eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej



Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 835 79 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-286312e4-698d-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025392/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej pływalni należących do POSiR w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448997/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.78.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenów krytych oraz otwartych, znajdujących się w dyspozycji Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji.
2. Szczegółowy wykaz i opis środków, których dotyczyć będą dostawy określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacja – Opis przedmiotu zamówienia. Co do większości pozycji asortymentowych określonych w załączniku, Zamawiający jako jednostkę miary podał kilogram. Oznacza to, że koszt opakowań, w których będzie dostarczany asortyment należy ująć w formularzu asortymentowym, w cenach jednostkowych poszczególnego asortymentu. Zamawiający informuje, że będzie realizował dostawy asortymentu także bezpośrednio do swoich zbiorników magazynowych, znajdujących się przy basenach (tych pozycji, dla których nie określono pojemności opakowań).
3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą na rzecz następujących jednostek POSiR:
a) Oddział Chwiałka, ul. Spychalskiego 34, Poznań: basen kryty oraz basen otwarty,
b) Oddział Kasprowicza: ul. Jarochowskiego 5-5a, Poznań (basen otwarty) oraz Pływalnia Rataje Os. Piastowskie 55a Poznań (basen kryty),
c) Oddział Atlantis, os. Batorego 101, Poznań: basen kryty,
d) Oddział Winogrady, os. Zwycięstwa 124, Poznań: basen kryty.
4. Wykonawca będzie realizował dostawy w opakowaniach wielorazowych. Przy każdej kolejnej dostawie Wykonawca będzie odbierał puste opakowania wielorazowe.
5. Zamówienia na dostawy składane będą przez przedstawicieli Zamawiającego na adres e-mail Wykonawcy lub telefonicznie. Wykonawca będzie realizował dostawy w terminie dwóch kolejnych dni roboczych, następujących po dniu złożenia zamówienia. Poprzez pojęcie „dnia roboczego” należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, przypadających w te dni.
6. Dostawy realizowane będą bezpośrednio do miejsc lokalizacji obiektów basenowych Zamawiającego, w godzinach od 7.30-15.30.
7. Środki chemiczne winny być dostarczane w fabrycznie zamkniętych opakowaniach.
8. Na każdym opakowaniu winna być umieszczona oryginalna etykieta z opisem w języku polskim.
9. W przypadku stabilizowanego podchlorynu sodowego jego trwałość musi wynosić minimum trzy miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328523,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364619,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328523,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowy "Gotix W H Gotowicz" Waldemar Gotowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5620007111

7.3.3) Ulica: ul. Merlina 5

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328523,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.