eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szudziałowo › "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SZUDZIAŁOWIE"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SZUDZIAŁOWIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BOHATERÓW POWSTAŃ NARODOWYCH W SZUDZIAŁOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000645487

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna

1.5.2.) Miejscowość: Szudziałowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-113

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857221405

1.5.8.) Numer faksu: 857221405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spszudzialowo@szudzialowo-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp-szudzialowo.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SZUDZIAŁOWIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2c72339-7094-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467745/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 150000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Szudziałowie, ul. Szkolna 1, 16-113 Szudziałowo.
Część I. Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich,
Opis przedmiotu zamówienia określają również:
- Kalkulacja cenowa załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
4) Wytworzenie towaru, sposób przechowywania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.
5) Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane;
- nazwę środka spożywczego
- dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia
- dane identyfikujące producenta środka spożywczego
- dane identyfikujące, kraj w którym wyprodukowano środek spożywczy
- zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu
- oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej
6) Okres przydatności do spożycia mięsa deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 4 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego, wędlin nie mniej niż 7 dni, innych produktów - nie mniej niż 3 miesiące, z zastrzeżeniem: pieczywo, wyroby cukiernicze wyprodukowane będą w dobie dostawy, jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy zgnicia.
7) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczanych produktów spożywczych.
8) Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów.
9) Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone na podstawie potrzeb i rzeczywistej wartości udzielonych zamówień w ciągu poprzednich 12 miesięcy i będą służyć jedynie do porównania i oceny ofert. Zamawiający, pomimo zachowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności, zastrzega sobie prawo do realizacji zmiennej ilości poszczególnych artykułów. Faktyczne ilości zamawianych artykułów będą zależały od zgłaszanych w okresie trwania umowy potrzeb oraz będą rozliczane według cen jednostkowych podanych w ofercie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 5800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Szudziałowie, ul. Szkolna 1, 16-113 Szudziałowo
Dostawa drobiu i mięsa wieprzowego
3) Opis przedmiotu zamówienia określają również:
- Kalkulacja cenowa załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
4) Wytworzenie towaru, sposób przechowywania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.
5) Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane;
- nazwę środka spożywczego
- dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia
- dane identyfikujące producenta środka spożywczego
- dane identyfikujące, kraj w którym wyprodukowano środek spożywczy
- zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu
- oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej
6) Okres przydatności do spożycia mięsa deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 4 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego, wędlin nie mniej niż 7 dni, innych produktów - nie mniej niż 3 miesiące, z zastrzeżeniem: pieczywo, wyroby cukiernicze wyprodukowane będą w dobie dostawy, jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy zgnicia.
7) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczanych produktów spożywczych.
8) Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów.
9) Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone na podstawie potrzeb i rzeczywistej wartości udzielonych zamówień w ciągu poprzednich 12 miesięcy i będą służyć jedynie do porównania i oceny ofert. Zamawiający, pomimo zachowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności, zastrzega sobie prawo do realizacji zmiennej ilości poszczególnych artykułów. Faktyczne ilości zamawianych artykułów będą zależały od zgłaszanych w okresie trwania umowy potrzeb oraz będą rozliczane według cen jednostkowych podanych w ofercie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.


Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15113000-3 - Wieprzowina

4.5.5.) Wartość części: 38000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Szudziałowie, ul. Szkolna 1, 16-113 Szudziałowo
Dostawa nabiału ( produktów mleczarskich)
3) Opis przedmiotu zamówienia określają również:
- Kalkulacja cenowa załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
4) Wytworzenie towaru, sposób przechowywania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.
5) Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane;
- nazwę środka spożywczego
- dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia
- dane identyfikujące producenta środka spożywczego
- dane identyfikujące, kraj w którym wyprodukowano środek spożywczy
- zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu
- oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej
6) Okres przydatności do spożycia mięsa deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 4 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego, wędlin nie mniej niż 7 dni, innych produktów - nie mniej niż 3 miesiące, z zastrzeżeniem: pieczywo, wyroby cukiernicze wyprodukowane będą w dobie dostawy, jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy zgnicia.
7) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczanych produktów spożywczych.
8) Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów.
9) Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone na podstawie potrzeb i rzeczywistej wartości udzielonych zamówień w ciągu poprzednich 12 miesięcy i będą służyć jedynie do porównania i oceny ofert. Zamawiający, pomimo zachowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności, zastrzega sobie prawo do realizacji zmiennej ilości poszczególnych artykułów. Faktyczne ilości zamawianych artykułów będą zależały od zgłaszanych w okresie trwania umowy potrzeb oraz będą rozliczane według cen jednostkowych podanych w ofercie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.


Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Szudziałowie, ul. Szkolna 1, 16-113 Szudziałowo
Dostawa owoców i warzyw świeżych i jaj
3) Opis przedmiotu zamówienia określają również:
- Kalkulacja cenowa załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
4) Wytworzenie towaru, sposób przechowywania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.
5) Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane;
- nazwę środka spożywczego
- dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia
- dane identyfikujące producenta środka spożywczego
- dane identyfikujące, kraj w którym wyprodukowano środek spożywczy
- zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu
- oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej
6) Okres przydatności do spożycia mięsa deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 4 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego, wędlin nie mniej niż 7 dni, innych produktów - nie mniej niż 3 miesiące, z zastrzeżeniem: pieczywo, wyroby cukiernicze wyprodukowane będą w dobie dostawy, jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy zgnicia.
7) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczanych produktów spożywczych.
8) Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów.
9) Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone na podstawie potrzeb i rzeczywistej wartości udzielonych zamówień w ciągu poprzednich 12 miesięcy i będą służyć jedynie do porównania i oceny ofert. Zamawiający, pomimo zachowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności, zastrzega sobie prawo do realizacji zmiennej ilości poszczególnych artykułów. Faktyczne ilości zamawianych artykułów będą zależały od zgłaszanych w okresie trwania umowy potrzeb oraz będą rozliczane według cen jednostkowych podanych w ofercie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.


Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221110-0 - Warzywa korzeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Szudziałowie, ul. Szkolna 1, 16-113 Szudziałowo
Dostawa ryb mrożonych
3) Opis przedmiotu zamówienia określają również:
- Kalkulacja cenowa załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
4) Wytworzenie towaru, sposób przechowywania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.
5) Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane;
- nazwę środka spożywczego
- dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia
- dane identyfikujące producenta środka spożywczego
- dane identyfikujące, kraj w którym wyprodukowano środek spożywczy
- zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu
- oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej
6) Okres przydatności do spożycia mięsa deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 4 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego, wędlin nie mniej niż 7 dni, innych produktów - nie mniej niż 3 miesiące, z zastrzeżeniem: pieczywo, wyroby cukiernicze wyprodukowane będą w dobie dostawy, jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy zgnicia.
7) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczanych produktów spożywczych.
8) Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów.
9) Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone na podstawie potrzeb i rzeczywistej wartości udzielonych zamówień w ciągu poprzednich 12 miesięcy i będą służyć jedynie do porównania i oceny ofert. Zamawiający, pomimo zachowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności, zastrzega sobie prawo do realizacji zmiennej ilości poszczególnych artykułów. Faktyczne ilości zamawianych artykułów będą zależały od zgłaszanych w okresie trwania umowy potrzeb oraz będą rozliczane według cen jednostkowych podanych w ofercie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.


Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Szudziałowie, ul. Szkolna 1, 16-113 Szudziałowo
Dostawa mrożonek – warzywa i owoce
3) Opis przedmiotu zamówienia określają również:
- Kalkulacja cenowa załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
4) Wytworzenie towaru, sposób przechowywania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.
5) Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane;
- nazwę środka spożywczego
- dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia
- dane identyfikujące producenta środka spożywczego
- dane identyfikujące, kraj w którym wyprodukowano środek spożywczy
- zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu
- oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej
6) Okres przydatności do spożycia mięsa deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 4 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego, wędlin nie mniej niż 7 dni, innych produktów - nie mniej niż 3 miesiące, z zastrzeżeniem: pieczywo, wyroby cukiernicze wyprodukowane będą w dobie dostawy, jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy zgnicia.
7) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczanych produktów spożywczych.
8) Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów.
9) Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone na podstawie potrzeb i rzeczywistej wartości udzielonych zamówień w ciągu poprzednich 12 miesięcy i będą służyć jedynie do porównania i oceny ofert. Zamawiający, pomimo zachowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności, zastrzega sobie prawo do realizacji zmiennej ilości poszczególnych artykułów. Faktyczne ilości zamawianych artykułów będą zależały od zgłaszanych w okresie trwania umowy potrzeb oraz będą rozliczane według cen jednostkowych podanych w ofercie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.


Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Szudziałowie, ul. Szkolna 1, 16-113 Szudziałowo
Dostawa artykułów spożywczych - produkty sypkie, przetwory, przyprawy,
słodycze, syropy i napoje
3) Opis przedmiotu zamówienia określają również:
- Kalkulacja cenowa załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
4) Wytworzenie towaru, sposób przechowywania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.
5) Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane;
- nazwę środka spożywczego
- dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia
- dane identyfikujące producenta środka spożywczego
- dane identyfikujące, kraj w którym wyprodukowano środek spożywczy
- zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu
- oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej
6) Okres przydatności do spożycia mięsa deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 4 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego, wędlin nie mniej niż 7 dni, innych produktów - nie mniej niż 3 miesiące, z zastrzeżeniem: pieczywo, wyroby cukiernicze wyprodukowane będą w dobie dostawy, jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy zgnicia.
7) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczanych produktów spożywczych.
8) Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów.
9) Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone na podstawie potrzeb i rzeczywistej wartości udzielonych zamówień w ciągu poprzednich 12 miesięcy i będą służyć jedynie do porównania i oceny ofert. Zamawiający, pomimo zachowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności, zastrzega sobie prawo do realizacji zmiennej ilości poszczególnych artykułów. Faktyczne ilości zamawianych artykułów będą zależały od zgłaszanych w okresie trwania umowy potrzeb oraz będą rozliczane według cen jednostkowych podanych w ofercie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.


Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.5.) Wartość części: 40200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9609,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9609,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9609,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia mleczarska MLEKOVITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 722-000-23-29

7.3.3) Ulica: Ludowa

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9609,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21093,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21093,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21093,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Leoniuk LEWIAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 544-110-06-38

7.3.4) Miejscowość: Baciki Bliższe

7.3.5) Kod pocztowy: 17-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21093,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9753,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9753,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9753,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEPTUN Włodzimierz Grochulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421147625

7.3.3) Ulica: Zachodnia

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-345

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9753,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21809,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21809,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21809,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEPTUN Włodzimierz Grochulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421147625

7.3.3) Ulica: Zachodnia

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-345

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21809,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.