eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Dostawa wyposażenia "Laboratorium Spiekania" - piecyków do debindingu ceramicznych ogniw paliwowych: cz.I - Dostawa suszarek elektrycznych - 2 szt., cz. II - Dostawa suszarki elektrycznej 1 szt.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia „Laboratorium Spiekania” - piecyków do debindingu ceramicznych ogniw paliwowych:
cz.I – Dostawa suszarek elektrycznych – 2 szt.,
cz. II - Dostawa suszarki elektrycznej 1 szt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Techniczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17871700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Energetyki

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie z ceramiki wyrobów mających zastosowanie w przemyśle

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia „Laboratorium Spiekania” - piecyków do debindingu ceramicznych ogniw paliwowych:
cz.I – Dostawa suszarek elektrycznych – 2 szt.,
cz. II - Dostawa suszarki elektrycznej 1 szt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a80b0526-5cd0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002474/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa piecyków do debindingu ceramicznych ogniw paliwowych - suszarki elektryczne.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Lotnicze Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.1. Wsparcie infrastruktury B+R jednostek naukowych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314314/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21/2021/PPv1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 168000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych piecyków do debindingu ceramicznych ogniw paliwowych, tj. suszarek elektrycznych według specyfikacji zawartej w kolejnych punktach opisu przedmiotu zamówienia, zwanych dalej „urządzeniami”- wraz wyposażeniem oraz ich uruchomieniem i instruktażem pracowników Zamawiającego . Szkolenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim w zakresie zasad obsługi dostarczonego urządzenia, Wykonawca przeprowadzi w języku polskim w siedzibie Zamawiającego.
CZĘŚĆ I: Dostawa piecyków do debindingu ceramicznych ogniw paliwowych – suszarek elektrycznych – w ilości 2 szt.
Minimalne wymagania:
• Temperatura pracy 250oC
• min wymiary komory: 1000x1000x800 mm
• wymuszona cyrkulacja
• sterowanie PLC umożliwiające kontrolę przyrostu temperatury.

Cena oferowana za przedmiot zamówienia obejmuje koszty związane z dostawą, uruchomieniem
i instruktażem pracowników Zamawiającego w miejscu dostawy. W koszt wliczona jest również gwarancja w terminie oferowanym oraz bezpłatny serwis w czasie jej trwania. Urządzenie ma być kompletne i gotowe do pracy.
Oferowane urządzenie musi być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP (dokumenty należy dostarczyć w terminie dostawy urządzenia).
W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanych urządzeń powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje od podanych parametrów urządzeń, zostały określone punkcie 4.9 SWZ.
Urządzenia zostaną odebrane na podstawie protokołu odbioru. Przy odbiorze zostanie sprawdzona funkcjonalność urządzeń. Niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w punkcie 4 SWZ, której nie da się usunąć; dawać będzie podstawę Zamawiającemu do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy oraz do naliczenia kary umownej, zgodnie z postanowieniami § 6. Projektu umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
Wymagany minimalny termin gwarancji (bezpłatnej):
1) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia powinien być zgodny
z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru,
2) termin ten nie ma limitu godzin,
3) bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania przez Strony protokołu odbioru.
Okres bezpłatnej gwarancji, stanowi kryterium oceny ofert – na zasadach opisanych w punkcie 22 SWZ
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 15 tygodni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dokładnym terminie dostawy, z wyprzedzeniem minimum 3 dni kalendarzowych. ( w kolejnych punktach wskazany jest termin realizacji przedmiotu zamienienia w ujęciu dziennym tj. 105 dni, ze względu na techniczną niemożliwość podania tego zakresu w tygodniach, należy ja czytać jako 15 tygodni od daty zawarcia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

42300000-9 - Piece przemysłowe lub laboratoryjne, piece do spopielania i paleniska

4.5.5.) Wartość części: 73000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych piecyków do debindingu ceramicznych ogniw paliwowych, tj. suszarek elektrycznych według specyfikacji zawartej w kolejnych punktach opisu przedmiotu zamówienia, zwanych dalej „urządzeniami”- wraz wyposażeniem oraz ich uruchomieniem i instruktażem pracowników Zamawiającego . Szkolenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim w zakresie zasad obsługi dostarczonego urządzenia, Wykonawca przeprowadzi w języku polskim w siedzibie Zamawiającego.

CZĘŚĆ II: Dostawa piecyka do debindingu ceramicznych ogniw paliwowych – suszarki elektrycznej - w ilości – 1 szt.

Minimalne wymagania:
• Temperatura pracy 800oC
• min wymiary komory: 1000x1500x1000 mm
• wymuszona cyrkulacja
• sterowanie PLC umożliwiające kontrolę przyrostu temperatury,
• króciec do odprowadzania spalin.

Cena oferowana za przedmiot zamówienia obejmuje koszty związane z dostawą, uruchomieniem i instruktażem pracowników Zamawiającego w miejscu dostawy. W koszt wliczona jest również gwarancja w terminie oferowanym oraz bezpłatny serwis w czasie jej trwania. Urządzenie ma być kompletne i gotowe do pracy.
Oferowane urządzenie musi być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP (dokumenty należy dostarczyć w terminie dostawy urządzenia).
W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanych urządzeń powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje od podanych parametrów urządzeń, zostały określone punkcie 4.9 SWZ.
Urządzenia zostaną odebrane na podstawie protokołu odbioru. Przy odbiorze zostanie sprawdzona funkcjonalność urządzeń. Niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w punkcie 4 SWZ, której nie da się usunąć; dawać będzie podstawę Zamawiającemu do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy oraz do naliczenia kary umownej, zgodnie z postanowieniami § 6. Projektu umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
Wymagany minimalny termin gwarancji (bezpłatnej):
1) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia powinien być zgodny
z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru,
2) termin ten nie ma limitu godzin,
3) bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania przez Strony protokołu odbioru.
Okres bezpłatnej gwarancji, stanowi kryterium oceny ofert – na zasadach opisanych w punkcie 22 SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 15 tygodni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dokładnym terminie dostawy, z wyprzedzeniem minimum 3 dni kalendarzowych. ( w kolejnych punktach wskazany jest termin realizacji przedmiotu zamienienia w ujęciu dziennym tj. 105 dni, ze względu na techniczną niemożliwość podania tego zakresu w tygodniach, należy ja czytać jako 15 tygodni od daty zawarcia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

42300000-9 - Piece przemysłowe lub laboratoryjne, piece do spopielania i paleniska

4.5.5.) Wartość części: 95000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DONSERV Wojciech Kaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220011445

7.3.3) Ulica: Michała Spisaka 31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA CZYLOK Franciszek Czylok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6330013351

7.3.3) Ulica: Pszczyńska 336

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-335

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dla części I:
1. Okres realizacji umowy został podany w dniach (15x7=105), ze względu na techniczną niemożliwość uzupełnienia formularza danymi, tak jak w umowie (termin podany w tygodniach).
2. Oferta wybranego w części I Wykonawcy otrzymała 100 pkt, obliczonych zgodnie ze SWZ do postępowania.

Dla części II:

1. Okres realizacji umowy został podany w dniach (15x7=105), ze względu na techniczną niemożliwość uzupełnienia formularza danymi, tak jak w umowie (termin podany w tygodniach).
2. Oferta wybranego w części I Wykonawcy otrzymała 100 pkt, obliczonych zgodnie ze SWZ do postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.