Ogłoszenie z dnia 2021-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017264/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-13
- 2021/BZP 00017264/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-13 (po zmianach)
- 2021/BZP 00017264/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-13 (po zmianach)
- 2021/BZP 00017881/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-15
- 2021/BZP 00021191/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034789 z dnia 2021-04-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu do bieżącego utrzymania terenów w ramach leasingu operacyjnego na okres 60 miesięcy z prawem opcji wykupu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA SPÓŁKA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W KAMIENIU MAŁYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365833823
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4B
1.5.2.) Miejscowość: Kamień Mały
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48896443040
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gsk@gmina-ilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gsk.ilawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gsk-ilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu do bieżącego utrzymania terenów w ramach leasingu operacyjnego na okres 60 miesięcy z prawem opcji wykupu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63da172f-81db-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015929/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu do bieżącego utrzymania terenów w ramach leasingu operacyjnego na okres 60 miesięcy z prawem opcji wykupu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017264/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GSK.PN.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 326000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do bieżącego utrzymania terenów w ramach leasingu operacyjnego na okres 60 miesięcy z prawem opcji wykupu oraz jego ubezpieczenie w zakresie AC, OC, NNW, spełniającej wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawa o Ruchu Drogowym. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ) „urządzeniem” lub „przedmiotem zamówienia”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych wyprodukowanych w roku 2020r. lub 2021r maszyn i urządzeń do bieżącego utrzymania terenów na których zlokalizowany jest majątek spółki w szczególności:1) ciągnik rolniczy - 1 szt., 2) wysięgnik uniwersalny z głowicą do koszenia - 1 szt.,3) kosiarka bijakowa tylno - boczna - 1 szt.,4) do maszyn i urządzeń wymienionych w pkt 1-2 w należy dołączyć wszystkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania,5) oferowany sprzęt powinien być przygotowany do pracy i zharmonizowany technicznie. Wysięgnik uniwersalny z głowicą do koszenia, kosiarka bijakowa tylno - boczna powinny bezpośrednio pasować do oferowanego ciągnika Wszystkie połączenia mechaniczne, hydrauliczne, elektryczne powinny być zharmonizowane. Dostarczone urządzenia muszą posiadać wszelki osprzęt umożliwiający montaż i użytkowanie w ciągniku bez konieczności zakupu dodatkowych elementów,6) wybrany Wykonawca zobowiązany dokonać przeszkolenia co najmniej 2 osób wskazanych przez Zamawiającego w wymiarze czasu nie mniejszym niż 2 godziny (1 godz.=60 min),7) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych wad lub usterek na zasadach określonych we wzorze umowy,8) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych,9) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego, 16700000-2 - ciągniki, 16600000-1-Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie, 16310000-1 – Kosiarki.3. Sposób realizacji: na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru - Kamień Mały 1B, montażu (skompletowania urządzeń) oraz przeprowadzenia szkolenia z obsługi. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu do siedziby Zamawiającego.4. Wymagania dotyczące umowy leasingu operacyjnego: 1) waluta – złoty polski,2) okres finansowania 60 miesięcy w równych, stałych ratach przez cały okres leasingu, bez wpłaty własnej z możliwością wykupu (1% ceny początkowej),3) opłata manipulacyjna 0%,4) koszty opłaty ubezpieczenia OC, AC, NNW na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy za pierwsze 12 miesięcy płatne „z góry”. Zamawiający zobowiązuje się do odnawiania przedmiotowej polisy w zakresie, o którym mowa powyżej.” Jednocześnie Zamawiający informuje, że odnowienie polisy nastąpi zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,5) wszelkie koszty powstałe przy przekazaniu przedmiotu leasingu, takie jak transport do siedziby Zamawiającego, rejestracja ciągnika i wszystkie inne ponosi Wykonawca,6) terminy płatności oraz wysokości rat leasingowych zostaną określone w umowie leasingowej,7) termin zapłaty zgodnie z umową, w tym rat leasingowych zgodnie z harmonogramem, sukcesywnie przez okres 60 miesięcy - 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu. Opłata wstępna (czynsz inicjalny) - zostanie uregulowania w terminie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy leasingu.5. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1 do SWZ tabela nazwy producenta i/ lub modelu oferowanych urządzeń oraz wymaganych parametrów technicznych spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. Wymagane dane są wskazane w formularzach ofertowych (załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie
16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 411447,68
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411447,68
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 411447,68
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Rolmex – Misiuda Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.3) Ulica: Legnicka 48 bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411447,68
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-04-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego oraz przyczepy rolniczej w ramach realizacji inwestycji pn.: "Rozbudowa i doposażenie infrastruktury wodociągowej i zagospodarowania ścieków w Gminie Burzenin"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego pojazdu wolnobieżnego z funkcją zamiatarki i pługopiaskarki
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu specjalistycznego - WUKO
- Leasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu osobowego z segmentu D dla SPSZOZ "Zdroje"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego pojazdu hakowego o DMC min. 18 ton zasilanego gazem CNG, wyposażonego w solarkę i pług odśnieżny.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego - 1 szt. - typu samochód osobowy o nadwoziu SUV dla Uniwersytetu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.