eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Budowa oraz przebudowa łącznie 11 przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oraz przebudowa łącznie 11 przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W STASZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Drogowców 4

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpstaszow@staszowski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.staszowski.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_staszowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oraz przebudowa łącznie 11 przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0e08b34-7982-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061400/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa oraz przebudowa łącznie 11 przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM2.261.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1662362,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1705T (0781T) Bogoria - Pokrzywianka w m. Mała Wieś.
a) Zakres robót obejmuje:
 budowę chodnika na dojściach do przejścia,
 wykonanie kolektora z rur PP SN8 o średnicy 40 cm wraz z wykonaniem robót ziemnych i konstrukcyjnych,
 wykonanie studzienki burzowej z osadnikiem i kratą,
 umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi ażurowymi oraz ściek z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
 rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie,
 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
 montaż lamp hybrydowych ulicznych LED - komplet wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych - zasilanie hybrydowe (solar + turbina wiatrowa),
 oznakowanie pionowe aktywne - znak D-6 (kompletne) wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych,
 oznakowania poziomego jezdni w technologii chemoutwardzalnej - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych oraz progi akustyczne,
 montażu pionowych znaków drogowych oraz tablicy pamiątkowej.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.1 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 8.1 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią),
4) Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla budowanego/ przebudowanego przejścia dla pieszych na danym odcinku drogi.
5) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Oświetlenia przejścia dla pieszych należy wykonać zgodnie z „Wytycznymi organizacji bezpiecznego ruchu pieszych - wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych”.
5. Dodatkowe informacje w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 284730,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 2: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1704T (0780T) Pierzchnica - Holendry - Raków - Bogoria - Nowa Wieś w m. Jurkowice.
a) Zakres robót obejmuje:
 rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych do gr. 4 cm mechanicznie (frezowanie),
 rozebranie nawierzchni z tłucznia gr. 15 cm mechanicznie,
 budowę chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
 wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną krawężnikową wraz z przy kanalikiem fi 200mm L=3,50m
 roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi (renowacja rowu),
 przepusty rurowe pod zjazdami - rury PP SN8 o średnicy 40 cm wraz z murkami czołowymi dla rur o średnicy 40 cm wykonane z narzutu kamiennego układanego na betonie,
 umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi płytami ażurowymi o wymiarach 60x40x8 - osadzenie na ławie betonowej z uzupełnieniem ażurów zaprawą betonową,
 montaż pionowych znaków drogowych,
 montaż lamp hybrydowych ulicznych LED - komplet wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych - zasilanie hybrydowe (solar + turbina wiatrowa),
 oznakowanie pionowe aktywne - znak D-6 (kompletne) wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych,
 oznakowania poziomego jezdni w technologii chemoutwardzalnej - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie,
 montażu barier ochronnych stalowych SP-04,
 montażu tablicy pamiątkowej,
 budowy zatoki autobusowej, w tym: koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm, chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podbudowie betonowej oraz podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
 przepusty rurowe - rury PPSN8 o średnicy 60 cm wraz ze ściankami czołowymi dla rur o średnicy 60 cm wykonane z narzutu kamiennego układanego na betonie,
 rozebranie istniejącego krawężnika (obniżenie w miejscu budowy przejścia dla pieszych),
 rozebranie istniejącego chodniki z kostki brukowej betonowej wraz z ponownym ułożeniem (obniżeniem w miejscu budowy przejścia).
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.2 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 8.2 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią),
4) Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla budowanego/ przebudowanego przejścia dla pieszych na danym odcinku drogi.
5) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Oświetlenia przejścia dla pieszych należy wykonać zgodnie z „Wytycznymi organizacji bezpiecznego ruchu pieszych - wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych”.
5. Dodatkowe informacje w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 142350,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 3: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1816T (0038T) Grabki Duże - Solec w m. Solec Stary.
a) Zakres robót obejmuje wykonanie:
 budowy chodnika na dojściach do przejścia,
 montażu lamp hybrydowych ulicznych LED - komplet wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych - zasilanie hybrydowe (solar + turbina wiatrowa),
 oznakowania pionowego aktywnego - znak D-6 (kompletne) wraz z wykonaniem z wykonaniem robót montażowych i serwisowych,
 oznakowania poziomego jezdni w technologii chemoutwardzalnej - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych oraz progi akustyczne,
 montażu tablicy pamiątkowej.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.3 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 8.3 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią),
4) Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla budowanego/ przebudowanego przejścia dla pieszych na danym odcinku drogi.
5) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Oświetlenia przejścia dla pieszych należy wykonać zgodnie z „Wytycznymi organizacji bezpiecznego ruchu pieszych - wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych”.
5. Dodatkowe informacje w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 124896,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 4: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1876T (1036T) Oleśnica-Brody-Grobla w m. Podborek.
a) Zakres robót obejmuje:
 budowę chodnika na dojściach do przejścia,
 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
 plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie z uzupełnieniem materiałem kamiennym gr 7cm,
 montaż lamp hybrydowych ulicznych LED - komplet wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych - zasilanie hybrydowe (solar + turbina wiatrowa),
 oznakowanie pionowe aktywne - znak D-6 (kompletne) wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych,
 oznakowania poziomego jezdni w technologii chemoutwardzalnej - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych oraz progi akustyczne,
 montażu pionowych znaków drogowych oraz tablicy pamiątkowej.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.4 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 8.4 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią),
4) Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla budowanego/ przebudowanego przejścia dla pieszych na danym odcinku drogi.
5) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Oświetlenia przejścia dla pieszych należy wykonać zgodnie z „Wytycznymi organizacji bezpiecznego ruchu pieszych - wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych”.
5. Dodatkowe informacje w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 137138,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 5: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1841T (0818T) Połaniec-Niekurza w m. Łęg.
a) Zakres robót obejmuje:
 budowę chodnika na dojściach do przejścia,
 formowanie i zagęszczenie nasypów,
 ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm układane w chodniku w celu odprowadzenia wody z jezdni,
 montaż lamp hybrydowych ulicznych LED - komplet wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych - zasilanie hybrydowe (solar + turbina wiatrowa),
 oznakowanie pionowe aktywne - znak D-6 (kompletne) wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych,
 oznakowania poziomego jezdni w technologii chemoutwardzalnej - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych oraz progi akustyczne,
 montażu pionowych znaków drogowych oraz tablicy pamiątkowej.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.5 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 8.5 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią),
4) Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla budowanego/ przebudowanego przejścia dla pieszych na danym odcinku drogi.
5) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Oświetlenia przejścia dla pieszych należy wykonać zgodnie z „Wytycznymi organizacji bezpiecznego ruchu pieszych - wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych”.
5. Dodatkowe informacje w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 104044,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 6: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1862T (0842T) Ruszcza- Grabowa- Przeczów w m. Zdzieci Stare.
a) Zakres robót obejmuje:
 koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV,
 warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
 warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca),
 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych smołowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
 plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie z uzupełnieniem materiałem kamiennym gr. 7cm,
 montaż lamp hybrydowych ulicznych LED - komplet wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych - zasilanie hybrydowe (solar + turbina wiatrowa),
 oznakowanie pionowe aktywne - znak D-6 (kompletne) wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych,
 oznakowania poziomego jezdni w technologii chemoutwardzalnej - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych oraz progi akustyczne,
 montażu tablicy pamiątkowej.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.6 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 8.6 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią),
4) Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla budowanego/ przebudowanego przejścia dla pieszych na danym odcinku drogi.
5) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Oświetlenia przejścia dla pieszych należy wykonać zgodnie z „Wytycznymi organizacji bezpiecznego ruchu pieszych - wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych”.
5. Dodatkowe informacje w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 204999,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 7: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1869T (0855T) Osiek-Otoka w m. Długołęka.
a) Zakres robót obejmuje:
 budowę chodnika na dojściach do przejścia,
 montaż lamp hybrydowych ulicznych LED - komplet wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych - zasilanie hybrydowe (solar + turbina wiatrowa),
 oznakowanie pionowe aktywne - znak D-6 (kompletne) wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych,
 oznakowania poziomego jezdni w technologii chemoutwardzalnej - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych oraz progi akustyczne,
 montażu tablicy pamiątkowej.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.7 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 8.7 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią),
4) Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla budowanego/ przebudowanego przejścia dla pieszych na danym odcinku drogi.
5) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Oświetlenia przejścia dla pieszych należy wykonać zgodnie z „Wytycznymi organizacji bezpiecznego ruchu pieszych - wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych”.
5. Dodatkowe informacje w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 8: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1837T (0814T) Ossala w m. Ossala.
a) Zakres robót obejmuje:
 koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV,
 warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
 warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca),
 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
 plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie z uzupełnieniem materiałem kamiennym gr 7cm,
 montaż lamp hybrydowych ulicznych LED - komplet wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych - zasilanie hybrydowe (solar + turbina wiatrowa),
 oznakowanie pionowe aktywne - znak D-6 (kompletne) wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych,
 oznakowania poziomego jezdni w technologii chemoutwardzalnej - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych oraz progi akustyczne,
 montażu tablicy pamiątkowej.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.8 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 8.8 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią),
4) Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla budowanego/ przebudowanego przejścia dla pieszych na danym odcinku drogi.
5) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Oświetlenia przejścia dla pieszych należy wykonać zgodnie z „Wytycznymi organizacji bezpiecznego ruchu pieszych - wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych”.
5. Dodatkowe informacje w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 198725,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 9: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1267T (0022T) Chmielnik-Potok-Życiny w m. Rudki.
a) Zakres robót obejmuje:
 budowę chodnika,
 koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV,
 warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
 warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
 plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie z uzupełnieniem materiałem kamiennym gr 7cm,
 przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 40 cm wraz ze ściankami czołowymi do o średnicy 40 cm,
 montaż lamp hybrydowych ulicznych LED - komplet wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych - zasilanie hybrydowe (solar + turbina wiatrowa),
 oznakowanie pionowe aktywne - znak D-6 (kompletne) wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych,
 oznakowania poziomego jezdni w technologii chemoutwardzalnej - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych oraz progi akustyczne,
 montażu tablicy pamiątkowej.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.9 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 8.9 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią),
4) Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla budowanego/ przebudowanego przejścia dla pieszych na danym odcinku drogi.
5) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Oświetlenia przejścia dla pieszych należy wykonać zgodnie z „Wytycznymi organizacji bezpiecznego ruchu pieszych - wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych”.
5. Dodatkowe informacje w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 175726,40 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 10: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1067T (0105T) Stopnica-Oleśnica-Połaniec w m. Oleśnica (ul. Stopnicka).
a) Zakres robót obejmuje:
 przebudowę chodnika,
 montaż lamp hybrydowych ulicznych LED - komplet wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych - zasilanie hybrydowe (solar + turbina wiatrowa),
 oznakowanie pionowe aktywne - znak D-6 (kompletne) wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych,
 oznakowania poziomego jezdni w technologii chemoutwardzalnej - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych oraz progi akustyczne,
 montażu tablicy pamiątkowej.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.10 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 8.10 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią),
4) Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla budowanego/ przebudowanego przejścia dla pieszych na danym odcinku drogi.
5) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Oświetlenia przejścia dla pieszych należy wykonać zgodnie z „Wytycznymi organizacji bezpiecznego ruchu pieszych - wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych”.
5. Dodatkowe informacje w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 76732,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 11: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1071T (0115T) Kępa Lubawska-Pacanów-Oleśnica-Strzelce w m. Oleśnica (ul. Żeromskiego).
a) Zakres robót obejmuje:
 rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie,
 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
 rozebranie krawężników betonowych wraz z ponownym ułożeniem (obniżenie w miejscu przejścia dla pieszych),
 montaż lamp hybrydowych ulicznych LED - komplet wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych - zasilanie hybrydowe (solar + turbina wiatrowa),
 oznakowanie pionowe aktywne - znak D-6 (kompletne) wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych,
 oznakowania poziomego jezdni w technologii chemoutwardzalnej - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych oraz progi akustyczne,
 montażu tablicy pamiątkowej.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.11 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 8.11 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią),
4) Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla budowanego/ przebudowanego przejścia dla pieszych na danym odcinku drogi.
5) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Oświetlenia przejścia dla pieszych należy wykonać zgodnie z „Wytycznymi organizacji bezpiecznego ruchu pieszych - wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych”.
5. Dodatkowe informacje w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 99200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 643772,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: db budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 8

7.3.4) Miejscowość: Rytwiany

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295710,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359572,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295710,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA „KDBUD” Krzysztof Dychała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611782495

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 12

7.3.4) Miejscowość: Raków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-035

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Montaż lamp i znaków aktywnych - PPHU Andrzej Pietrzyk, ul. Klimontowska 3, 27-570 Iwaniska
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - Wykonawca nieznany.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295710,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240651,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366813,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240651,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA „KDBUD” Krzysztof Dychała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611782495

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 12

7.3.4) Miejscowość: Raków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-035

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Montaż lamp i znaków aktywnych - PPHU Andrzej Pietrzyk, ul. Klimontowska 3, 27-570 Iwaniska
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - Wykonawca nieznany.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240651,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314471,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: db budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 8,

7.3.4) Miejscowość: Rytwiany

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147763,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308998,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147763,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661649670

7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 30

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147763,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367084,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545674,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367084,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661649670

7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 30

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367084,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170877,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339256,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170877,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661649670

7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 30

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170877,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319554,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523408,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319554,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661649670

7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 30

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319554,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406705,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: db budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 8

7.3.4) Miejscowość: Rytwiany

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137017,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163484,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137017,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA „KDBUD” Krzysztof Dychała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611782495

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 12

7.3.4) Miejscowość: Raków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-035

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Montaż lamp i znaków aktywnych - PPHU Andrzej Pietrzyk, ul. Klimontowska 3, 27-570 Iwaniska
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - Wykonawca nieznany.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137017,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234907,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: db budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 8

7.3.4) Miejscowość: Rytwiany

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.