eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › "Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 617 10 53 348

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 39

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusjarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cusjarocin.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Regionalne w Jarocinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 617 10 08 879

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Park 3

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeumjarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeumjarocin.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Jarocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 617 10 08 855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Park 3

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@bibliotekajarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bibliotekajarocin.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Mieszkowie Mieszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 617 00 06 401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radliniecka 11

1.5.2.) Miejscowość: Mieszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolamieszkow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpmieszkow.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 4 im. Władysława Broniewskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 617 00 06 401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Curie Skłodowskiej 4

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.sp4@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp4jarocin.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 5 w Jarocinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 617 00 06 401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Waryńskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola5jarocin@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szkola5jarocin.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Królowej Jadwigi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 617 00 06 401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Al. Niepodległości 8

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2jarocin@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp2jarocin.szkolnastrona.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Ks. Jana Twardowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 617 00 06 401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 168

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jarocin-sp3@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.trojkajarocin.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Cielczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 617 00 06 401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 16

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Cielcza@szkola.wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zscielcza.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Witaszycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 617 00 06 401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1A

1.5.2.) Miejscowość: Witaszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-230

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.witaszyce@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spwitaszyce.boo.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Heleny Moszczeńskiej w Golinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 617 00 06 401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 32

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_golina@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spgolina.edu.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17b6e867-9587-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009013/36/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz. 1710 z
późn. zm.) – w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono
żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2
lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;.
Postępowanie było prowadzone uprzednio w trybie podstawowym bez negocjacji
pod nr WR-RGK.271.1.67.2022 pn: „Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii
elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego”. W prowadzonym
postępowaniu, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 07.12.2022 r. godz. 10:00,
nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym zamawiający unieważnił postępowanie
na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp. Zaistniała zatem przesłanka do udzielenia
zamówienia w trybie z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt. 2 Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: WR-RGK.271.1.67.2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.69.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w planowanej szacowanej ilości około 744,965 MWh (+- 15 %) w okresie od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. do obiektów podmiotów wskazanych w pkt 1 niniejszej specyfikacji warunków zamówienia jako Zamawiający. Zamawiana energia elektryczna musi spełniać parametry techniczne
i jakościowe określone w przepisach odrębnych tj. w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie.

Zamawiający informuje, że prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Załączniku nr 1 do Zaproszenia stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do prognoz dotyczących odbiorcy końcowego. Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb odbiorcy końcowego, z tym że niezależnie od ilości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii wskazana w SWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem przewidywanego poboru energii dla odbiorcy końcowego, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych Punktu Poboru Energii, faktycznym poborem energii w Punkcie Energii. Energia elektryczna musi spełniać parametry techniczne zgodne z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy oraz Polskimi Normami.

Zamawiający informuje, iż dla większości punktów odbioru jest to kolejna zmiana sprzedawcy energii elektrycznej.
Zamawiający zastrzega sobie montaż odnawialnych źródeł energii na wybranych przez siebie obiektach.
Wykonawca jednocześnie będzie zobowiązany do zakupu, wraz z usługą bilansowania handlowego, energii elektrycznej wytwarzanej w instalacjach OZE Zamawiającego w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
Zamawiający ma prawo zrezygnować w trakcie trwania umowy, z zakupu energii elektrycznej do części punktów poboru energii nie większej niż 15% deklarowanego rocznego zużycia energii z zachowaniem umownych warunków handlowych, w następujących przypadkach:
- likwidacji punktu poboru,
- montażu w punkcie poboru energii instalacji odnawialnego źródła energii.
Umowa może być rozwiązana przez Zamawiającego w stosunku do części punktów poboru energii w przypadku określonym w § 6 ust. 6 umowy.
UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi dystrybucji energii elektrycznej. Dystrybutorem energii dla obiektów wymienionych w zestawieniu jest Energa Operator S.A. oddział w Gdańsku.

Podmiotem koordynującym zakup energii elektrycznej jest Energia Jarocin Sp. z o. o. (ul. Moniuszki 43A, 63-200 Jarocin) – lider Klastra Energia Jarocin. Wszelkie pisma i faktury należy przesyłać na adres spółki Energia Jarocin.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera :
- Zestawienie obiektów objętych zakupem energii elektrycznej (Załącznik nr 1);
- Wzór umowy (Załącznik nr 2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA - OBRÓT SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 920888,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.