eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW



Ogłoszenie z dnia 2022-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090038018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MICHAŁA DRZYMAŁY 4A

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523854024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wodociagi@kpwik.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwik.naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kpwik_naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-346673d3-5e40-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317827/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/04/2021/NAKŁO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135864,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów, dostarczana według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień:
18930000-7 – worki i torby
19520000-7 – produkty z tworzyw sztucznych

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące rodzaje worków do segregacji odpadów:

1. Worki niebieskie o pojemności 120 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę umożliwiającą zawiązanie worka. Grubość worka min 0,027 mikrona.
Nadruk na worku: „PAPIER” - kolor nadruku czarny, wysokość liter nadruku minimum 1,5 cm – duże litery.
Na worku musi znajdować się nazwa i adres firmy odbierającej odpady, znak graficzny danego odpadu – wielkość nadruku minimum 8 cm oraz wyszczególnione jakie odpady powinny znaleźć się w wewnątrz worka – wielkość liter nadruku min. 0,8 cm wysokości. Projekt graficzny wydruku stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

2. Worki zielone o pojemności 80 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę umożliwiającą zawiązanie worka. Grubość worka min 0,04 mikrona.
Nadruk na worku „SZKŁO”, kolor nadruku czarny, wysokość liter nadruku minimum 1,5 cm – duże litery.
Na worku musi znajdować się nazwa i adres firmy odbierającej odpady, znak graficzny danego odpadu – wielkość nadruku minimum 8 cm oraz wyszczególnione jakie odpady powinny znaleźć się w wewnątrz worka – wielkość liter nadruku min. 0,8 cm wysokości. Projekt graficzny wydruku stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

3. Worki żółte o pojemności 120 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę ściągającą na stałe przymocowaną do górnej części worka. Grubość worka min. 0,027 mikrona.
Nadruk na worku: „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE", kolor nadruku czarny, wysokość liter nadruku minimum 1,5 cm – duże litery.
Na worku musi znajdować się nazwa i adres firmy odbierającej odpady, znak graficzny danego odpadu – wielkość nadruku minimum 8 cm oraz wyszczególnione jakie odpady powinny znaleźć się w wewnątrz worka – wielkość liter nadruku min. 0,8 cm wysokości. Projekt graficzny wydruku stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4. Worki brązowe o pojemności 120 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę umożliwiającą zawiązanie worka. Grubość worka min. 0,04 mikrona.
Nadruk na worku „BIO” kolor nadruku czarny, wysokość liter nadruku minimum 1,5 cm – duże litery. Na worku musi znajdować się nazwa i adres firmy odbierającej odpady, znak graficzny danego odpadu – wielkość nadruku minimum 8 cm oraz wyszczególnione jakie odpady powinny znaleźć się w wewnątrz worka – wielkość liter nadruku min. 0,8 cm wysokości. Projekt graficzny wydruku stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

5. Worki brązowe o pojemności 240 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę umożliwiającą zawiązanie worka. Grubość worka min. 0,04 mikrona.
6. Worki czarne o pojemności 60 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych . Worki czarne nieprzezroczyste, nieoznakowane. W workach będą zbierane odpady inne niż podlegające segregacji, a worki zostaną zamontowane w koszach ulicznych.

7. Worki czarne o pojemności 240 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych . Worki czarne nieprzezroczyste, nieoznakowane. W workach będą zbierane odpady inne niż podlegające segregacji, a w worki zostaną zamontowane w koszach ulicznych.

8. Szacowana ilość worków na rok 2022 wynosi :
- worki żółte 120 L- 192 000 sztuk
- worki niebieskie 120 L - 72 000 sztuk
- worki zielone 80 L - 84 000 sztuk
- worki brązowe 120 L - 96 000 sztuk
- worki czarne 60 L – 3600 sztuk
- worki czarne 240 L – 3600 sztuk
- worki brązowe 240 L – 3600 sztuk
Uwaga! Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi,
niewiążącymi Zamawiającego.

9. Dostawy będą realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, na podstawie odrębnych zamówień, składanych każdorazowo przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mali podany przez Wykonawcę.

10. Wykonawca dostarczać będzie poszczególne partie przedmiotu zamówienia wyłącznie w ilościach podanych w zapotrzebowaniu, w dniach roboczych w godzinach od 7.00 do 15.00 (od poniedziałku do piątku) transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania zapotrzebowania.

11. Miejscem dostawy jest oddział Zamawiającego, Stacja Przeładunkowa Odpadów znajdująca się w miejscowości Rozwarzyn 40, gmina Nakło nad Notecią.
Opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają:
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144456,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181134,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144456,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOOD-FOL Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952556234

7.3.3) Ulica: Stanisława Leszczyńskiego 21

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144456,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.