eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rawicz - zamówienie na usługi podobne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-18

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034783 z dnia 2021-04-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rawicz – zamówienie na usługi podobne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/439874

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rawicz – zamówienie na usługi podobne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d5f14d5-9060-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001375/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Zimowe utrzymanie dróg – sezon 2021 – 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024652/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przy wszczęciu postępowania przewidział udzielenie zamówień z art. 214 ust.1 pkt 7,ust.2 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy z 11.09.2019 Pzp(Dz.U. z 2019,poz.2019 ze zm).W SIWZ BZPF.2710.21.2020 jest art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z 29.01.2004 Pzp(tj. Dz.U. z 2019,poz.1843 ze zm).Zakres usług objęty niniejszym zamówieniem zostanie udzielony po spełnieniu przesłanek trybu zamówienia z wolnej ręki. Zamawiający wykazuje spełnienie przesłanek określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 oraz ust.2 ww. ustawy:1.zamówienia udziela się w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego-warunek spełniony.2.zamówienia udziela się dotychczasowemu Wykonawcy usług-warunek spełniony. 3.zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług-warunek spełniony.4.zamówienie podobne było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem-warunek spełniony.5.całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości-warunek spełniony.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6d5f14d5-9060-11eb-86b1-a64936a8669f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2712.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, placów, parkingów oraz przystanków autobusowych polegających m. in. na odśnieżaniu, zwalczaniu gołoledzii śliskości zimowej, usuwaniu błota pośniegowego w sezonie zimowym 2021 w okresie kwiecień 2021 roku do12 grudnia 2021 roku.2. Usługi odśnieżania oraz usuwania gołoledzi i śliskości zimowej na drogach gminnych i wewnętrznych (stanowiących własność gminy), będą świadczone według przyjętych na terenie gminy standardów zimowego utrzymania. Na terenie Gminy Rawicz będzie obowiązywał I, II i III standard utrzymania dróg gminnychi wewnętrznych na sezon zimowy 2021. Szczegółowy opis standardów określa załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia.3. Zimowym utrzymaniem objęte będą drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy Rawicz o łącznej długościok. 140 km oraz w razie konieczności inne drogi i tereny wskazane przez Zamawiającego. Wykaz ulicz podziałem na standardy zawarto w załączniku nr 4a – 4d do niniejszego zaproszenia.4. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zimowego utrzymania dróg obejmuje:a) przygotowanie materiału uszorstniającego – zakup odpowiednich ilości soli i piasku oraz wykonanie wszelkich prac związanych z ich przygotowaniem oraz przechowywaniem,b) mechaniczne odśnieżanie drogi (śr. szer.~6m),c) zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej drogi (śr. szer.~6m),d) mechaniczne odśnieżanie z posypywaniem drogi (śr. szer.~6m) pługopiaskarką,e) ręczne odśnieżanie, usuwanie śliskości zimowej,f) usuwanie błota pośniegowego,g) wywóz śniegu (w razie potrzeby po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym).5. Wykonawca będzie świadczył usługę w przypadkach występowania niekorzystnych zjawisk atmosferycznych– opadów śniegu, występowania śliskości, czyli występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania, zwalczania śliskości bez wezwania Zamawiającego (ale z powiadomieniem Zamawiającego) dla standardu I lub po uzgodnieniu takiej potrzeby Wykonawcy z Zamawiającym dla standardu II i III. 6. Do zwalczania śliskości oraz mechanicznego odśnieżania Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania mieszanki uszorstniającej:a) w stosunku 1:1 (sól:piasek) dla dróg objętych zimowym utrzymaniem w standardzie I,b) w stosunku 1:2 (sól:piasek) dla dróg objętych zimowym utrzymaniem w standardzie II i III,c) piasku wg wytycznych Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętem Budowlanym Krzysztof Rogala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971896605

7.3.3) Ulica: Sobiałkowo 140

7.3.4) Miejscowość: Miejska Górka

7.3.5) Kod pocztowy: 63-910

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-12
2021-04-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.