eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Kompleksowe wsparcie szkoleniowo-doradcze dla uczestników projektu "Dotacja na start - wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-16

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034008 z dnia 2021-04-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe wsparcie szkoleniowo-doradcze dla uczestników projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870300040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włocławska 167

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 6995500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tarr.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarr.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.tarr.org.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe wsparcie szkoleniowo-doradcze dla uczestników projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0178d6cc-9e79-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 8 Aktywni na rynku pracy, Działania 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w regionie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 pzp wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. b) pzp (zamawiający odrzuca ofertę, jeśli została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu) oraz art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) pzp (zamawiający odrzuca ofertę, jeśli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie środków dowodowych, potwierdzających brak podstaw wykluczenia). Postępowanie zostało unieważnione na podst. art. 255 pkt. 2) pzp ponieważ jedyna oferta podlegała odrzuceniu. Zamawiający nie zmienił warunków zamówienia. Zamawiający mógł udzielić zamówienia z wolnej ręki na podst. art. 305 pkt 2 pzp, zgodnie z którym jest to dopuszczalne jeśli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-bb6379ac-71e5-11eb-86b1-a64936a8669f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TARRSA/DnS/WSPARCIE_SD/2_WR/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133873 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi wsparcia szkoleniowo-doradczego dla minimum 120 osób (z możliwością zwiększenia do 39 osób w ramach prawa opcji), na którą składa się:1) organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu przedsiębiorczości, w formie zdalnej umożliwiających uzyskanie wiedzy i kompetencji niezbędnych do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej; 2) indywidualne doradztwo w zakresie opracowania biznesplanu oraz prognozy finansowej;3) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji związanej z realizacją usługi wsparcia szkoleniowo-doradczego.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, jednorazowo lub wielokrotnie poprzez zlecenie Wykonawcy do przeprowadzenia dodatkowych szkoleń oraz świadczenie dodatkowego indywidualnego doradztwa maksymalnie dla 39 kolejnych Uczestników projektu. Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez pisemne oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, na warunkach analogicznych jak dla zamówienia podstawowego. Zlecenie w ramach prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego a nie jego obowiązkiem. Zamawiający może zlecić prawo opcji w całości lub tylko w części. W przypadku nieskorzystania lub niepełnego skorzystania z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żądne roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131750,58

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131750,58

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131750,58

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130122021

7.3.3) Ulica: ul. Paca 37

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-386

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

doradztwo indywidualne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131750,58

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.