Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00015937/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego na potrzeby Miejskiego Zakładu Zieleni w Pszczynie oraz Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Pszczynie wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Zieleni w Pszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240939903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Francuska 16
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 210 3615
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzzkepa@pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.pszczyna.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego na potrzeby Miejskiego Zakładu Zieleni w Pszczynie oraz Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Pszczynie wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a104912-900b-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002323/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju napędowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015937
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZZ.220.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na potrzeby Miejskiego Zakładu Zieleni w Pszczynie oraz Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Pszczynie wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy.
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sukcesywną dostawę oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680, ze zm.);
2) udostępnienie w formie dzierżawy na okres trwania umowy zbiornika spełniającego warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 września 2001 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać zbiorniki bezciśnieniowe i niskociśnieniowe przeznaczone do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych (Dz. U. z 2001 Nr 113, poz. 1211, z późn. zm.) i zainstalowanie go na terenie zaplecza Miejskiego Zakładu Zieleni w Pszczynie przy ul. Francuskiej 16.
4.2. Szacowane zapotrzebowanie w okresie objętym zamówieniem: 90 000 litrów.
4.3. Wspólny słownik zamówień (CPV):
09134100-8 – olej napędowy
44611410-3 – zbiorniki do przechowywania oleju
4.4. Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę do zbiornika magazynowego oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ, podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego.
4.5. Wykonawca przeszkoli wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi tankowania pojazdów/sprzętu.
4.6.Wydzierżawienie, dostawa i instalacja zbiornika oleju napędowego z dystrybutorem.
1) Wykonawca winien wyposażyć Zamawiającego na okres trwania umowy w dopuszczony do eksploatacji zbiornik paliwa o pojemności 5000 litrów, z dystrybutorem do tankowania.
2) Zbiornik ma być wykonany z wysokiej jakości surowców odpornych na działanie ekstremalnych warunków atmosferycznych i promieniowania UV oraz ma gwarantować maksymalne zabezpieczenie przed wyciekami, które mogłyby spowodować szkody dla środowiska naturalnego.
3) Zbiornik należy dostarczyć i zainstalować we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Zbiornik musi posiadać ważne dopuszczenie biegłego z zakresu pożarnictwa oraz wymagane dokumenty dozoru technicznego dopuszczające zbiornik do eksploatacji (poświadczenie o przeprowadzonym badaniu próby ciśnieniowej – nr UDT), jak również spełniać inne wymagania (np.: ADR, SANEPID-u, PIP, BHP).
4) Pompa i dystrybutor mają być umieszczone w zamkniętej obudowie chroniącej przed dostępem osób niepowołanych.
5) Układ dystrybucyjny powinien być urządzeniem zapewniającym samoobsługowy pobór oleju napędowego przez osoby upoważnione przez Zamawiającego poprzez przydzielenie kierowcom (operatorom) kart logujących lub równoważnych oraz pojazdom (maszynom) kluczy logujących lub równoważnych.
6) Pobór oleju napędowego ze zbiornika winien być objęty systemem monitorowania.
7) Jeżeli po zakończeniu umowy w zbiorniku magazynowym pozostanie olej napędowy, Zamawiający może tankować paliwo aż do całkowitego jego opróżnienia, uiszczając Wykonawcy opłatę za dodatkową dzierżawę zbiornika.
4.7. Zarządzanie paliwem.
1) Dostawy oleju napędowego odbywać się będą w godzinach 7.00 do 14.00 w dni robocze.
2) Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia stałych dostaw celem ciągłego zaspokajania potrzeb Zamawiającego na paliwo, stanowiące przedmiot zamówienia, lecz bez odrębnego zamówienia Zamawiającego.
3) Wykonawca decyduje, w porozumieniu z Zamawiającym, o terminie i ilości dostarczonego oleju napędowego do zbiornika magazynowego przez okres obowiązywania zawartej umowy.
4) O dostawie oleju napędowego do zbiornika Wykonawca powiadomi Zamawiającego z co najmniej 2-godzinnym wyprzedzeniem.
5) Ilość pobranego oleju napędowego jest rozliczana w temperaturze rzeczywistej.
6) Zamawiający ma dostęp do danych dotyczących poboru oleju napędowego 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
7) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
8) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44611410-3 - Zbiorniki do przechowywania oleju
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, z późn. zm.) podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na realizację zadania pn. „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Miejskiego Zakładu Zieleni w Pszczynie oraz Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Pszczynie wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy” z uwagi na to, iż przedmiotowe postępowanie zostało błędnie wszczęte w systemie miniPortal.Uzasadnienie:
Z dniem 1 stycznia 2023 r. system miniPortal zakończył możliwość wszczynania nowych postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Pozostawiono jedynie możliwość dokończenia postępowań wszczętych do końca ubiegłego roku oraz wszczynanie nowych postępowań w zakresie Koncesji oraz Umowy ramowej – Umowy wykonawczej.
W dokumentach przetargowych określono, iż postępowanie prowadzone będzie w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp. Prowadzenie go w systemie miniPortal nie daje takiej możliwości, więc kontynuowanie przedmiotowego postępowania na miniPortalu byłoby nieuprawnione i w ostateczności skutkowałoby niemożnością zawarcia umowy niepodlegającej unieważnieniu.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- REMONT ŚCIANY I POKRYCIA CZĘŚCI DACHU PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W ŁĄCE
- Przebudowa Szpitala w Pszczynie m.in. w zakresie dost. do wymagań ochrony p.poż. wraz z instalacjami, robotami towarzyszącymi i zagospodarowaniem terenu -Etap I"
- ZP/13/2024_Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń SPZOZ w Łukowie
- Dostawa oleju napędowego ON oraz benzyny bezołowiowej Pb 95, do pojazdów i sprzętu Gminy Orońsko oraz pojazdów i sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Orońsko
- Dostawa paliw ciekłych i gazowych do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego używanego w jednostkach Politechniki Warszawskiej
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów samochodowych, będących w użytkowaniu Sądu Najwyższego.
- Dostawa paliwa do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.