w postacielektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym, przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, zgodne z aktemrejestracyjnym lub kopii poświadczonej notarialnie przy użyciu podpisu elektronicznego.8Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którymustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.9Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Wykonawcy składająoświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym,podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobyupoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną wdokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie)10Dokument związany z samooczyszczeniem (jeżeli dotyczy) – tzw. „Self cleaning” — jeżelidotyczy11 Wadium (jeżeli dotyczy) należy wnieść zgodnie z pkt 8 SWZ.12 dokumentypotwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia zazgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (wramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka ofertaspełniać będzie następujące wymagania:1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązanido ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówieniapublicznego.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie zpełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.3 Pełnomocnictwo lub innydokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwonależy złożyć razem z ofertą.4 W odniesieniu do warunków udziału określonych w pkt 7.2 SWZ,wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną(nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ichpotwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.3 SWZ.5 Każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie treści Załącznika do SWZ, aktualnyna dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawcówubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełniawarunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazujebrak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw dowykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadkuoświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.2 SWZ składa każdy z Wykonawcówwystępujących wspólnie.7 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przezjednego z Wykonawców kluczowych części zamówienia.8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonająroboty budowlane / usługi / dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiejsytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, któreroboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem Umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkachokreślonych w Wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-04

2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.