eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › "Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Czechach"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Czechach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934447

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielona 30

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.czechy@ugzw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae6d2531-6a5b-11ed-abdb-a69c1593877c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Czechach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae6d2531-6a5b-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452225/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSS.271.1.2022.RS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – świeże pieczywo; dostawa codziennie w godz. 7.00-8.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 10185,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – świeże mięso drobiowe, wieprzowe, wołowe, wędliny; dostawa trzy razy w tygodniu, w godz. 7.00-12.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 63333,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – nabiał, przetwory; dostawa: dwa razy w tygodniu , w godz. 7.00-12.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 48571,43 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – świeże owoce i warzywa; dostawa co drugi dzień, w godz. 7.00-12

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 46481,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – garmaż, mrożone owoce, warzywa, ryby dostawa raz w tygodniu, w godz. 7.00-12.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – artykuły ogólnospożywcze; dostawa dwa razy w tygodniu, w godz. 7.00-12.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 57723,58 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – jaja; dostawa raz w tygodniu, w godz. 7.00-12.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 4571,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych wskazuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia na część 1 nie złożono żadnej oferty, dlatego też postępowanie na tą część unieważniono.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych wskazuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia na część 2 nie złożono żadnej oferty, dlatego też postępowanie na tą część unieważniono.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych wskazuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia na część 3 nie złożono żadnej oferty, dlatego też postępowanie na tą część unieważniono.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych wskazuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia na część 4 nie złożono żadnej oferty, dlatego też postępowanie na tą część unieważniono.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część 5 cena najkorzystniejszej oferty (po odrzuceniu oferty Hurtowni Zaopatrzenia Gastronomicznego Tomir S. C. Mirosław Florek Małgorzata Florek) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na tę część unieważniono.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych wskazuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia na część 6 nie złożono żadnej oferty, dlatego też postępowanie na tą część unieważniono.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych wskazuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia na część 7 nie złożono żadnej oferty, dlatego też postępowanie na tą część unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.